User Käyttäjä Salasana  

maanantai 6.10.2025 / 17:03
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > pc-rauta > pc:n rautaan liittyvä keskustelu > valmiiksi kasattu kone, miten saada tiedot?
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
Valmiiksi kasattu kone, miten saada tiedot?
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
Sivu:<12
eduXP
Member
_
26. heinäkuuta 2006 @ 08:25 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Joo, XP pro on, mutta ei vaan toimi.

TeppoI: Mikä noista on se kotelotuuletin? (noloa) :D Isoin vasemmalla?
Senior Member

5 tuotearviota
_
26. heinäkuuta 2006 @ 08:30 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Se joka on kiinni kotelon takapaneelissa :)

Intel Core 2 Duo E7400, Asus P5QL PRO, 2x2 GB DDR2 800 RAM, WD 250 GB SATA2 + WD 500 GB SATA2, ECS nVidia GeForce 9800 GT 512 MB, Antec Sonata III

Seuraa eroseteleiden matkaa http://www.eurobilltracker.eu/?referer=107869
Kinroad-foorumi http://kinroad.freezoy.com/
Staff Member

1 tuotearvio
_
26. heinäkuuta 2006 @ 08:30 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Se mikä on kotelossa kiinni :) Prosessorituuletin on siinä keskellä kiinni emossa ja piirisarjatuuletin on sen alapuolella.
eduXP
Member
_
26. heinäkuuta 2006 @ 12:05 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Okei, tattista taas vaihteeksi =)
eduXP
Member
_
26. heinäkuuta 2006 @ 12:06 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Okei, tattista taas vaihteeksi. Tuskin tämä nyt viimenen kerta on kun kysyn jotain tyhmää =)
Cozaar
Junior Member
_
26. heinäkuuta 2006 @ 16:05 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lisätään nyt kuitenkin vielä, että ilmaiseksi löytyy Siw-niminen ohjelma , joka kertoo aivan kaikki koneen tiedot. Eikä tartte asentaa, senkun klikkaa exen käyntiin.

http://www.gtopala.com/
karhusika
Newbie
_
26. heinäkuuta 2006 @ 16:26 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Pakko sanoa tää, mutta jos et tiedä koneesta yhtään mitään niin ostit sitten sian säkissä vai?! Toivottavasti et maksanu mitään hirmu hintaa. Että sellasta....

Pakettikoneet on suolesta
Staff Member

1 tuotearvio
_
26. heinäkuuta 2006 @ 17:08 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Quote:
Pakko sanoa tää, mutta jos et tiedä koneesta yhtään mitään niin ostit sitten sian säkissä vai?! Toivottavasti et maksanu mitään hirmu hintaa. Että sellasta....

Pakettikoneet on suolesta
1. Jos luit yhtään viestejä niin huomasit että hänellä on koneessa SDRAM muistia = Vanha kone = Ei voi verrata siihen mitä tänä päivänä samalla rahalla saa.
2. Paketti koneet ovat tasan yhtä suortuskykyisä kuin itsekootut. Ainoa vaan että yleensä kun itse kokoat vastaavan paketin saat sen halvemmalla.
3. Myyjien mainostamissa pelikonessa on ns. "sudenkuoppia". Esim vanha näytönohjain. Tämä on taas myyjien vika koska myyvät huonoja/antiikisia koneita pelikoneina.
4. Kaikka ei kiinnosta tietokoneen toiminta/kasaus miksi sitten koota itse kone jollei niistä ymmärrä mitään.
eduXP
Member
_
26. heinäkuuta 2006 @ 17:21 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Juuh, karhusika sanokoon mielipiteensä. Ja tuolloin, kun tuon koneen sain niin tietoa ei ollut vielä ihan niin paljon kun nyt. Kysymykseni saattavat antaa toisen kuvan kylläkin, mutta uusimman koneen valitsin itse, osat sun muut. Olen itsekin sitä mieltä että valmiit paketit ei oo niin "hyviä" kuin itse kootut.

-eduXP on puhunut
Senior Member

5 tuotearviota
_
26. heinäkuuta 2006 @ 18:12 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Quote:
2. Paketti koneet ovat tasan yhtä suortuskykyisä kuin itsekootut. Ainoa vaan että yleensä kun itse kokoat vastaavan paketin saat sen halvemmalla.
Mitä tarkoitat pakettikoneella?

Omasta mielestäni koneet voidaan lajitella 3 eri "osioon" valmistusmenetelmien mukaan. 1. Merkkikone esim. HP, Fujitsu Siemens, Packard Bell jne. 2. Pakettikone, joka on koottu tietokoneliikkeessä esim. on sanottu vaan että: "kone tulee pelikäyttöön ja enimmäishinta on 1500 euroa" ja myyjät ovat koonneet koneen itse. 3. Itse koottu. Koneen kaikki osat ovat valittu itse ja se on myös koottu itse.

Korjatkaa jos olen ihan ulalla.

Edellä olevan tekstin osittainenkin lainaaminen ilman asianomaisen lupaa, on tekijänoikeudellisista syistä ehdottomasti kielletty! <- Vitsi :P

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 26. heinäkuuta 2006 @ 18:13

eduXP
Member
_
26. heinäkuuta 2006 @ 18:17 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Onhan olemassa mahdollisuus, että sanoo kauppiaalle kaikki osat mitä haluaa ja ne kokoaa ja täts it. Ja tuo mun mööbeli on tollane "merkkikone". :D
Staff Member

1 tuotearvio
_
26. heinäkuuta 2006 @ 18:17 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Pakettikoneella tarkoitan juuri merkki PC:tä. Tai sitten esim. Data Group tai muu ATK-ketjun valmiiksi kasaamia koneita.

Tosin sanoen niitä mitä esitellään lehdissä :)

e. Pakettikone on yhdys sana.

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 26. heinäkuuta 2006 @ 18:19

Mainos
_
__

_
Senior Member

5 tuotearviota
_
26. heinäkuuta 2006 @ 18:30 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Quote:
Onhan olemassa mahdollisuus, että sanoo kauppiaalle kaikki osat mitä haluaa ja ne kokoaa ja täts it.
Aivan, eli tuo on kanssa pakettikone.

E: ainakin minä kutsun sitä pakettikoneeksi ;)

Edellä olevan tekstin osittainenkin lainaaminen ilman asianomaisen lupaa, on tekijänoikeudellisista syistä ehdottomasti kielletty! <- Vitsi :P

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 26. heinäkuuta 2006 @ 18:31

Sivu:<12
afterdawn.com > keskustelu > pc-rauta > pc:n rautaan liittyvä keskustelu > valmiiksi kasattu kone, miten saada tiedot?

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy