User Käyttäjä Salasana  

keskiviikko 8.10.2025 / 01:59
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > pc-rauta > pc:n rautaan liittyvä keskustelu > 100-200? laatu ja "laatu" näyttis
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
100-200? Laatu ja "laatu" näyttis
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
Sivu:<12
Senior Member

5 tuotearviota
_
9. kesäkuuta 2006 @ 17:03 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Ostin aikanaan huippu näyttiksen, sitten tuli 512 malli, tuli 7900 mallit, jolloin kaikki alkoi vaihtammaan uudempaan niin ostin toisen 7800GTX käytettynä ja nyt SLI:nä minulla on tehokkaampi paketti kun 7900GTX ja hankintahinta meni samaan.
On SLI:ssä jotain järkeä.
Hz4
Account closed as per user's own request
_
9. kesäkuuta 2006 @ 17:04 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Quote:
Jos itse kannatat sitä niin mikset osta toista 6600GT korttia?
Vaikka tämän takia:
"...sitten myin pois, kun ei ollut tarvetta ja tyydyin x200 antamaan tehoon."

Ja on tullut hieman kavereiltakin sanomista, kun koneessa on ollut kolmatta peräkkäistä kertaa sama näytönohjain:)
Quote:
Meinaatko että nuo ovat DX10 kortteja.
Se siitä pohjasta ja pohjan kestävyydestä.
Heh, kun ei ole DX10 näytönohjaimia vielä edes markkinoilla (tai sitten on mennyt sekin tieto ohi korvien ja silmien).
DX9 kortit soveltuu Vistaan. Vai luuletko, että ovat tehneet vistasta VAIN yhteensopivan DX10 korttien kanssa? Pohjapitää vieläkin. En tarvitse näytönohjainta DX10 tuella kun en edelleenkään pelaa ja vastustan kaikkia karamelli asuja mitä vista on täynnä mutta Thx God on mahdollista tiputtaa järjestelmän ulkoasu ja toiminnot "kalssiseksi".

ps. mitä me tästä asiasta enään kinataan? olen jo ajat sitten päättänyt että minulle riittää 7600GT/GS antama teho ja on vielä riittävän edullinen meikäläiselle.

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 9. kesäkuuta 2006 @ 17:08

jartar
AfterDawn Addict

2 tuotearviota
_
9. kesäkuuta 2006 @ 17:19 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Quote:
Heh, kun ei ole DX10 näytönohjaimia vielä edes markkinoilla (tai sitten on mennyt sekin tieto ohi korvien ja silmien).
DX9 kortit soveltuu Vistaan. Vai luuletko, että ovat tehneet vistasta VAIN yhteensopivan DX10 korttien kanssa?
DX10 etu on siinä että huomattavasti paremman rajapinnan takia ne kortit osaa käyttää tehonsa paljon paremmin hyödyksi kuin vanhemmat ohjaimet.
Ero ainakin tämän hetken tietojen mukaan on suuri.
Ja ei ole niitä vielä tullut markkinoille.
Quote:
ps. mitä me tästä asiasta enään kinataan? olen jo ajat sitten päättänyt että minulle riittää 7600GT/GS antama teho ja on vielä riittävän edullinen meikäläiselle.
Aivan totta. Hyvä kortti tuo on ja suosittelen. Atin puolen kortteja ei yleensä edes kannata tarjota hyötyohjelmapuolelle koska siellä käytetään usein opengl rajapintaa.
Ja ati on tunnetusti heikoimmillaan siinä sarjassa.

Sivu:<12
afterdawn.com > keskustelu > pc-rauta > pc:n rautaan liittyvä keskustelu > 100-200? laatu ja "laatu" näyttis

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy