User Käyttäjä Salasana  

maanantai 6.10.2025 / 18:25
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > pc-rauta > pc:n rautaan liittyvä keskustelu > näyttö sammuu itsestään pelatessa
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
Näyttö sammuu itsestään pelatessa
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
Mikkis_
Newbie
_
21. heinäkuuta 2006 @ 12:19 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Eli minulla sammuu näyttö joka pelikerralla.
Ainut ilmoitus, jonka saan on seuraava: "No singal, Going to sleep", ja tämähän tulee aina, kun virta kytkeytyy pois päältä ja näyttö sammuu.

Olen asentanut uusimmat Catalystit näyttikselleni ja olen kiristänyt liittimet (näyttöpäätteen ja näytönohjaimen välisen johdon), eikä ole auttanut.

HIEMAN harmittaa, kun vasta ostin uuden MOMO Racing -ohjauspyörän autopelejä varten, mutta sitten näyttö sammuukin kesken pelaamisen.
Eli peli-into ei ole kovin korkealla, kun ei tiedä milloin pelaaminen keskeytyy.

Kokoonpano näkyy allekirjoituksessani, KIITOS!
Senior Member
_
21. heinäkuuta 2006 @ 12:46 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Quote:
Kokoonpano näkyy allekirjoituksessani

Ei näy allekirjoitusta :)
Mikkis_
Newbie
_
21. heinäkuuta 2006 @ 13:19 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Quote:
Ei näy allekirjoitusta :)
Eipä ollutkaan, kopioin tuon tekstin suoraan toiselta foorumilta, jonne olin kirjoittanut aiemmin. Nyt pitäisi allekirjoituksen näkyä. ;)

Intel Pentium® 4 2600mhz , 1024MT RAM @ 333mhz , Club3D ATi Radeon 9800PRO , Maxtor 80GT
Senior Member
_
21. heinäkuuta 2006 @ 14:01 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Villi veikkaus, että näytönohjain käy kuumana. Siinä ei tietenkään ole lämpöanturia, että näkis lämmöt?
Mikkis_
Newbie
_
21. heinäkuuta 2006 @ 14:14 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Quote:
Villi veikkaus, että näytönohjain käy kuumana. Siinä ei tietenkään ole lämpöanturia, että näkis lämmöt?
Eipä oo lämpöanturia..
Pitää yrittää ottamalla VPU Recover pois päältä.

Intel Pentium® 4 2600mhz , 1024MT RAM @ 333mhz , Club3D ATi Radeon 9800PRO , Maxtor 80GT
Senior Member
_
21. heinäkuuta 2006 @ 14:45 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Imuroi koppa kunnolla sisältä ja tarkasta samalla että näyttiksen tuuletin pyörii.
Mikkis_
Newbie
_
21. heinäkuuta 2006 @ 15:24 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Quote:
Imuroi koppa kunnolla sisältä ja tarkasta samalla että näyttiksen tuuletin pyörii.
Näyttiksen tuuletin kyllä pyörii ja kopan puhdistaminen täytynee tehdä piakkoin. Pölyä kun siellä oli jonkinverran.

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 21. heinäkuuta 2006 @ 15:25

Junior Member
_
22. heinäkuuta 2006 @ 22:41 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
mulla on itsellä sama ongelma. mutta mun ongelma häviää ,kun liikuttelen näyttöö menevää virtakaapelia! voi olla ,että sulla on huono juotos näytössä mut kokeele veivata sitä virtakaapelia jos ongelma häviäis :) tuleekos muuten virta suoraan pistorasiasta vai koneen poverinkautta?

| Intel 6750 | Asus P5KC | Msi Geforce 8800 GTS 320MB | 4GB G.skill DDR2-800 | Samsung 200Gb | Antec Sonata III |
Kanakotka
Junior Member
_
23. heinäkuuta 2006 @ 18:34 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Itellä ongelma on ollut tietyissä peleissä (luulen että jotain hassua häikkää koodauksessa, tai sitten vain sattumaa oO) esimerkkinä muistaisin ainakin Savage Eden MMO:n (menee monilla nimillä) olihan niitä pari muutakin, mutta ei se useasti toistuva vaiva ole ollut.

Vain minun kaksi... viisi senttiäni
Mainos
_
__

_
Hapitsu
Suspended due to non-functional email address
_
27. heinäkuuta 2006 @ 08:26 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
itellä on kans samanlainen ongelma. Pelit sammuu itestään parin tunnin pelaamisen jälkeen ja näyttö menee kiinni "valmiustilaan" kone silti hyrrää vielä. Enkä ole vielä ratkaissut kyseistä ongelmaa... :(
afterdawn.com > keskustelu > pc-rauta > pc:n rautaan liittyvä keskustelu > näyttö sammuu itsestään pelatessa

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy