User Käyttäjä Salasana  

sunnuntai 27.7.2025 / 14:05
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > pelit ja pelikonsolit > pc:n pelit > softa vai hardware ongelma?
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
Softa vai hardware ongelma?
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
barza
Newbie
_
4. kesäkuuta 2006 @ 12:26 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Olen aikaisemmin vuodattanut täällä kyyneliä BF2:sen takia, koneeni sammuu yht'äkkiä pelatessa, ilman selitystä. Olen jo luovuttanut, enkä pelaa enää:( Milloinkaan muulloin kone ei ole sammunut. Nyt aloin pelata Dream Fall 2:sta ja jo minuutin sisällä sama tapahtuu, ilman että ainakaan ulkoisesti läppäri olisi edes vähän lämmennyt. Esim. Civilization 4 ei sammu edes 8h pelaamisen aikana. Mietin että onko kyse radeon 9700 asetuksissa vai voisiko ongelma olla ihan fyysinen, koneen laitteisto saanut "damagea" tai jotain. Koska myös polttava DVD ei toimi, pystyn polttamaan CD:eitä mutta DVD:t jää jotenkin kesken. Olen tyhjentänyt koneen useasti ja asettanut kaikki uudestaan mutta mikään ei muutu. Eikö kellään ole ollut samanlaisia ogelmia, Fujitsu Siemens amilo 16** , athlon 64 3400+, ATI mobility radeon 9700...
Eli onkohan ongelmani laitteistossa vai ohjelmissa?

Olen pelkkä maan matonen ennenkuin olen ihminen,
minun pitää oppia ryömimään ennekuin opin kävelemään...
AfterDawn Addict
_
5. kesäkuuta 2006 @ 07:19 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
koita asentaa uusimmata ajuriut koneesees, ne pitäsi löytyä valmistajan sivuiltakin. Mutta jos ei lähde sillä pelittämään ni sitten vaan viet takuu huoltoon, jos on vielä voimassa.
jounis
Member

1 tuotearvio
_
5. kesäkuuta 2006 @ 07:47 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Voisin veikata että toi on lämpöongelma.
Itelläni oli pöytäkoneessa ihan samanlaisia ongelmia ja pääsin niistä eroon kun putsasin prosessorisiilen huolella.
Toiset pelit vaativat koneelta enemmän kun toiset ja siitä syystä voit pelata jotain pelejä.. kone huoltoon putsattavaks ni luulisin et taas toimii myös BF2.
Mainos
_
__

_
wipe2000
AfterDawn Addict

15 tuotearviota
_
5. kesäkuuta 2006 @ 09:25 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Näyttiksen tai prossun kuumeneminen, virtalähteen pätkiminen tai muistivika (joko keskus-RAMissa tai näyttiksen muisteissa) tulisivat ensimmäisinä mahdollisuuksina mieleen.
afterdawn.com > keskustelu > pelit ja pelikonsolit > pc:n pelit > softa vai hardware ongelma?

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy