User Käyttäjä Salasana  

perjantai 3.10.2025 / 01:25
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > pc-rauta > pc:n rautaan liittyvä keskustelu > uusi hiiri
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
Uusi hiiri
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
Sivu:<123>
BlackL7s
Senior Member
_
29. toukokuuta 2006 @ 13:15 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Paras ja paras...Itse pidän parhaana Razerin Copperheadiä.
Senior Member
_
29. toukokuuta 2006 @ 13:48 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
niin..mikä on paras!? G5!! :D Noh, oli mikä oli, tiedän kokemuksesta että keskustelu Razer vs. Logitech on vähän sama homma kuin Intel vs. AMD.....siitä ei tule loppua.

Mutta tuosta Raptor hiirestä - en oikein lukenut mitään hyvää siitä!? esim. http://www.extremetech.com/article2/0,1697,1828619,00.asp ei kovin hyvää kuvaa hiiristä anna.

Tuossa jutussa oli kuitenkin 1 mielenkiintoinen sydeemi (http://www.extremetech.com/article2/0,1697,1828618,00.asp) - Nuo painot tuohon hiiren lankaan! Oh, halpa ratkaisu (vois onnistua itsekkin jos löytäis sopivat palat). Henk. koht. todennut että näissä uusissa hiirissä tuo piuha on "melkein2 kuin rautalankaa - aina tulee hiirimatolle häiritsemään - ovat niin jäykkiä, että eivät vain taivu/väänny. Tuolla painohommalla sais senkin ongelman ainakin jotenkin kuriin.

Itselläni teflonhiirimatto, jossa pidike tuolle langalle => hyvä matto kuin mikä, mutta täysin hyödytön tuo pidike....AINA irti tai sitten se jumittaa koko hiirtä.... Pitänee testata tuollaista painoa, jos jostain sais sellaisen käteen.

"Experientia docet stultos"
BlackL7s
Senior Member
_
29. toukokuuta 2006 @ 14:05 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Joo ehkä itsekkin taivun kuitenkin mx518 puoleen kun se on suosittu ja varmasti hyvä.
heiksi
Senior Member
_
29. toukokuuta 2006 @ 15:17 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
No tuon Logitechin MX510 voisin ostaa, jos ei paljoa eroja ole tuohon MX518. Nyt sitten vain mistä kannattaa ostaa? Mistä tulisi halvimmaksi?
Senior Member

1 tuotearvio
_
29. toukokuuta 2006 @ 15:30 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
logitech mx518 44e http://www.mbnet.fi/hintaseuranta/tuote.aspx/24883
logitech mx510 halvin 38e muut 44e http://www.mbnet.fi/hintaseuranta/tuote.aspx/19573
Että samat hinnat joten MX518 on sulle tosi hyvä--> ostoksille :)

a mon avis

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 29. toukokuuta 2006 @ 15:30

heiksi
Senior Member
_
29. toukokuuta 2006 @ 16:03 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
No juu, kaippa sen vois ostaa. Mistähän noista kaupasta ostaisi?
Kun postikulutkin on jossain n.10 euroa :O
BlackL7s
Senior Member
_
29. toukokuuta 2006 @ 16:15 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
No tod.näk. ne postikulut on sen 7.10 ? koska se alkuperänen paketti on aika iso.Et jos tilisiirrolla maksaa niin sit se tulee ton 7.10 varmaa maksaan.Ei sillä niin väliä mistä noista tilaa onhan tos 3 vaihtoehtoo tolla 44 eurolla.Ite tilaan Jimm`s Pc Storesta samalla kun ostan muuta.
jartar
AfterDawn Addict

2 tuotearviota
_
29. toukokuuta 2006 @ 17:54 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Quote:
Ite tilaan Jimm`s Pc Storesta samalla kun ostan muuta.
Jos ennen joulua meinaa saada hiiren niin kannattaa varmaan tilata se jostain muualta.
Harvasta puljusta saa yhtä huonoa palvelua kuin tuolta.
BlackL7s
Senior Member
_
29. toukokuuta 2006 @ 18:00 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Joo no susta en tiedä mut ite oon tilannu Jimm`s:ltä prossun,muistin ja kovon.Ei mitään ongelmia tullut vastaan ja palvelu ollut aina hyvää.Käynyt myös paikan päällä kerran,eikä mitään ongelmaa sielläkään.Olen kuullut kyllä että joillakin on ollut ongelmaa ton kaupan kanssa,mutta se jääköön heidän ongelmaksi.Hinnat ovat alhaalla lähes kaikessa tarvitsemassani,enkä ala tilaan mistään muualta koska tilaan kuitenkin pari tavaraa tuolta ja samassahan toi hiiri menee.Heti kun osuu kohalle joku ongelma tilanne,niin sitten voin alkaa miettimään mistä tilata ensi kerralla tai jtn..
jartar
AfterDawn Addict

2 tuotearviota
_
29. toukokuuta 2006 @ 18:39 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Quote:
Joo no susta en tiedä mut ite oon tilannu Jimm`s:ltä prossun,muistin ja kovon.Ei mitään ongelmia tullut vastaan ja palvelu ollut aina hyvää.Käynyt myös paikan päällä kerran,eikä mitään ongelmaa sielläkään.Olen kuullut kyllä että joillakin on ollut ongelmaa ton kaupan kanssa,mutta se jääköön heidän ongelmaksi.
Silleen palvelu on toiminut suht hyvin kuulemani mukaan että on käynyt paikan päällä.
Muuten olen lukenut valituksia hirveästi ja itsekkin kerran erehdyin tilaamaan (tällöin en vaan tiennyt tuon paikan "toimivuudesta"). Tyypillistä että toimitukset kestää. Sähköposteihin ja puheluihin ei vastata yms.
Jos on tuurilla saanut hyvää palvelua niin ei kannata luottaa että sitä aina olisi.
Mutta varoitettu on, ei kannata itkeä jos napsahtaa....
BlackL7s
Senior Member
_
29. toukokuuta 2006 @ 19:04 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
No oon tilannu 3 eri kertaa ja nyt tilaan neljännen.Eilen lähetin sähköpostia illalla ja tänään aamulla olivat vastanneet.Viimeksi tilasin prossun kk sitten,tilasin torstaina tuli tiistaina.Ja edellisellä kerralla sama juttu.Että voit itkeä ihan rauhassa siellä kotona kun saat huonoa palvelua,mutta minun kohdalla tämä on toisin.
jartar
AfterDawn Addict

2 tuotearviota
_
29. toukokuuta 2006 @ 19:45 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Quote:
No oon tilannu 3 eri kertaa ja nyt tilaan neljännen.Eilen lähetin sähköpostia illalla ja tänään aamulla olivat vastanneet.Viimeksi tilasin prossun kk sitten,tilasin torstaina tuli tiistaina.Ja edellisellä kerralla sama juttu.Että voit itkeä ihan rauhassa siellä kotona kun saat huonoa palvelua,mutta minun kohdalla tämä on toisin.
No, teet miten parhaaksi näet.
Olen lukenut niin paljon tästä aiheesta valitusta että kyse ei ole mistään yksittäistapauksista.
Oma moraalini kuitenkin neuvoo välttämään kuin ruttoa kauppoja jotka kohtelevat asiakkaitaan kuin roskaa...
Geminus
Junior Member

1 tuotearvio
_
30. toukokuuta 2006 @ 06:30 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Vaihdoin Logitechin G7:n Razeriiin. Vaikka G7 onkin muotoiltu oikeakätiselle ja pitäisi olla ergononinen niin silti Razer sopii paremmin meikäläiselle. Matalampi profiili Razerissa ja kevyempi liikutellakin. Lisäksi Razerin ajurit (?) vaikuttavat paremmilta mm. Halossa liike on huomattavasti sulavampaa verrattuna Logitechiin. Ainoa puute Razerissa on että saisi olla vähän lyhempi muotoilu niin ulottuisi sormi paremmin rullalle.
Corda
Suspended due to non-functional email address
_
30. toukokuuta 2006 @ 07:26 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Ite en taas pitanyt Razorista. Ostin G7 carbonin. Singaporesta puoleen hintaan.

Hirvi.

Specs: XFX GeForce 7800GT @ 1.25 GHz (500 MHz), Intel D 830 @ 3.4 GHz, Asus Striker Extreme, WD Caviar 250 GB,2 x 1 GB Kingston @ 800 Mhz, Thermaltake liquid cooled
Member
_
1. kesäkuuta 2006 @ 13:57 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Täällä käytössä MX 1000, eikä koskaan ole mitään jätättämis/sammumisongelmia ollut. Ilmeisesti ajureissa tms. ollut ongelmaa noissa testeissä, kun joka puolella valitetaan sitä hitautta. Istuu vieläpä käteen erinomaisesti. Mutta jos kevyttä hiirtä hakee niin sitten ei kannata tätä ostaa.

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 1. kesäkuuta 2006 @ 13:59

Anthonius
Senior Member

1 tuotearvio
_
1. kesäkuuta 2006 @ 15:03 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Eli G5 kehiin vaa!

Intel Pentium E2160 @ 3.2Ghz|X1800XT|DFI LanParty UT ICFX3200-T2R/G|G.Skill/SuperTalent 800MHZ 2GB|HD: 2 x 320Gb|Case: Antec PlusView II|PSU: Tagan 480W EasyCon|3DMark05: ----- ~ 3DMark06:----
BlackL7s
Senior Member
_
1. kesäkuuta 2006 @ 15:48 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Ei kiitos!Mää taidan ostaa Copperheadin kun ne on tarjouksessakin näköjään 50 ?.Muutenki ne ledit on niin hianot ja ne matchaa just mun muihin ledeihin,sekä copperhead on paras.pelihiiri.koskaan..
Member

1 tuotearvio
_
1. kesäkuuta 2006 @ 16:50 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Itellä on käytössä mx518 ja on ollu tosi hyvä hiiri pelikäytössä ja kuvankäsittelyssä mutta jos olisi pakko valita joku toinen hiiri niin ostaisin razerin. Molemmat hiiret suunniteltu pelikäyttöön ja ite en oo kuullu kummastakaan hiirestä vielä mitään todella huonoa.

vatelma
Suspended due to non-functional email address
_
1. kesäkuuta 2006 @ 17:00 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
juuh toi logitechin mx1000 oli pettymys jätti koko ajan ja tökki,
vein tänään takas ja käyn ostaan joku päivä g5:n
Senior Member
_
1. kesäkuuta 2006 @ 17:25 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Quote:
Kumma juttu muuten, itse en ole huomannut hiiren kanssa häntimistä ollenkaan ja pätkimistäkin todella harvoin. Alkuun oli pienoisia ongelmia, mutta ne korjaantui uudella setpontin versiolla ja m$ bt ajureiden uudelleen asentamisella. Tuntuu syntyneen pienoinen legenda näiden langattomien vehkeiden yhteyksien toimivuudesta, jossain testissä kerran ei asiaan ole perehdytty kunnolla ja kaikki on sitten täysiä paskoja??

Intel E2180 * Abit IP35-E * Kingston 2048mb ddr2 * Radeon HD2600XT * Samsung p120 200, LaCie p3 250 * Acer H233H * Logitech mx5000
http://www.eurobilltracker.eu/?referer=72616 Rekisteröidy ja seuraa eurosetelin matkaa!
prik
Member

2 tuotearviota
_
1. kesäkuuta 2006 @ 17:31 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Mulla on Micro$oftin langaton optinen hiiru. En ole havainnut minkäänlaista viivettä hiiressä. Välillä se kursori hyppi, mut se korjaantu, kun otin hiirimaton pois ja teippasin A4-paperin pöytään, niin nyt toimii hyvin.

-=>Tällä sivulla olevan tekstin ja/tai grafiikan osittainenkin kopioiminen ilman oikeudenhaltijan lupaa ja 20 kvadriljoonan euron tekijänoikeuskorvauksia on tekijänoikeudellisista syistä ehdottomasti kielletty ja saattaa johtaa ankariin oikeudellisiin toimenpiteisiin, joiden seurauksena voi olla jopa tietokoneesi takavarikointi ja 12 oktiljoonan euron sakot sekä elinikäinen tietokoneen ja internetin käyttökielto.<=-
jartar
AfterDawn Addict

2 tuotearviota
_
1. kesäkuuta 2006 @ 18:12 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Quote:
vein tänään takas ja käyn ostaan joku päivä g5:n
Et vaan osaa. Itselläni toimii virheettömästi sama hiiri.
Tässäkin ketjussa on kerrottu monia syitä mitkä voivat johtaa ongelmiin.
Quote:
mutta ne korjaantui uudella setpontin versiolla
Juu. Nuo setpoint ohjelmat ovat jo ihan mukavalla tasolla toimivuuden suhteen. Itse olen ollut hyvin tyytyväinen.
Toisin kuin niihin ekoihin versioihin mitä silloin viimevuoden puolella asentelin...
BlackL7s
Senior Member
_
1. kesäkuuta 2006 @ 18:40 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Nää ongelmathan saattaa johtua myös hiirimatosta..
rafsanta
Senior Member
_
1. kesäkuuta 2006 @ 20:33 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
nää monet syyt jotka johtaa ongelmiin mx1000 kanssa kuullostaa mun rehellisen mielipiteen mukaan aika moiselta arvailulta. yritetään keksiä syytä miksi jollain ollut ongelmia, kun itse en niitä huomaa... ainakin sen on logitech myöntänyt jossain "lehdistötilaisuudessa", että hiiren nostettua se ei heti reagoi liikkeeseen kun tulee takaisin (maton) pinnalle.

jos mitään ongelmaa ei ilmene, niin hyvä, mutta kokeilkaa silti vielä kerran ihan kriittisin aatoksin... toivottavasti ei tule mitään raivoviestiaaltoa, mutta oli mielestäni todettava, kun niin paljon asiasta jauhettu.

Abit NF7-S v2.0, AXP 3000+(kerroinlukoton), 2*512Mb Samsung UCCC(dual ddr460 1T), 6800(16/6 128Mb), Samsung 940B
3dMark05 *5379*, MuroPi 1M *40sek* ---- jäähtyy: Thermalright SI-97, Zalman VF700-Cu
Mainos
_
__

_
jartar
AfterDawn Addict

2 tuotearviota
_
1. kesäkuuta 2006 @ 21:19 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Quote:
nää monet syyt jotka johtaa ongelmiin mx1000 kanssa kuullostaa mun rehellisen mielipiteen mukaan aika moiselta arvailulta. yritetään keksiä syytä miksi jollain ollut ongelmia, kun itse en niitä huomaa... ainakin sen on logitech myöntänyt jossain "lehdistötilaisuudessa", että hiiren nostettua se ei heti reagoi liikkeeseen kun tulee takaisin (maton) pinnalle.
Jos on monta vikamahdollisuutta niin eikös sen sitten joudu arvaamaan mistä se johtuu? Vai olenko ihan väärässä.

Itselläni oli ennen tonnista huippu hiiri sille parhaiten soveltuvalla alustalla (MX518+Ultimat) joten kokemusta löytyy nopeista hiiristä ja tiedän että tonninen ei jätätä yhtään enempää kuin tuo hännällinen MX518.

Ja siihen että itse sain hiiri+näppis yhdistelmän täysin ongelmattomasti toimimaan jouduin vaihtamaan alustan, muuttamaan bluetooth sovittimen paikkaa, sammuttamaan setpoint ohjelmiston.
Eli se niistä arvailluista ongelmista...
Uusin setpoint toimii ongelmitta joten kyllä jopa logitech jaksaa noita bugeja korjata.

Ja kannattaa ihan oikeasti jättää ne kivikautiset luulot langattomien häntimisestä sinne ö-mappiin.
Me sentään eletään jo 2000 luvulla.

Ja tuo hiirennostelu ongelma. Sitä ilmenee väärillä alustoilla.
Itselläni oli tuota ongelmaa välillä ennen speed-padin ostoa.

Tietty jos joku haluaa nyt oikein teilata tuon tonnisen niin neuvon kokeilemaan sitä ulti-matin hiirimatolla.
Saat hyvän arvostelun sillä huonommin toimivaa yhdistelmää tuskin löydät.

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 1. kesäkuuta 2006 @ 21:25

Sivu:<123>
afterdawn.com > keskustelu > pc-rauta > pc:n rautaan liittyvä keskustelu > uusi hiiri

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy