User Käyttäjä Salasana  

maanantai 21.7.2025 / 23:43
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > pelit ja pelikonsolit > ps2 > resident evil- pelit, yhteenveto
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
Resident Evil- pelit, yhteenveto
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
Sivu:<12
Mestaus
Senior Member

1 tuotearvio
_
9. elokuuta 2006 @ 10:48 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Aha,tuli tälläistä :

Sorry, this GeoCities site is currently unavailable.

The GeoCities web site you were trying to view has temporarily exceeded its data transfer limit. Please try again later.

Are you the site owner? Avoid service interruptions in the future by increasing your data transfer limit! Find out how.

Learn more about data transfer.
Oscar_X
Senior Member

3 tuotearviota
_
9. maaliskuuta 2007 @ 17:08 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Nostanpa vanhemman threadin ylös kun on tuo RE4 PC versiokin hiljattain tullut.

Mitä mieltä olette PC veriosta? Omasta mielesräni aivan järkytys kontrollien osalta, tähtääminen hoidetaan näppikseltä jne...

Ilmeisesti tähän on olemassa jonkin sortin 3rd party "mouseaimi", onko kukaan saanu moista toimimaan euroversiossa?

EDIT:Arvostelu PC- versiosta

Kyseessä tuonkin arvion mukaan todella heikko konsolikäännös...

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 9. maaliskuuta 2007 @ 17:19

lehtm38
Junior Member
_
14. maaliskuuta 2007 @ 12:36 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Ensin tuli ps koneelle re1 ja sen jälkeen siitä re1 directors cut. ps1:seen tuli vielä 2 ja 3. Gamecubelle löydät "perinteiset ressat" re zero joka kertoo koko tarinan alun vaikka ei ole tietenkään uusin peli. Ja jos omistat gamecuben kannattaa kokeilla siihen tehtyä ykkösen komeaa uusintaversiota. Gamecubelle on tehty myös 2 ja 3 mutta ne ovat ps1:sen melkein suoria käännöksiä eli ei paranneltuja versioita. Ps2:selle löytyy codename veronica joka ontavallaan jatko osa 2:selle eli toinen kolmonen. Ps2 ja gamecube ovat myös koneita joille löytyy tuo uusi nelonen ja se onkin sitten maku asia pitääkö siitä koska se on täysin erillainen peli kuin aikasemmat osat etenkin uuden kuvakulman ansiosta. Toivottavasti ei mennyt liian sekaseksi. Itse suosittelen gamecuben omistajalle zero tai 1:sen uusintaversiota. ps2:sen omistajalle 4:sta.
LasPlagas
Suspended due to non-functional email address
_
16. maaliskuuta 2007 @ 15:30 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
MESTAUKSELLE: No vitsi eiks toimi.
Jos tää toimii:
http://www.geocities.com/resuomeksi/
juu se on foorumi josta löytyy myös läpipeluu ohjeita ressoihin ja kaikkee muuta.
Muille: re4 pc versio on aika anusaukosta. itse olen pelannut ps2:lla jo muutaman kerran läpi. Kauppias alkaa kuulostaa aika tyhmältä 6:nnen peli kerran jälkeen.
Reserved
Junior Member
_
19. maaliskuuta 2007 @ 12:59 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Kaikki läpi paitsi Gaiden. RE2,RE3,RE REMAKE top 3, järjestystä en sano :D? häiritsee se RE4, suurentaa liika Sarjan juonta, muuten ootteko nähneet leffat
lehtm38
Junior Member
_
20. maaliskuuta 2007 @ 12:59 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Joo itse pelannu kaikki läpi. Ja leffat on tultu nähtyä. Itse pidän leffoja täysin surkeina. Nehän on naurettavaa toimintaa kun odotin kauhua ja jännitystä tosin ei enään osata kunnon kauhu leffoja tehdä. Ja taas tietenkin kaikilla on omat mielipiteet.
Mainos
_
__

_
LasPlagas
Suspended due to non-functional email address
_
22. maaliskuuta 2007 @ 14:51 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Leffoissa olisi pitänyt olla enemmän kauhua.
Resident evil pelien perusta on ne zombit ja t-virus.
RE suomeksi sivun foorumilla olen nimim. "Asnis?"

Korjaus: se linkki ei ole pelkästään foorumi.

Sivu:<12
afterdawn.com > keskustelu > pelit ja pelikonsolit > ps2 > resident evil- pelit, yhteenveto

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy