Ärsyttävä ongelma poltetun dvd pelin kanssa
|
|
Nuuqis
Suspended due to non-functional email address
|
26. toukokuuta 2006 @ 12:58 |
Linkki tähän viestiin
|
Elikkäs mulla on Swap magic 3.6+ ja flipperi kansi, DVD-r levy ja dvd decrypter. poltin siis tän .iso tiedoston kovolta levylle (Mode->Iso->Write) sillä 2x nopeudella, koska kun pistän 1x niin se polttaa jokatapauksessa 2x:sella. Sitten parin miljoonan vuoden kuluttua otan kyseisen dvd:n ulos asemasta, pistän Swap magicin (dvd version tietysti) pelikoneeseen, kun tulee se "load program"- kohta otan swapin pois ja pistän pelin sisään ja painan X. Siinä se sitten raksuttaa ehkä minuutin, ja pääsen pelaileen. Ongelma on kun oon pelissä tulee joku kohta jossa näyttö normaalistikkin menis pimeeks hetkeks(joku lyhyt loading esim tai alueelta siirtyminen toiselle), mutta se kestääkin minuutista kolmeen minsaan, ja noita loading kohtia tulee todella paljon. Jos pelasin läpi tolleen niin 60% käytetystä ajasta kattelisin mustaa ruutua ja kuuntelisin sihinää ja rätinää PS2sesta. jos joku avulias olis törmänny samankaltaseen ongelmaa niin olisin todella kiitolline jos auttais.
|
xmedia666
Senior Member
|
27. toukokuuta 2006 @ 16:04 |
Linkki tähän viestiin
|
Huono levy tai huono polttava asema, itselläni oli aikoinaan samoja ongelmia, mutta nykyään onnistuu varmuuskopiointi kun on eri merkkiset levyt ja uudempi cd-rw asema.
 : 5300 Xpress music
 : 160gt kovo, SmartXX LT OPX V2 modpiiri, Hitachi-lg dvd-asema
 : v7, Flip top cover + swap magic v3.6
|
Nuuqis
|
27. toukokuuta 2006 @ 16:09 |
Linkki tähän viestiin
|
Aattelin ittekkin kun lueskelin muita samanlaisia viestejä.
Nää nykyset levyt on Verbatim Advanced AZO+ Dvd-R 16x.
Minkä merkkistä ite suosittelisit ja haittaako kun on 16x eikä 8x
|
jarzza
|
27. toukokuuta 2006 @ 16:30 |
Linkki tähän viestiin
|
Ratkaiseva tekijä taitaa olla polttava asema.
Neron CD/DVD Speed ohjelma kertoo aseman/levyn polton laadun,valitettavasti se ei ymmärrä PS2poltettuja.
|
Senior Member
5 tuotearviota
|
27. toukokuuta 2006 @ 16:34 |
Linkki tähän viestiin
|
Quote: Nää nykyset levyt on Verbatim Advanced AZO+ Dvd-R 16x.
Levyssä ei ainakaan ole vikaa, paras mihin olen törmännyt.
|
Nuuqis
|
27. toukokuuta 2006 @ 18:24 |
Linkki tähän viestiin
|
|
chatboy
Member
6 tuotearviota
|
28. toukokuuta 2006 @ 04:31 |
Linkki tähän viestiin
|
oletkos yrittänyt löytää päivitys ohjelmia(firmware)asemalle? ehkä päivitus auttaa.
|
Mainos
|
  |
|
xmedia666
Senior Member
|
28. toukokuuta 2006 @ 10:21 |
Linkki tähän viestiin
|
No itse olen nykyään poltellu suht halvoille "Amedia" merkkisille levyille ja kaikki niille poltetut kopiot ovat toimineet.
 : 5300 Xpress music
 : 160gt kovo, SmartXX LT OPX V2 modpiiri, Hitachi-lg dvd-asema
 : v7, Flip top cover + swap magic v3.6
|