User Käyttäjä Salasana  

tiistai 22.7.2025 / 21:32
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > p2p > aloittelijoiden p2p-ongelmat > dc++ ei rupea lataamaan
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
dc++ ei rupea lataamaan
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
sisu03
Suspended due to non-functional email address
_
12. heinäkuuta 2006 @ 09:15 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
kuten otsikossa jo lukeekin, niin dc ei rupea lataamaan. Se kyllä hakee, mutta kun laittaa lataamaan niin siinä lukee vain yhdistetään, eikä mitään tapahdu.. missäköhän on vika? osaisiko joku ystävällinen auttaa :)
Senior Member

1 tuotearvio
_
12. heinäkuuta 2006 @ 09:21 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
tapahtuuko näin kaikilla vai aina välillä?
kai DC++ on sallittu palomuurista?

käynnistä -> suorita cmd
ipconfig
sano ip-osoitteen kolme ensimmäistä numerosarjaa
esim. 80.186.80.xxx

mikä adsl-modeemi sinulla on?
mikä palomuuri?
onko windowsin oma palomuuri päällä?
sisu03
Suspended due to non-functional email address
_
12. heinäkuuta 2006 @ 09:56 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
eli mulla on tämmönen kpo laajakaista, joka toimii langattoman verkon avulla täällä korvessa. tuo antennin vastaanotin (en tiiä toimiiko se samalla modeemina) on alvarion merkkinen.

ip on 85.29.70

windowsin palomuuri ei ole päällä.

oon saanu ennen ladattua, kun minulla oli elisan laajakaista kaupungissa. nyt kun oon täällä korvessa ja käytössä on tuo kpo laajakaista niin se ei enää lataa. huomasin äskettäin että muut voivat kyllä ladata minulta.
afterdawn.com > keskustelu > p2p > aloittelijoiden p2p-ongelmat > dc++ ei rupea lataamaan

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy