User Käyttäjä Salasana  

lauantai 23.8.2025 / 10:33
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > digitaalinen video > aloittelijoiden digivideo-ongelmat ja -keskustelu > miten saada poltetut näkymään dvd:ssä
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
Miten saada poltetut näkymään DVD:ssä
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
KT61
Suspended due to non-functional email address
_
28. toukokuuta 2006 @ 19:37 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Olen koittanut polttaa DIVX Pleyerillä sitten latasin Winavi video convertterin ja koitin polttaa sillä mutta kun siirrän levyn dvd laitteeseen se joko tunne levyä tai ei sano mitään. DVD laitteeni on Philips r3320v tallentava yhdistelmä (dvd /vhs ei kiintolevyä).Lataamani elokuvat ovat esim avi xdiv mpeg.Olisin kiitollinen jos voisitte auttaa koska en ymmärrä näistä paljonkaan.Levyt joita olen käyttänyt esim CDRW /DVD+RW
Member
_
29. toukokuuta 2006 @ 08:45 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Soitin ei tue avi, xvid mpeg tiedostoja. Tiedostot pitää muuttaa joko dvd tai vcd muotoon. Filmmachine ohjelmalla onnistuu helposti muuttaminen(ilmainen, mutta hidas). Muita hyviä(maksullisia) ohjelmia dvd/vcd muotoon on dvdsanta tai ConvertXtoDVD

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 29. toukokuuta 2006 @ 08:48

Staff Member

32 tuotearviota
_
29. toukokuuta 2006 @ 13:20 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
KT61
Suspended due to non-functional email address
_
29. toukokuuta 2006 @ 18:33 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Kiitos vinkeistä latasin sen convert xto dvd ja asennus sujui mielestäni hyvin , mutta nyt se ei huoli minun levyjä DVD+RW / CD-RW vaikka niitä se ehdotaa itsekkin .Tarkistin asetuksista että on valittu yksipuolinen levy, mutta ei toimi.Muuten filmin lataus sujui ihan hyvin, mutta ei vaan huoli levyjä.Voitteko vielä auttaa, olen taas kädet pystyssä.
Mainos
_
__

_
Member
_
30. toukokuuta 2006 @ 09:18 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Jos mahdollista polta tiedostot vaikka nerolla. Itse aina poltan sillä kun en oo luottanu tohon ohjelman omaan poltto juttuun
afterdawn.com > keskustelu > digitaalinen video > aloittelijoiden digivideo-ongelmat ja -keskustelu > miten saada poltetut näkymään dvd:ssä

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy