User Käyttäjä Salasana  

maanantai 22.9.2025 / 01:50
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > p2p > yleistä keskustelua p2p-ohjelmista > suomalaiset torrent-sivustot
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
Suomalaiset torrent-sivustot
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
lämäri
Newbie
_
26. heinäkuuta 2007 @ 10:41 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti pasabahce:
Eikö tämä keskustelu noista pilipali-paikoista joutaisi jo loppua. Puhutaan vaikka Suomalaisesta metsäteollisuudesta, jopa se on kauaskantoisempi aihe kuin nämä mukuloiden traksuviritykset.
Olisi hauska tietää kirjoittajan ikä kun puhuu mukuloista uskon itse olevani tämän kirjoittajaa jonkun verran iäkkäämpi en ole vielä eläkkeellä mutta hyvin lähellä sitä rajaa. Mitä tulee siihen että näistä ei kannata puhua niin olen samaa mieltä varsinkin kun "asiantuntijat" puhuvat jotka eivät tiedä mitä näillä kyseisillä traksuilla on tapahtunut. Asiaan voi ottaa kantaa vasta kun tietää mitä kirjoittaa ei näitä jo tapahtuneita asioita kannata vatvoa kun 99% porukasta ei ymmärrä mitä puhuu. Välillä tuntuu että suurimalla osalla porukasta ei ole edes tietoa miten hommaa pyöritetään silti aina löytyy tietämystä miten asiat tulisi hoitaa. Olen itse harrastanut tätä toimintaa varmaan paljon kauemmin kuin suurimalla osalla porukasta ei ollut vielä edes kivekset laskeutuneet,joten lopettakaa semmoisen asian pyörittely mistä ette ymmärrä mitään.
wildass
Member
_
26. heinäkuuta 2007 @ 15:59 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
jep, kyllä mäkin tunnen useita ihmisiä, jotka osaa tehdä melkeen mitä vaan, muttei yhtäkään asiaa kunnolla.

...jos tietää, se ei tarkoita että osaa...
Member

1 tuotearvio
_
26. heinäkuuta 2007 @ 22:35 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti lämäri:
Eikö tämä keskustelu noista pilipali-paikoista joutaisi jo loppua. Puhutaan vaikka Suomalaisesta metsäteollisuudesta, jopa se on kauaskantoisempi aihe kuin nämä mukuloiden traksuviritykset.
Olisi hauska tietää kirjoittajan ikä kun puhuu mukuloista uskon itse olevani tämän kirjoittajaa jonkun verran iäkkäämpi en ole vielä eläkkeellä mutta hyvin lähellä sitä rajaa. Mitä tulee siihen että näistä ei kannata puhua niin olen samaa mieltä varsinkin kun "asiantuntijat" puhuvat jotka eivät tiedä mitä näillä kyseisillä traksuilla on tapahtunut. Asiaan voi ottaa kantaa vasta kun tietää mitä kirjoittaa ei näitä jo tapahtuneita asioita kannata vatvoa kun 99% porukasta ei ymmärrä mitä puhuu. Välillä tuntuu että suurimalla osalla porukasta ei ole edes tietoa miten hommaa pyöritetään silti aina löytyy tietämystä miten asiat tulisi hoitaa. Olen itse harrastanut tätä toimintaa varmaan paljon kauemmin kuin suurimalla osalla porukasta ei ollut vielä edes kivekset laskeutuneet,joten lopettakaa semmoisen asian pyörittely mistä ette ymmärrä mitään.
Pahoittelen suuresti, etten ole vielä eläke-iässä. Sen verran on jo tätä eloa nähty, että lapset on kasvatettu maailmalle ja mökki maksettu, joten en nyt aivan keltanokkakaan ole. Mitä tämän palstan aihepiiriin tulee, on 80-luvulla tullut jo koluttua purkkeja läpi ja uskaltaisin sanoa, että aika harva tämänkään palstan kirjoittelijoista on kyseistä harrastusta vielä samoihin aikoihin aloitellut. Melkeinpä veikkaisin, että löytyy paljon väkeä jotka vielä margariinipaketissa näitä hommia suunnittelivat siihen aikaan.
lämäri
Newbie
_
27. heinäkuuta 2007 @ 10:05 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Pahoittelen suuresti, etten ole vielä eläke-iässä. Sen verran on jo tätä eloa nähty, että lapset on kasvatettu maailmalle ja mökki maksettu, joten en nyt aivan keltanokkakaan ole. Mitä tämän palstan aihepiiriin tulee, on 80-luvulla tullut jo koluttua purkkeja läpi ja uskaltaisin sanoa, että aika harva tämänkään palstan kirjoittelijoista on kyseistä harrastusta vielä samoihin aikoihin aloitellut. Melkeinpä veikkaisin, että löytyy paljon väkeä jotka vielä margariinipaketissa näitä hommia suunnittelivat siihen aikaan.
Onhan se mukavaa että löytyy myös veteraaneja näistä piireistä mutta minä otin kantaa siihen, kun sinä sanoit ikämies ystäväni pasabahce näistä pilipali paikoista. Minun mielestäni jokaisella ikään ja sukupuoleen katsomatta on oikeus yrittää ilman että joku mollaa paikan ennen kuin se on edes ehtinyt valmistua. Uskon että tälläkin hetkellä joku suunnittelee uutta pilipali paikkaa josta sitä rakentavat mukulat toivovat että siitä tulisi hyvä paikka jäsenille. Sinä pasabahce voisit laittaa esimerkin mikä on sellainen paikka jossa ei ole mitään vikaa ja sitä pyörittää aika miehet niin voisin käydä katsomassa. Sitten pystyisin ottamaan kantaa siihen että ovatko nämä Suomi traksut pilipali paikkoja vai ei.
D00mer
Member

27 tuotearviota
_
27. heinäkuuta 2007 @ 14:43 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
voiko joku sanoa sen rautaporsin kannun salasanan? (irc.rautaportti.net sitten tulee * Kanavalle #rautaportti ei voi liittyä (vaatii tunnussanan). )

ja kysyin jo quakenetin rautaportin kannulta, mutta ne vaan sano että sen salasanan näkee sieltäfoorumilta, mutta se vaatii tunnuksen jota ei ole vielä.....
Newbie
_
27. heinäkuuta 2007 @ 14:58 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus:
voiko joku sanoa sen rautaporsin kannun salasanan? (irc.rautaportti.net sitten tulee * Kanavalle #rautaportti ei voi liittyä (vaatii tunnussanan). )

ja kysyin jo quakenetin rautaportin kannulta, mutta ne vaan sano että sen salasanan näkee sieltäfoorumilta, mutta se vaatii tunnuksen jota ei ole vielä.....

kysy sitä salasanaa ensiavusta
wildass
Member
_
27. heinäkuuta 2007 @ 16:07 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Onhan se mukavaa että löytyy myös veteraaneja näistä piireistä mutta minä otin kantaa siihen, kun sinä sanoit ikämies ystäväni pasabahce näistä pilipali paikoista. Minun mielestäni jokaisella ikään ja sukupuoleen katsomatta on oikeus yrittää ilman että joku mollaa paikan ennen kuin se on edes ehtinyt valmistua. Uskon että tälläkin hetkellä joku suunnittelee uutta pilipali paikkaa josta sitä rakentavat mukulat toivovat että siitä tulisi hyvä paikka jäsenille. Sinä pasabahce voisit laittaa esimerkin mikä on sellainen paikka jossa ei ole mitään vikaa ja sitä pyörittää aika miehet niin voisin käydä katsomassa.Sitten pystyisin ottamaan kantaa siihen että ovatko nämä Suomi traksut pilipali paikkoja vai ei.
kauheesti ihmiset vaatii kaikkea, mutteivät itse ole valmiita laittamaan tikkua ristiin asian eteen. kritisointi kyllä onnistuu, väittäen sitä "kannanotoksi".
ymmärtäisin ton itkemisen jos kyse olisi jostain maksullisesta palvelusta, mutta että jannu jaksaa itkee jostain trackereistä....? mikset kirjota vaikka "kannanottoa" elisan puhelinpalveluista ja niiden jonotusaikojen pituuksista?
on tullut jo selväks että jotkut paikat (HUOM! eivät ole HUONOMPIA, va PAREMPIA) kuin toiset. vapaa maa, vapaa mieli, vapaa valinta. kiva kun kerroit "kantas", mutta riittää jo. älä käytä pilipalitraksuja, se ei ole keneltäkään pois. ei sulta, eikä varsinkaan muilta.
peace.

TuukkaZ
Account closed as per user's own request
_
27. heinäkuuta 2007 @ 17:32 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
@wildass

empä kyl sanois että ihan vapaa mieli ja noissa pilipalitrasuissa on...

(!)Irkkaaja ja ylpeä siitä(!)
Säännöt: http://keskustelu.afterdawn.com/thread_view.cfm/2717
wildass
Member
_
27. heinäkuuta 2007 @ 17:35 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
ai? no en tiedä että mikä sun mieltäs kahlitsee, mä ainakin hallitsen omaani, ei kukaan muu. ja se on täysin vapaa.
ja mitähän yritit sanoa noin niinku muuten?

Mainos
_
__

_
Khauron
Moderator
_
27. heinäkuuta 2007 @ 18:57 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Nyt alkaa menemään jo niin paljon offtopic:ksi ja henkilökohtaisuuksiin, että pistän threadin kiinni.
Valitukset privana.

Ps. Miecco:lle ensimmäinen varoitus.

Tulitko moderoiduksi?
Muistatko LORDin?
Pelaa LOTGDia!
http://www.testipenkki.com/lotgd/

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 27. heinäkuuta 2007 @ 19:00

Viestiketju on suljettu. Uusien viestien lähettäminen ei ole mahdollista.

afterdawn.com > keskustelu > p2p > yleistä keskustelua p2p-ohjelmista > suomalaiset torrent-sivustot

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy