User Käyttäjä Salasana  

sunnuntai 27.7.2025 / 13:58
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > pelit ja pelikonsolit > pc:n pelit > cd-aseman sammuttaminen pelin toiminnan takia.
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
cd-aseman sammuttaminen pelin toiminnan takia.
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
jylppy85
Member
_
1. kesäkuuta 2006 @ 07:21 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Eli joku joka on viisaampi kertokoot sen onhjelman jolla pystyi ottamaan pois päältä cd-aseman. Ei viitsisi kannettavasta ruuvailla tuota pelin takia. Kyseessä siiks "ei-niin-aito" peli.
Senior Member

1 tuotearvio
_
1. kesäkuuta 2006 @ 07:38 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
No semmoisia ohjelmia on varmankin monia, mutta itse ainakin käyttäisin windowsin omia työkaluja eli otetaan laite pois käytöstä laitehallinnan avulla.

käyttöjärjestelmänä on varmaankin windows xp
käynnistä -> suorita compmgmt.msc
system toolsin alapuolella on device manager. Valitse haluamasi laita ja sitten action valikosta disable.
jylppy85
Member
_
1. kesäkuuta 2006 @ 07:42 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Olisihan tuo pitänyt tulla mieleen itsellekkin. Joskus vain tottunut jotain ohjelmaa käyttämään jonka nimeä en muista. Kiitos kaunis.
jylppy85
Member
_
1. kesäkuuta 2006 @ 07:47 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Eipä pelitä tälläkään tyylillä.
AfterDawn Addict
_
1. kesäkuuta 2006 @ 07:51 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Tiedän ohjelman nimen mutta en mä viitti piratisteja autella. Myönsit itsekkin pelin olevan laiton. Täällä ei ole ikinä hirveesti piraatteja tuettu.

| P5W DH Deluxe | E6400 @3.0Ghz | 4GB DDR2 @ 750mhz | GF 8800GT 512MB | Vista Ultimate x64 |

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 1. kesäkuuta 2006 @ 07:51

Mainos
_
__

_
jylppy85
Member
_
1. kesäkuuta 2006 @ 07:53 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
jepjep, eipä sillä luulen löytäneeni sen. Nimen mainitsen jotta jos joku taistelee saman ongelman parissa niin pääsee helpommalla kuin minä. Starforce 3.7 ainakin pelittää ja tämähän ei käsittääkseni riko sääntöjä.
afterdawn.com > keskustelu > pelit ja pelikonsolit > pc:n pelit > cd-aseman sammuttaminen pelin toiminnan takia.

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy