User Käyttäjä Salasana  

sunnuntai 27.7.2025 / 14:06
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > pelit ja pelikonsolit > pc:n pelit > en saa itteäni adminiks omalla servulla, mutta kaverit saan... apuja?
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
En saa itteäni adminiks omalla servulla, mutta kaverit saan... apuja?
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
mrkebab
Newbie
_
1. kesäkuuta 2006 @ 09:24 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Counter Strike: Source ja steamin oma source dedicated server...

Eli oon yrittäny lanitusservua tehdä ja oon jo muuten onnistunu paitsi että en saa itteäni millään adminiks...

Mulla on mani admin plugin ja oon laittanu sinne adminlistin loppuun oman id:n ensi ja sitte kaverin id:n...
Mä en oo admin mutta kaveri on...

Olisko kenelläkään yhtään hajua mistä vois johtua??

kiitos vastauksista etukäteen... :)

(oma id ei ole lan muodossa, vaan muotoa STEAM_0:0:XXXXXXX...
samalla tavalla kuin kaverin id.)

asus a8v-deluxe__amd athlon 64 3200+__1024 mb ddr400__nvidia geforce 6600 256 mb__samsung 160g + lacie 250gb
Mestaus
Senior Member

1 tuotearvio
_
1. kesäkuuta 2006 @ 09:39 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Eihän tuplia saa laittaa tänne
http://keskustelu.afterdawn.com/thread_view.cfm/348855 ??
mrkebab
Newbie
_
1. kesäkuuta 2006 @ 10:05 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
siis mitä tuplia? :D

jos sitä meinaat tuplilla, että ei voi laittaa kahta id:tä sinne loppuun niin ei se toiminu mulla yksinkään... sitte koitin ihan piruttani laittaa sinne kaverin id:n ja se vaan toimi mutta oma ei vieläkään...

asus a8v-deluxe__amd athlon 64 3200+__1024 mb ddr400__nvidia geforce 6600 256 mb__samsung 160g + lacie 250gb
Mainos
_
__

_
Mestaus
Senior Member

1 tuotearvio
_
1. kesäkuuta 2006 @ 10:18 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Ei ei ei,vaan et sul on tää juttu 2 kertaa tääl afteris,moderator poistaa tän viestin.
afterdawn.com > keskustelu > pelit ja pelikonsolit > pc:n pelit > en saa itteäni adminiks omalla servulla, mutta kaverit saan... apuja?

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy