User Käyttäjä Salasana  

maanantai 22.9.2025 / 18:44
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > p2p > yleistä keskustelua p2p-ohjelmista > suomalaiset torrent-sivustot
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
Suomalaiset torrent-sivustot
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
Member
_
20. huhtikuuta 2007 @ 08:02 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
--

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 20. huhtikuuta 2007 @ 13:35

Member
_
20. huhtikuuta 2007 @ 08:10 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Koittakaas nyt jo uskoa :)

Lainaus:
Tästä hetkestä eteenpäin Takorauta suoranaisesti kieltää jakamasta kutsuja missään julkisesti!

Eli kutsuja ei saa vaihtaa / antaa / jakaa julkisella taikka privaatilla sivustolla kenellekkään.
Jos sinulla on jonkun sivuston foorumilla "Vaihdetaan kutsuja" tms.. osastolla meidän kutsuja jaossa. Pyydämme sinua poistamaan ne sieltä ASAP!

Kutsuja voi antaa henkilöille jotka ovat jo ennestään tuttuja "warettajia"
tai tiedät jotenkin muuten 100%:sen varmasti että on kuka väittää olevansa (tiedät kyllä mitä tällä tarkoitetaan).

Ps. Usko meitä kun sanomme että saamme kyllä tietää jos joku jakaa kutsuja julkisesti.
Ja sitä mukaan kun tapauksia tulee tietoomme niin näin meitä pakotetaan antamaan käyttäjille porttikieltoja.

Itse en ainakaan ota riskiä bannien saamiseen..

-V1ll3-
-Weirdbullet-

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 20. huhtikuuta 2007 @ 08:12

k.t.m
Newbie
_
21. huhtikuuta 2007 @ 11:56 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Itseasiassa kaikki noista kolmesta traksusta ovat kieltäneet invojen jakamisen muualla, joten minä ainakin kunnoitan kieltoja enkä niitä anna vaihdossa kenellekään missään muualla, ja rautaportissa ei invitejä taida edes olla, mikäli oikein olen ymmärtänyt.
TuukkaZ
Account closed as per user's own request
_
21. huhtikuuta 2007 @ 13:08 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti k.t.m:
Itseasiassa kaikki noista kolmesta traksusta ovat kieltäneet invojen jakamisen muualla, joten minä ainakin kunnoitan kieltoja enkä niitä anna vaihdossa kenellekään missään muualla, ja rautaportissa ei invitejä taida edes olla, mikäli oikein olen ymmärtänyt.
niin totta tuo, mutta rautaportissa on invitet...mutta niitä voi saada vain ja ainoastaa voittamalla jonkun kilpailun. :)

(!)Irkkaaja ja ylpeä siitä(!)
Säännöt: http://keskustelu.afterdawn.com/thread_view.cfm/2717
Smirre13
Junior Member
_
22. huhtikuuta 2007 @ 08:18 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Kyllä sitä kannattaa kunnioittaa

Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti takorauta:
Kutsun antaminen tuntemattomalle peelolle, joka töpiksii täällä voi johtaa molempien accojen poistoon.

MSI K8N Neo2 Platinum
AMD Athlon 64 3200+
Ati Radeon 9600 256mb
1024MB DDR SDRAM
2x Maxtor S-ATA 6L250S0 250GB
HL-DT_ST DVDRAM
Samsung SyncMaster 913N
Windows XP Professional
yannara
Newbie
_
26. huhtikuuta 2007 @ 12:34 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus:
5. Piratismi (esim. ohjelmien sarjanumerot) tai linkkaaminen laittomaan materiaaliin (esim. suorat linkit tekijänoikeuksia rikkovaan materiaaliin) on ehdottomasti kielletty.

6. Tietokoneohjelmien suojauksien murtamisen tekniikasta (ns. "ohjelmien kräkkäämisestä") keskusteleminen on kielletty. Tähän kategoriaan kuuluu mm. pelien, konsolipelien sekä tietokoneohjelmien suojausten murtaminen.

Tiedustelenkin, että onko maailmassa mitään kunnon kansanvälistä (tai suomalaista) forumia, josta näistä asioista SAA keskustella?

ps. en viitsi aloittaa uutte ketjua, joten kysyn täältä :)
finbyte
Suspended permanently
_
26. huhtikuuta 2007 @ 13:23 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Yannara sitä varten on ihan oma paikka tehty http://suomip2p.forumup.ru/

Kunnon piraatit meidän foorumilla, valitut saavat kutsuja trakkerille ja muuta mukavaa tervetuloa kaikki tosi piraatit.

Kutsuminut.com muuten kopioi meiltä ton hosting palvelu systeemi käyttämis idean ja koko systeemin. Ei siinä mitään kaikki hyvät systeemit ja toimivat ideat pitääkin kopioida se on vain hyväksi kaikille :)

-Finbytes Admin-

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 27. huhtikuuta 2007 @ 16:10

Senior Member

10 tuotearviota
_
26. huhtikuuta 2007 @ 14:13 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Kopioi koko idean? Eiköhän noita filehosting foorumeita ole ollut aika kauan ennen teidän pikkufoorumejanne...

finbyte
Suspended permanently
_
26. huhtikuuta 2007 @ 14:42 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
No me käytimme ensimmäisenä suomessa filehosting foorumia :)

Finbytes on pieni trakkeri sun mielestä ja pieni foorumi ottaen huomioon, että läheskään kaikki käyttäjät eivät näy :) Ihan sama mulle ei vois vähempää kiinnostaa sun mielipiteet :)

-Finbytes Admin-
Senior Member

10 tuotearviota
_
26. huhtikuuta 2007 @ 15:38 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus:
No me käytimme ensimmäisenä suomessa filehosting foorumia :)
Ootko aivan varma? ;-)

Lainaus:
Finbytes on pieni trakkeri sun mielestä ja pieni foorumi ottaen huomioon, että läheskään kaikki käyttäjät eivät näy :) Ihan sama mulle ei vois vähempää kiinnostaa sun mielipiteet
FINBYTES? Mistä sen nyt tähän repäsit? Äsken vielä puhuttiin siitä P2P foorumista. Ja jos sua ei kiinnosta mun mielipiteet, niin minkä helvatan takia sitten vastasit mulle?

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 26. huhtikuuta 2007 @ 15:39

finbyte
Suspended permanently
_
26. huhtikuuta 2007 @ 16:58 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Olen Finbytesin ylläpitäjä ja vastasin sulle ihan sen takia, että tiedät. :)

-Finbytes Admin-
Senior Member

10 tuotearviota
_
26. huhtikuuta 2007 @ 17:00 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Juu huomasin allekirjoituksesta. Onneks olkoon, kiinnostaa. Ei siitä ainakaan mun osalta yhtään enempää rispektiä heru. Nyt loppu mun offtopic.

bonusland
Newbie
_
26. huhtikuuta 2007 @ 18:16 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti finbyte:
Olen Finbytesin ylläpitäjä ja vastasin sulle ihan sen takia, että tiedät. :)
Voi vi**u ja joo. Jos oikeasti olet suomen niuhoimman ja paskimman ja itsetärkeimmän mestan staffista yksi, kuinka edes kehtaat kertoa siitä?
Mä en kehtais.

Mä olen siihen paskakasaan pienen palveluksen velkaa, ja sen huomaa, koska muuten olisin kertonut ihan kaunistelematta mitä mieltä olen siitä sakkakupista, jota trackeriksi leikillisesti kutsutaan.
Ihquu, tuumas FB -staffi ku uuden siiderin sai.
nuppi
Member
_
28. huhtikuuta 2007 @ 20:33 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
---

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 21. toukokuuta 2007 @ 14:51

finbyte
Suspended permanently
_
28. huhtikuuta 2007 @ 20:48 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Aina kun joku sivusto on alhaalla jonkin aikaa tulee näitä bustaus juttuja. Kannattaa odotella ensiviikolle, jospa sivusto "yllättäen" jatkaisi normaalia toimintaa, jos ei niin käy sitten jonkin täytyy olla pahasti pielessä ;)

-Finbytes Admin-
Junior Member
_
29. huhtikuuta 2007 @ 03:49 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti finbyte:
Yannara sitä varten on ihan oma paikka tehty http://suomip2p.forumup.ru/

Kunnon piraatit meidän foorumilla, valitut saavat kutsuja trakkerille ja muuta mukavaa tervetuloa kaikki tosi piraatit.

Kutsuminut.com muuten kopioi meiltä ton hosting palvelu systeemi käyttämis idean ja koko systeemin. Ei siinä mitään kaikki hyvät systeemit ja toimivat ideat pitääkin kopioida se on vain hyväksi kaikille :)
Mh, koko sivustosta KM:n ylläpito koskaan kuullutkaan? Ihan englanninkielisistä mallia otettu. :)
Member
_
29. huhtikuuta 2007 @ 09:08 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti nuppi:
Nyt viime perjantaina aamulla KRP sitten bustasi http://suomip2p.forumup.ru/ invite only trakkerin.
Jaaha, minä jo ihmettelinkin mihin oli foorumi kadonnut linjoilta. Enpä silti trackerilla ollut kirjoilla. Harmi.

~AkQ
Junior Member
_
29. huhtikuuta 2007 @ 10:22 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Tuo oli jollain ilmaisfoorumipalvelulla venäjällä. En todellakaan usko, että KRP on bustannut sitä. Kyseessä vain on varmaan se, että kyseinen foorumi rikkoi tuon ilmaisfoorumipalvelun ehtoja ja ne poisti sen. Ei KRP lähde Venäjälle asti bustaamaan yhtä pientä foorumia.

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 29. huhtikuuta 2007 @ 15:42

finbyte
Suspended permanently
_
29. huhtikuuta 2007 @ 22:01 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Olet väärässä Destiner. Kyseessä on serveri/dns ongelmat, jonka takia koko sivusto on alhaalla + koko systeemi. Ensi kuussa pitäisi olla taas toiminnassa. Googlella kun kattelin aika moinen warez paikka on ;)

Lainaus:
Serials & keys - unlocks the worldLast 20 referers: suomip2p.forumup.ru · www.crackfound.com · astalavista.box.sk · www.astalavista.com · www.google.com · www.google.hr · www.cracksdata.com ...
http://www.zoozle.net/ googlen tyylinen palvelu mutta löytää ilmaista kulttuuria mielin määrin ;).

http://myp2p.eu/ NHL ja urheilu :)

-Finbytes Admin-

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 30. huhtikuuta 2007 @ 02:26

finbyte
Suspended permanently
_
1. toukokuuta 2007 @ 21:55 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Jälleen toimii http://suomip2p.forumup.ru/ eli serveri/dns ongelmia oli muutama päivä, viat korjattu, ei ole bustattu eikä tulla :)Trakkerille pääsee nyt, rekisteröitymällä foorumille ja lukemalla ohjeet foorumilta ja toimimalla niiden mukaan :)

-Finbytes Admin-

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 2. toukokuuta 2007 @ 00:56

snoober
Junior Member
_
2. toukokuuta 2007 @ 15:27 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
En kyllä löytäny mitään ohjeita träkkerille pääsystä, saatika koko träkkeriä, vain foorumin :(
finbyte
Suspended permanently
_
2. toukokuuta 2007 @ 15:41 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Tieto miten pääsee ei lue suoraan missään mutta tietoa sieltä täältä keräämällä/lukemalla pitää vain oivaltaa :)

-Finbytes Admin-
snoober
Junior Member
_
2. toukokuuta 2007 @ 15:58 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Olen sitten ilmeisesti suhteellisen tyhmä, melkein kaikki topicit käyty läpi, ainoa tieto mitä sain oli se että träkkeri on ylipäätänsä olemassa. :|

..vittu mennee oikiasti hermot, kattonu joka topicin läpi eikä mitään :( Antakaa jotain vinkkejä ;)

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 2. toukokuuta 2007 @ 17:00

finbyte
Suspended permanently
_
2. toukokuuta 2007 @ 17:13 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Ei se ole kovin helppo muttei kovin vaikeakaan, kun tajuaa et ahaa. Mahdollisuus sulkeutuu tänään 00:00. Ne jotka eivät tajua vinkkejä yhdistelemällä jäävät ulos näin se menee. Ne jotka tajuavat pääsevät sisään. Vinkkejä ei saa antaa muilla foorumeilla joko tajuaa tai ei. Eli missään ei suoraan sanota miten pääset. Eri topiceista saat 1 avainsanan joka johtaa toiseen avainsanaan ja se kolmanteen jne. Topiceissa on vain 0-1 avain sanaa. Pitaa tajuta onko avainsanaa vai ei jne. Ne vaan pitää hakea ja yhdistellä ja tajuta ja siinä se on sinun edessäsi ratkaisu ;) ja pääsy trakkerille on nopeaa. Toki tämä ei välttämättä miellytä kaikkia mutta eipähän pääse sellaiset joita ei haluta. Niille jotka ovat fiksuja saavat nyt mahdollisuuden päästä sisään ilman kutsua ja heille tämä onkin tehty. Jos asia olisi liian helppo aivan liian paljon porukkaa tulisi. Jos vituttaa jätä sikseen ja koita saada kutsuja invite only suomi trakkereille kavereilta joilla niitä on :)

-Finbytes Admin-

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 4. toukokuuta 2007 @ 05:42

Mainos
_
__

_
Kellopeli
Suspended due to non-functional email address
_
2. toukokuuta 2007 @ 17:32 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Joo kyllä huomaa, että suomalainen träkkeri. Vittu kun tarvii alkaa keräileen paloja ympäri nettiä palapeliin, että pääsee sisään. Kyllä naurattaa.
Viestiketju on suljettu. Uusien viestien lähettäminen ei ole mahdollista.

afterdawn.com > keskustelu > p2p > yleistä keskustelua p2p-ohjelmista > suomalaiset torrent-sivustot

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy