User Käyttäjä Salasana  

tiistai 11.11.2025 / 05:23
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > yleistä keskustelua tietokoneista > windows -ongelmat > pelit ei lataudu
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
pelit ei lataudu
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
annikalin
Suspended due to non-functional email address
_
13. heinäkuuta 2006 @ 08:24 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
mulla on kone missä windows xp ja internet explorer selaimena.meen aapeliin ja yritän päästä pelaa esim biljardia niin peli jää ladataan tilaan.yritin aapelista etsiä neuvoja mut siellä oli vaan jotain juttua siitä et joku emolevy tekee sitä ja siihen pitäis hakee ajurit mutta mulla ei oo sen nimistä emolevyä.voi olla myös että kun mulla on nortonin virustorjuntaohjelma koneella niin et se estäis sen mut epäilen...olisko jotain vinkkejä...?=)
Senior Member
_
13. heinäkuuta 2006 @ 09:00 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Onko uusin java käytössä? Sen näet -Lisää tai poista sovellus- listalta Siellä pitäisi olla tälläinen J2SE Runtime Enviroment Version * Update *
Mitä versiota ja updatea se näyttää?

Uusin java on: Java Runtime Environment Version 5.0 Update 7
Sen voit ladata tuolta sivulta:
http://www.java.com/en/download/windows_xpi.jsp
annikalin
_
13. heinäkuuta 2006 @ 09:24 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
on mulla uusin kun just eilen sen tähän hain...siks vähän ihmetyttääkin...on myöskin se flash player minkä se vaatii...
wckdspdr
Account closed as per user's own request
_
13. heinäkuuta 2006 @ 09:59 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Käsittääkseni Aapelin bilis on tällä hetkellä bugiksessa, ainakin ollut pari viime päivää...voipi johtua myös siitä.
annikalin
_
13. heinäkuuta 2006 @ 10:02 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
voi olla,mut tää tekee kyllä kaikissa peleissä saman jutun.
wckdspdr
Account closed as per user's own request
_
13. heinäkuuta 2006 @ 10:09 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Varmista että java on varmasti käytössä selaimessa
Työkalut -> Internet-asetukset -> Lisäasetukset, ja tuolla ruksi javan kohdassa.

Varmista että Norton varmasti sallii javan.
annikalin
_
13. heinäkuuta 2006 @ 18:26 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
miten sen nyt sitten oi tarkistaa että salliiko norton sen javan.kyllä se mun mielestä sallii kun äsken sitä tutkisin.ei ne vaan lataudu.vaihdoin selaimenkin firefoxiin mut ei mitään vaikutusta.yritin niitä nvidian ajureitakin hakea mut se sanoo sitten että mun koneessa ei tosiaan oo sellaisia osia mihin ne kuuluis.oon ihan neuvoton...=)lähetin aapelin käyttäjätukeen myös postia.
Mainos
_
__

_
Werewolf_
Member
_
15. heinäkuuta 2006 @ 17:52 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Quote:
Varmista että Norton varmasti sallii javan.
nyt ei oikein leikkaa. kuinka kummassa norton voisi estää javan O.o
norton tuskin estää pelaamista. voi olla yhteydessä syy. hidas yhteys = pitkät latausajat. ja palomuria ei kannata ottaa koskaan pois jos verkossa. pieni hetki ni voi olla virus koneella.
afterdawn.com > keskustelu > yleistä keskustelua tietokoneista > windows -ongelmat > pelit ei lataudu

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy