User Käyttäjä Salasana  

maanantai 6.10.2025 / 23:58
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > pc-rauta > pc:n rautaan liittyvä keskustelu > uus kone, onko osat hyvät ?
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
uus kone, onko osat hyvät ?
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
wixul
Newbie
_
5. heinäkuuta 2006 @ 06:19 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
elikkäs uutta konetta olen kasaamassa. Minulla on jo valmiina emolevy MSI K8N DIAMOND ja tarvitsisin loput osat. hintakatto on muille osille n. 1000?
Tässä osat jotka olen valinnut, onko yhteensopivia?

KINGSTON 2G 400MHZ DDR NON-ECC CL3 (3-3-3) DIMM KIT 178,29?
LG DVD+-RW DL LIGHTSCR.16X RETAIL BLACK 41,81?
DIAMONDMAX10 250GB SATAII3G 7200RPM 16MB 20 79,43?
AMD ATHLON 64 X2 3800+ S939 BOX 298,54?
256M ASUS GF7900GT PCI-E 256MB HDTV+2X DVI-I 302,03?
Toimituskulut 14,13?

Tähän tarvitsisi vielä kotelon ja virtalähteen.
MSI:n sivuilla sanotaan:
MSI Reminds You...
? Both power connectors, JPWR1 (24 Pin) & JPWR2 (4 Pin, for CPU Power ) must be attached to this model to ensure operation of the Mainboard.
? A Power Supply of 450 watts, or above, is highly recommended for system stability.
? ATX 12V power connection should be 18A or greater.
? For this model, you must use a Power Supply which has a -5V pin supply.

Eli Multitronicista tilaisin nuo osat
Staff Member

1 tuotearvio
_
5. heinäkuuta 2006 @ 07:03 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Sama juttu sinulle kun kaikille muillekkin. Odota ainakin heinäkuun loppuun.

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 5. heinäkuuta 2006 @ 07:03

Senior Member

26 tuotearviota
_
5. heinäkuuta 2006 @ 07:10 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Antec Sonata II - ATX-kotelo, 450W ATX12V v. 2.01 -virtalähde.
Huippusuositun Antec Sonatan seuraaja Sonata II on täydellinen osoitus ensiluokkaisesta tuotekehittelystä ja innovatiivisuudesta! Kotelossa on Antecin "Advanced Chassis Air Duct", ilmatunneli joka pitää tehokkaimmat komponentit viileinä. Etupaneeliin ilmanottoa on myös paranneltu huomattavasti. Kotelossa on myös pestävä ilmafiltteri joka pitää koteloilman aina puhtaana ja pölyttömänä, pidentäen näin komponenttien elinikää.

3x5.25" ja 2x3.5" ulkoista väylää.
4x3.5" sisäistä väylää kumieristyksillä resonointiäänien välttämiseksi.
Sivupaneeleissa tuplat saranat jotka mahdollistavat 270 asteen avaamisen.
1x120mm TriCool-tuuletin takapaneelissa.
Paikka 92mm tuulettimelle ilmatunneliin.
Koko 42,5x46,3x20,6cm.
Paino 9.4 kg. Tukee ATX-emolevyjä.

Huom! Virtalähde ei toimi EPoX 9NPA+ kanssa
tässä sulle tuohon laitteistoon virtalähde ! hinta on 100 euron nurkilla. itse katsoin tämän http://www.verkkokauppa.com ja kuten teppo I sanoi , odota uusia hintoja ! ja sitten saat nuo halvemmalla (joltain osin)
Takajammu
Member

1 tuotearvio
_
5. heinäkuuta 2006 @ 07:12 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Multitronicista ottaisin HECin virtalähteen ja siihen haluamasi kotelon, mutta kuitenkin tilaisin/noutaisin jostain Antecin P150 kotelon ja siihen antecin 430W powerin
jorer
Member
_
5. heinäkuuta 2006 @ 07:25 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Siinä on se poweri.

E6300 ; Biostar P965 Deluxe ; 7600GT ; 1GB 667 ; P150
AfterDawn Addict
_
5. heinäkuuta 2006 @ 07:35 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Jep näin on ruuvasin maanantaina uuden Antec Neo HE 430W powerin paikalleen,ei voi muuta sanoa ,kun on hyvä peli,ei tarvitse ylimääräisiä piuhoja laitella,vaan pistää ne mitä tarvitsee,laite on erittäin hiljainen,pysyy viileänä,ja tehot riittää.
wixul
Newbie
_
5. heinäkuuta 2006 @ 20:18 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Kiitos vastauksista! ajattelin ottaa tuon xXx:n suositteleman antec sonata II:n.
Olin kuullut tuosta, että amd laskee hintoja, mutta en tiennyt koska. odotan nyt tuohon heinäkuun loppuun ja tilaan sitten nuo osat. Onko muuten nuo osat yhteensopivia ? emo oli tuo msi k8n diamond
Mainos
_
__

_
WebFiren
Member

2 tuotearviota
_
5. heinäkuuta 2006 @ 20:52 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
MSI EI tue Kingstonia.. niin on sanonu itse MSI ja itse KINGSTON :))
afterdawn.com > keskustelu > pc-rauta > pc:n rautaan liittyvä keskustelu > uus kone, onko osat hyvät ?

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy