Huono kuvanlaatu
|
|
jeejeeje
Member
|
26. kesäkuuta 2006 @ 11:45 |
Linkki tähän viestiin
|
Jep eli mulla oli ennen paljon parempi kuvan laatu aveissan, kun nykyään. Sähläsin vissiin jotaki codekkien kanssa ja sen jälkeen näkyny huonosti. Voiko johtua siitä? Mulla on nyt ffdshow, mutta ei tuo auta yhtään kuvanlaatuun.
Niin ja monia videoita kun yrittää kattoa bsplayerillä niin tulee can´t open file, mutta mplayerillä toimii..
Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 26. kesäkuuta 2006 @ 11:47
|
Staff Member
32 tuotearviota
|
26. kesäkuuta 2006 @ 14:27 |
Linkki tähän viestiin
|
|
jeejeeje
Member
|
26. kesäkuuta 2006 @ 15:26 |
Linkki tähän viestiin
|
Kokeilin VLC playerillä ja sillä näky samanlailla. Mulla on ihan vasta laitettu uusi näytönohjain, että voisikohan se olla siitä? Asensin kyllä uudet ajurit, mutta ei auttanut.
|
Staff Member
32 tuotearviota
|
27. kesäkuuta 2006 @ 14:14 |
Linkki tähän viestiin
|
Tapahtuuko VLC:llä muutosta jos ottaa Overlay video output toiminnon pois päältä
ja
vaihtaa Video output module kohtaan Windows GDI?
|
jeejeeje
Member
|
7. heinäkuuta 2006 @ 19:11 |
Linkki tähän viestiin
|
Ei auttanut tuokaan. On se kumma, kun katsoin täysin saman version elokuvasta kannettavalla ja pöytäkoneella, niin kannettavalla oli paljon parempi kuvanlaatu. Kummassakin ffdshow
|
Staff Member
32 tuotearviota
|
8. heinäkuuta 2006 @ 08:52 |
Linkki tähän viestiin
|
Onko kuvanlaadussa muuten vikaa? Ettei siis pelkässä video kuvassa?
VLC ei siis käytä FFDshow:ta avukseen joten siinä ei ainakaan vika ole.
|
jeejeeje
Member
|
8. heinäkuuta 2006 @ 09:00 |
Linkki tähän viestiin
|
Tarkoitatko, että esim jossain netti surffailussa tai peleissä olisi huono kuvanlaatu? Se on pelkästään videoissa. Niin ja usein videoissa jonku esim. ihmisten rajat jotenki "särisee". vaikee selittää...
Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 8. heinäkuuta 2006 @ 09:02
|
Staff Member
32 tuotearviota
|
8. heinäkuuta 2006 @ 19:54 |
Linkki tähän viestiin
|
Onko käytössä NVIDIA:n näytönohjain ja jotkin 8x.xx sarjan detonatorit?
Niissä oli peittotason säädöt väärin eikä niitä saanut korjattua, päivittäminen uudempiin ajureihin pitäisi korjata asian.
|
jeejeeje
Member
|
9. heinäkuuta 2006 @ 14:33 |
Linkki tähän viestiin
|
mulla on atin x800xl näytönohjain.
|
Staff Member
32 tuotearviota
|
10. heinäkuuta 2006 @ 11:00 |
Linkki tähän viestiin
|
Onko nuo Catalyst 6.6 ajurit asennettuna?
Jos virtualdub:illa avaa sen videon niin näkyykö kuva oikein?
|
jeejeeje
Member
|
10. heinäkuuta 2006 @ 11:39 |
Linkki tähän viestiin
|
On catalysty 6.6 asennettuna. En oikee osaa käyttää tota virtualdubia ku koitan laittaa pyörimää videon ni se pysähtyy sekunnin päästä.
Voiko johtua näytöstä näin yleensä ottaen? Ku mulla on joku vanha combaqin näyttö.
|
Staff Member
32 tuotearviota
|
11. heinäkuuta 2006 @ 10:23 |
Linkki tähän viestiin
|
Eli Virtualdub:illa avaa sen videon ja sitten painaa Spacea/Välilyöntiä.
Jos näytössä on vikaa niin sen pitäisi näkyä muussakin kuin videoissa.
|
jeejeeje
Member
|
11. heinäkuuta 2006 @ 12:57 |
Linkki tähän viestiin
|
Joo toimi ihan normaalisti ja kuvaki näytti hyvältä, joka johtuu varmaa siitä, että se kuva on niin pieni.
|
Staff Member
32 tuotearviota
|
11. heinäkuuta 2006 @ 20:43 |
Linkki tähän viestiin
|
Virtualdub näyttää sen kuvan oletuksena sen alkuperäisellä resoluutiolla (tai painaa kuvan päällä oikeaa hiirtä ja tarkistaa että 100% on varmasti käytössä).
Eli full screen videoissa on ongelmaa tuon kuvan kanssa?
|
jeejeeje
Member
|
12. heinäkuuta 2006 @ 05:46 |
Linkki tähän viestiin
|
Joo sehän se ongelma varmasti onkin. Kun tommoset videot näkyy hyvin missä on alhaalla ja ylhäällä semmoset mustat "palkit". Mitäs tälle ongelmalle vois tehdä, vai voiko mitään?
|
Staff Member
32 tuotearviota
|
12. heinäkuuta 2006 @ 20:21 |
Linkki tähän viestiin
|
Jos ne videot on alunperin huonolaatuisia niin ei niille oikein voi mitään tehdä.
|
Member
|
17. helmikuuta 2007 @ 17:03 |
Linkki tähän viestiin
|
Minulla taas kaikki elokuvat näyttävät liian tummilta, kun asensin uusimman ffdshown. Mikä ihme tässä nyt oikein mättää?
|
Staff Member
32 tuotearviota
|
18. helmikuuta 2007 @ 07:32 |
Linkki tähän viestiin
|
FFDshow:n asetuksista tarkistettu ettei miään filttereitä ole käytössä? Kuten Picture properties?

|
Mainos
|
  |
|
Member
|
18. helmikuuta 2007 @ 16:00 |
Linkki tähän viestiin
|
Joo. Ei mitään ongelmaa enää. Näytönohjaimen videon asetukset oli jostain syystä päin honkia. Kirkkaus ja kontrasti olivat pohjalukemissa, mutta nyt kuva on prima!
|