User Käyttäjä Salasana  

maanantai 28.7.2025 / 18:41
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > digitaalinen video > aloittelijoiden digivideo-ongelmat ja -keskustelu > kannettavasta kuva televisioon?
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
Kannettavasta kuva televisioon?
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
Zhame
Member
_
30. toukokuuta 2003 @ 16:39 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Olen yrittänyt saada kannettavasta kuvan televisioon! TV-out:in kautta saan windowssin näkymään ja kaikki muut sovellukset! Kun yritän katsoa DVD-leffaa niin se ei onnistu! DVD-kuva ei näy! Ruutu on mustana! Tietokoneen näytöstä kuva näkyy, muttei tv:stä! Missä vika? Näytönohjain on Ati:n Mobility Radeon 32Mb! Mpeg:it ja muut näkyvät muttei DVD:t! Asemana on DVD/CDRW combo! Leffaa siis voi katsoa näytöstä mutta kun pistää tv-out:sta av-liittimet/S-videon kiinni tv:seen windows ja pelit ja muut ohjelmat näkyvät tv ruudulla! DVD:t eivät näy vaikka olen kokeillut eri DVD playereitä! WinDVD, MSI-DVD, Media Player ja muutamia muita olen kokeillut mutta ei ole auttanut! Kiitos vinkeistä etukäteen!!!
Juha
Junior Member
_
5. kesäkuuta 2003 @ 18:43 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Sinun pitää muuttaa näytönohjaimen asetuksista ensisiaiseksi näytöksi Tv.. Muuten leffat ei näy mutta kaikki muu näkyy.. Niin ainaki mulla ja käyttis on Xp home edition..
proplem
Newbie
_
7. kesäkuuta 2003 @ 06:16 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Tyhmä kysymys, mut miten se muutetaan ensisijaiseksi näytöksi.
Mainos
_
__

_
Zhame
Member
_
8. kesäkuuta 2003 @ 09:21 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Eli sain tosiaan kuvan telkkariin! Ongelmaan oli vaan niin yksinkertainen ratkasu: Laitoin piuhat kiinni koneeseen ja telkkarin, painoin ctrl+F4 jolla saa kuvan siirtymään eri näyttölaitteisiin (projektori, vast)! Ensiksi on vaihtoehto jossa näkyy kuva sekä näytöllä ja televisiossa, mutta sitten painaa uudestaan ctrl+F4 jolloin kuva näkyy vain televisiosta! Ja silloin rupesi näkymään myös ks. DVD- soittimen (DVD leffa) kuva!!! Kiitos neuvosta!!!
afterdawn.com > keskustelu > digitaalinen video > aloittelijoiden digivideo-ongelmat ja -keskustelu > kannettavasta kuva televisioon?

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy