User Käyttäjä Salasana  

keskiviikko 30.7.2025 / 10:34
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > pelit ja pelikonsolit > pc:n pelit > cs source serveri ongelma.
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
CS Source serveri ongelma.
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
P3laaja
Junior Member
_
28. kesäkuuta 2006 @ 12:27 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Teen srcds.exe tiedoston avulla serverin cs sourceen. Sitten itse yhdistän siihen omaan servuuni, niin mani admin plugin toimii ihan normaalisti, MUTTA kun yritän laittaa komentoja consoleen(esim. SV_airaccelerate 100) minulle tulee ilmoitus "Can't change replicated ConVar sv_airaccelerate from console of client, only server operator can change its value".
Olen myös koittanut tehdä serverin CS Sourcen "Greate Server" toiminnolla ja siellä toimii consolen komennot, MUTTA mani admin plugin väittää etten ole admin.

Minulle riittää että toinen näistä ongelmista korjaantuu, koska en pidä serveriä 24/7 päällä.
TuukkaZ
Account closed as per user's own request
_
28. kesäkuuta 2006 @ 13:26 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
@P3laaja

Sun pitää käyttää sitä salasanaa minkä laitoit sinne CFG tiedostoon siihen rcon_password "" tohon väliin se salasana sitten niitten komentojen pitäisi toimia :)

(!)Irkkaaja ja ylpeä siitä(!)
Säännöt: http://keskustelu.afterdawn.com/thread_view.cfm/2717
P3laaja
Junior Member
_
28. kesäkuuta 2006 @ 16:06 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Ei se rcon password auta. Sv komentoja haluaisin tehdä, kuten esim. sv_airaccelerate 100".
TuukkaZ
_
29. kesäkuuta 2006 @ 06:39 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
@P3laaja

Kyllä se auttaa.

1. Laita salasana cfg tiedostoon
2. mene pelaamaan servulle
3. avaa console ja kirjoita sinne rcon_password "salasana"
4. nyt voi kirjottaa komentaja esim. rcon sv_airaccelerate 100

P3laaja
Junior Member
_
29. kesäkuuta 2006 @ 06:50 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Voisit vähän selventää kans mikä niistä cfg tiedostoista...
TuukkaZ
_
29. kesäkuuta 2006 @ 06:54 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
hups :D server.cfg heh tais unohtua laittaa :DD

P3laaja
Junior Member
_
29. kesäkuuta 2006 @ 07:05 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
nojoo ihmettelinkin et miks yrität vältellä sen kertomista. Mul on ollu toi rcon_password "mun salasana" siel server.cfg tiedostos kokoajan, mutku en tiennyt et pitää kirjoittaa consoleen "rcon sv_airaccelerate 100" koska olen ennen käyttänyt komentoa "sv_airaccelerate 100".
laski92
Suspended due to non-functional email address
_
6. heinäkuuta 2006 @ 19:03 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
lol mä ihmettelin miten se hyödyttää rcon mut sehän pitää kirjottaa komennon etee
DARSSI
Newbie
_
27. heinäkuuta 2006 @ 12:21 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Eli siis missä se on se Server.cfg?
Mainos
_
__

_
Senior Member
_
27. heinäkuuta 2006 @ 13:28 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Quote:
Eli siis missä se on se Server.cfg?
x:\serverikansio\modikansio\cfg\server.cfg
afterdawn.com > keskustelu > pelit ja pelikonsolit > pc:n pelit > cs source serveri ongelma.

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy