User Käyttäjä Salasana  

sunnuntai 27.7.2025 / 13:56
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > pelit ja pelikonsolit > pc:n pelit > claani näkyvissä!
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
Claani näkyvissä!
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
TheLucky
Senior Member

4 tuotearviota
_
4. kesäkuuta 2006 @ 15:20 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Minulla on Css:ssä (Counter-Strike Source) klaani, että haluaisiko joku liittyä siihen, ku mulla on nii vähän jäseniä? Ei tarvitse olla mikään pro huippupelaaja.
AfterDawn Addict
_
5. kesäkuuta 2006 @ 12:26 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Moi.

Ootteko kuinka aktiivinen klaani ja montako pelaajaa teillä jo on? Ootteko vielä rankattu?
TheLucky
Senior Member

4 tuotearviota
_
5. kesäkuuta 2006 @ 15:11 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Aika aktiivinen (kun päästään hyviin asemiin!) Meillä on tällä hetkellä 6 klaanilaista, ja meitä ei ole vielä rankattu. jos haluatte liittyä klaaniin niin www.freewebs.com/luckyes
JulGubbe
Member
_
5. kesäkuuta 2006 @ 17:32 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
/offtopiccia

Me pelata cs, me ei hallita sijamuoto

Muahaa! Oli ihan pakko sanoa kun selailin teidän sivuja :)=

* Ding * Intel kilahti hattuun -Kohta tulee sanomista =p
TheLucky
Senior Member

4 tuotearviota
_
6. kesäkuuta 2006 @ 06:27 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
"/oftopiccia"? Mitä se tarkottaa? mä oon vähän sure näissä "sanoissa". Niin, haluatko liittyä klaaniin? kuten varmaan luit, ei tarvitse olla mikään proo päästäkseen klaaniin ;D
Senior Member

1 tuotearvio
_
6. kesäkuuta 2006 @ 11:59 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Onko teillä IRC-kanavaa? Aika turhaa perustaa klaani, jos ei käytä IRC:iä. Matsien hakemisesta tulee aika vaikeaa ilman ircciä.

TheLucky
Senior Member

4 tuotearviota
_
7. kesäkuuta 2006 @ 15:13 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
hitto mä oo näissä surkee. :( onko koneessa valmiiks jo IRC-kanava vai pitääkö se ladata jostain?
Jakuda
Junior Member
_
8. kesäkuuta 2006 @ 03:52 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Quote:
hitto mä oo näissä surkee. :( onko koneessa valmiiks jo IRC-kanava vai pitääkö se ladata jostain?
Lataa mIRC ohjelma ja etsi sen käyttöön ohjeet googlella tai jos ei selviä niin tule kyselemään tänne.

mIRC: http://www.mirc.com ja todennäköisesti myös http://www.download.fi .
Senior Member

1 tuotearvio
_
8. kesäkuuta 2006 @ 09:24 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Tässä ois opas mIRC:n käyttöön -> http://keskustelu.afterdawn.com/thread_view.cfm/253297

TheLucky
Senior Member

4 tuotearviota
_
8. kesäkuuta 2006 @ 09:25 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
kiitos, nyt olen taas hieman viisaampi :P
TheLucky
Senior Member

4 tuotearviota
_
8. kesäkuuta 2006 @ 09:41 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
mulla on nyt mIRC, mutta mä en oikeen iffaa noita servu juttuja, onks siel suomalainenkin servu tai jotakin?
Kremo
Suspended permanently
_
8. kesäkuuta 2006 @ 16:55 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Heehhhhe! Anteeksi nyt, en TODELLAKAAN tarkoita olla mitenkään ivallinen, mutta kauanko teillä meni noiden nettisivujen tekoon? ^^

Ja toinen juttu, mikä teidän klaanitagi on? Siis jos teidän klaaniin liittyy, niin onko teillä joku tagi mikä pistetään nimen eteen? Esim. mun nick on Suburban, niin jos liityn niin pistäisinkö nickin eteen esim.

[Luckyes] Suburban tjs. Eli mikä teidän klaanitagi on?
Member
_
8. kesäkuuta 2006 @ 17:01 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Quote:
Minulla on Css:ssä (Counter-Strike Source) klaani, että haluaisiko joku liittyä siihen, ku mulla on nii vähän jäseniä? Ei tarvitse olla mikään pro huippupelaaja.
Eikös tällä keskustelufoorumilla ole kiellettyä vähääkään mainostaminen?
Muistan erään ketjun, jossa joku mainosti jotakin GTA San Andreas-klaania ja siitä tuli hänelle vain huonoa postauspalautetta. (Keskuskustelu lukittiin)

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 15. kesäkuuta 2006 @ 10:08

TheLucky
Senior Member

4 tuotearviota
_
8. kesäkuuta 2006 @ 18:11 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Kremo, kai olet lukenu klaani-sivumme? siellä on ohjeet kohdassa säännöt (www.freewebs.com/luckyes)Ja Lasse87, en yhtään osaa sanoa ku en ol käytännyt tätä afterdanwia ku joku viikon nii olen vähän hukassa näiden sääntöjen takia :S
Kremo
Suspended permanently
_
8. kesäkuuta 2006 @ 19:00 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Mä en tajunnut pätkääkään mitä sä äskön kirjotit.
Minkä maalainen oot?
Joo no tajusin että klanitagi on [*Luckyes*]
Mutta mä taidan jättää väliin tällä kertaa ^^

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 8. kesäkuuta 2006 @ 19:02

Senior Member

7 tuotearviota
_
9. kesäkuuta 2006 @ 07:57 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Quote:
Ja Lasse87, en yhtään osaa sanoa ku en ol käytännyt tätä afterdanwia ku joku viikon nii olen vähän hukassa näiden sääntöjen takia :S
Mitä jos vaikka sitten lukisit ne säännöt??
http://keskustelu.afterdawn.com/thread_view.cfm/2717

AsRock Z68 Pro3 \i5 2500K+ Artic Cooling Freezer Pro 13\ MSI GTX580 Twin Frozr II \8Gb DDR3 1600MHz\ Spinpoint 1TB \BitFenix Shinobi + XFX 650W
TheLucky
Senior Member

4 tuotearviota
_
9. kesäkuuta 2006 @ 08:40 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
miks ihmeessä?? :D
Member

2 tuotearviota
_
9. kesäkuuta 2006 @ 08:57 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Quote:
miks ihmeessä?? :D
No lol! Jos kerran oot hukassa sääntöjen kanssa kannattaa ne silloin myös lukea.

AMD Phenom II 965 BE, Asus M3A32-MVP Deluxe, Corsair 2x 2Gt 1066Mhz DDR2, Asus HD 6870 1Gt, Seasonic S12 Energy Plus 550W
TheLucky
Senior Member

4 tuotearviota
_
9. kesäkuuta 2006 @ 11:33 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Ehkäpä, ehkä ei...

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 9. kesäkuuta 2006 @ 11:34

Member

1 tuotearvio
_
9. kesäkuuta 2006 @ 15:03 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
[Quote]5. sääntö: Jos haluat muita kavereitasi mukaan klaaniin, niin kysythän aina klaanin perustajalta (The Luckyman), saako hän liittyä klaaniin.
Ihan pakko kysyy tosta et miten joku voi liittyy muutenkaan ilman sun lupaa claaniin ?
Kannattaa myös rekisteröidä claani ClanBaseen...

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 9. kesäkuuta 2006 @ 15:03

TheLucky
Senior Member

4 tuotearviota
_
9. kesäkuuta 2006 @ 16:00 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
*köh köh* se on jo...
Senior Member

7 tuotearviota
_
9. kesäkuuta 2006 @ 17:31 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Tälläsille topiceille vois mun puolesta laittaa vaikka lukkoa, vedoten forkan sääntöön koskien mainostamista!!!
Quote:
No lol! Jos kerran oot hukassa sääntöjen kanssa kannattaa ne silloin myös lukea.

TheLucky (Newbie) 9. kesäkuuta 2006 @ 08:33
Ehkäpä, ehkä ei...
Mene nyt ja lue ne säännöt!!

AsRock Z68 Pro3 \i5 2500K+ Artic Cooling Freezer Pro 13\ MSI GTX580 Twin Frozr II \8Gb DDR3 1600MHz\ Spinpoint 1TB \BitFenix Shinobi + XFX 650W
Mainos
_
__

_
Moderator

7 tuotearviota
_
9. kesäkuuta 2006 @ 19:22 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
TheLucky
olet velvoitettu lukemaan säännöt liittyessäsi, modet katottiin täs ketjus ettei oo mainostusta, mutta eiköhän asia ole tullut selväksi

ja jottei tähän tule lisää turhia postauksia, ja koska TheLucky ei vielä ole tietoinen säännöistä niin suljetaanpa topic, jotta voi kaikki lukea säännöt eikä vain keskustella täällä turhia tietämättä sääntöjä.. ;)

Viestiketju on suljettu. Uusien viestien lähettäminen ei ole mahdollista.
afterdawn.com > keskustelu > pelit ja pelikonsolit > pc:n pelit > claani näkyvissä!

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy