User Käyttäjä Salasana  

sunnuntai 20.7.2025 / 20:32
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > pelit ja pelikonsolit > ps2 > burnout revenge
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
Burnout revenge
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
jvarjus
Member
_
9. kesäkuuta 2006 @ 15:41 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Oliko tässä pelissä suomenkieltä?
Senior Member
_
9. kesäkuuta 2006 @ 15:55 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Itsellä on hatara muistikuva, että valikkokieleksi olisi valittavissa suomen kieli. Taisi jotain puhettakin suomeksi löytyä...

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 9. kesäkuuta 2006 @ 15:55

jvarjus
Member
_
9. kesäkuuta 2006 @ 16:21 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Täytyy ostaa ja katsoa tarkemmin, eiköhän se siitä selviä.
jvarjus
Member
_
10. kesäkuuta 2006 @ 17:45 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Jep, Kyllä suomenkieltä on.
heiksi
Senior Member
_
11. kesäkuuta 2006 @ 06:17 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Niin oletko jo ostanut? Mitä mieltä olet, onko hyvä peli?
Oon kuullut paljon että olisi melko samanlainen kuin Burnout 3

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 11. kesäkuuta 2006 @ 06:20

Martza44
Newbie
_
22. kesäkuuta 2006 @ 17:00 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Kyseinen peli on ihan mahtava! Autot ja radat ovat mahtavia. Olen mennyt pelin kaksi kertaa läpi ja minulla on kaikki autot. Tässä ykx koodi jolla saa kaikki NO9786JBN se laitetaan koodi hommaaan.

Takedown! Burnout Revenge! GTA4
jvarjus
Member
_
25. kesäkuuta 2006 @ 08:45 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Tosi upea peli, siis se revenge! Tämä puolestaan olikin voittanut ajopeleistä viimevuonna ja se näkee. Mulla ei olekkaan ollut muita burnout-pelejä muuta kuin revenge.

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 25. kesäkuuta 2006 @ 08:49

solttu93
Member
_
29. kesäkuuta 2006 @ 09:00 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Kyllä pelissä voi valita suomenkielisen puheen ja tekstin.

Voe pafka
Mainos
_
__

_
jvarjus
Member
_
1. heinäkuuta 2006 @ 18:28 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Tässä pelissä olen huomannut sitä aika paljon, että kun ajaa kolarin välillä jonnekin seinää päin, niin auto painuukin pelialueesta ulos ja se häiritsee aikalailla.

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 1. heinäkuuta 2006 @ 18:30

afterdawn.com > keskustelu > pelit ja pelikonsolit > ps2 > burnout revenge

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy