User Käyttäjä Salasana  

tiistai 22.7.2025 / 21:51
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > p2p > aloittelijoiden p2p-ongelmat > dc++ aktiivi
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
dc++ aktiivi
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
dankku
Newbie
_
21. heinäkuuta 2006 @ 15:46 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Juu, eli mulla on toi tw-ea501 v1 ja kaikki noi ohjeet näyttäs olevan v2,v3...(mitä olen löytänyt) no niin laitan asetuksista edit virtual server ja sitten laitan niihin start ja end portteihin 1412 oikein? Sitten sen ipconfig komennolla löytyvän ip mikä kuvissa käsketään laittaa tallenan poistun aktiivi ei toimi?!? mitä sieltä dc:stä pitää laittaa mun dc versio on 0.674,Sitten kokeilin että laitan kaikki portit auki nii sain pari servuakin hostattua ja aktiivi toimi =)
mutten usko että tämä on turvallisin vaihtoehto joten mitä sieltä dc valikoista pitää laittaa? Kiitos
Senior Member
_
21. heinäkuuta 2006 @ 15:53 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Jos Oot natin takana niin noi kokeilemas jutut ei toimi eli katoppa www.myip.dk ja koneeltas just se ipconfig eli jos ip:t on eri niin oot natin takana ja sit vaan purkin asetuksiin rämpläämää et saat natin pois ja sit ku on nat pois ni sit pitäis toimii
jos ei toimi niin ad:ssa on kyl monet ohjeet..kannattaa käyttää searchia

Toimii,ei toimi,toimii,ei toimi SE TOIMII
dankku
Newbie
_
21. heinäkuuta 2006 @ 16:37 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Joo mutta ajattelin sen natin kaa että ohjaisin ne portit dc:hen nii mitä sieltä dc:n asetuksista pitää laittaa?? Ku eikös se nat oo ihan hyödyllinen bloggaa yhteyksiä ja eikös tietoturvakin silloin parane?
Oon kuullu ettei nattia kannata pois ottaa vaan ne portti ohjaukset laittaa...

Edit: typo

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 21. heinäkuuta 2006 @ 16:38

dankku
Newbie
_
21. heinäkuuta 2006 @ 16:49 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
UNOHTAKAA SAIN TOIMII!!
Mainos
_
__

_
Senior Member
_
21. heinäkuuta 2006 @ 18:56 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
voihan se nat olla ihan hyödyllinen mut itte en pidä nattii päällä ja konees on hyvät suojaukset et aktiivi homma on simppeli ilman nattii

Toimii,ei toimi,toimii,ei toimi SE TOIMII
afterdawn.com > keskustelu > p2p > aloittelijoiden p2p-ongelmat > dc++ aktiivi

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy