Liian halpa?
|
|
ssepe
Member
1 tuotearvio
|
26. heinäkuuta 2006 @ 22:17 |
Linkki tähän viestiin
|
Olen katsonut että verkkokauppa on noin puolet kalliimpi kuin beesting. Onko tuo beesting mistään kotoisin kun niin halvat on kaikkien hinnat? Onko kenelläkään kokemuksia kyseisestä verkkokaupasta?
|
Staff Member
1 tuotearvio
|
27. heinäkuuta 2006 @ 04:47 |
Linkki tähän viestiin
|
|
AfterDawn Addict
|
27. heinäkuuta 2006 @ 04:58 |
Linkki tähän viestiin
|
Beesting Verkkotukku Vantaa & Lappeenranta
Poropekka Nettikauppa --> KarjalanRauta Oy Lappeenranta
Cruz Traiding --> Cruzboker Kuopio & Vantaa & Lappeenranta & Tallinna
Näillä kaikilla on sama omistaja,joka on keskittynyt nettikauppa toimintaan eri nimillä ja eri paikkakunnilla,itse olen asioinut
Vantaan likkeessä jossa homma on toiminut ihan hyvin.
samaa olen kuullut muiltakin liikkeessä asioinneilta.
Monessa liikkeessä on jostain syystä hinnat nousseet,mutta
edellämainittu yrittäjä on saanut pidettyä hintatason edullisena muihin verrattuna.
Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 27. heinäkuuta 2006 @ 04:59
|
Senior Member
5 tuotearviota
|
27. heinäkuuta 2006 @ 06:38 |
Linkki tähän viestiin
|
Minäkin olen käynyt Vantaan liikkeessä ja ihan asialllinen si oli. Myyvät myös käytettyjä koneita.
|
Senior Member
|
27. heinäkuuta 2006 @ 07:11 |
Linkki tähän viestiin
|
itse aikoinani asioin vantaan liikkeessä (cruzbroker) ja omat kokemuskeni ovat kaikkea muuta kuin positiiviset...mutta vielä silloin valinnan varaa ei oikein ollut/hintataso "halpa". Palvelu oli silloin mitä oli, mutta suurimmat ongelmat koin takuu/osien vaihdossa. Muutamia esimerkkejä:
- ostin bulkki näyttiksen, meni kotiin ja asensin sen. Katselin että nyt ei ole kaikki kunnossa... Kortin muisti oli puolet siitä mitä piti olla - takaisin liikkeeseen. Syyttivät ensin minua, että yritän k*settaa heitä ja tuoda jonkun toisen kortin vaihtoon. Hetkellisen "sanailun" jälkeen myyjä havaitsi, että hyllyn reunassa oleva tuotelappu ja se mitä anti-staattisissa pusseissa oli, olivat eri asia. Eli heillä oli väärät näytönohjaimet pusseissa..ja olin kuulema eka asiakas joka oli asian havainnut...
- ostin näppiksen, ja taas kotiin testaamaan. Toimi pari päivää ok kunnes n. 7 näppäintä eivät enää toimineet. Noh, silloin tein ATK-hommia työkseni yhdessä firmassa, vei näppiksen mukanani duuniin. Testasin näppistä 4:ssä eri koneessa - aina samat näppäimet "puuttuivat"...siis takas liikkeeseen ja takuuvaihtoon. Tai niin luulin... Äijä huollossa otti näppiksen, testasi takahuoneessa ja sanoit että "toimii". Siitä sitten alkoi taa pieni "sanailu" jossa sanoin mm., että en tiedä mikä ihmeen kone heillä on mutta näppistä on testattu 5:ssä normaalissa pc:ssä ja kaikissa ollut sama ongelma. Tämä episodi loppui siihen, että otin takuuvaihdossa jotain muuta krääsää (eivät antaneet rahoja takas) ja kävin ostamassa toisen ja paremman näppiksen toisesta liikkeestä.
- 3. tapaus joka tulee mieleeni oli kun ostin sieltä uuden kovalevy. Kovalevy toimi n. 2 viikkoa (oli koneen ainoa/master levy) jonka jälkeen se "kuoli". Ja taas mentiin huoltoon... Taas kerran huollon aijä otti kovalevyn ja vie sen takahuoneeseen. Tuli takas ja "Toimii". Siihen minä, että ei varmasti toimi. Äijä takas takahuoneeseen ja hetken kuluttua takas "Olet hajoittanut tämän kovalevyn". Minä, että "???". Siihen äijä "Tämä levy on SLAVE-asetuksilla" (olin kertonut sen olevan minun ainut kova koneellani). Joten tämä neropatti oli sitä mieltä, että koska kova oli slaveksi laitettu (jumpperin paikka), se oli hajoittanut levyn = minun vika!? Sanoin, että levy oli ihan tehdasasetuksilla, en ollut koskenut mihinkään + että sillä EI ole väliä missä se jumpperi on kiinni, koska levy oli ainoa kovalevyni koneella (+ slave-asento ei ikinä kovalevyä hajoita) = huollon äijä yritti (taas) suomeksi k*settaa. Siinä vaiheessa alkoi meikäläiselläkin lämmetä oikein kunolla ja pidin sille peelolla lyhyn atk-oppitunnin. Lopputulos oli, että huoltoäijä kysyi onko levyllä mitään tärkeätä jota haluan saada takas/säilyttä. Koska levyllä eiu nyt niin tärkeätä (onneksi) 2:n viikon aikana ollut tullut, äijä lämäs kouraani uuden kovalevyn ja minää marssin liikkestä ulos.
Se mitä olen vuosien varrella oppinut, SÄÄSTÄ KUITIT! Äläkä anna kenen tahansa finninaaman alkaa pomputteleee noissa atk-kaupoissa/huolloissa. Jos et itse ole ihan alan asiantuntija, ota mukaan joku kaveru joka tietää asioista (ja pitää puoliasi asiassa jos et itse osaa).
Eli sellaisia kokemuksia tuosta kaupasta. Uskomattomia juttuja mutta ikävä kyllä tosia.
"Experientia docet stultos"
|
Member
|
27. heinäkuuta 2006 @ 07:34 |
Linkki tähän viestiin
|
Beesting on ehkä yksi parhaista suomalaisista nettikaupoista. Palvelu on mielestäni CruzBrokereissa hyvää, toimitukset nopeita ja hinnat halpoja, tosin nykyisin PoroPekka on tainnut mennä jo ohi hinnoissa.
Kerran tilasin 2x512MB 400MHz-DDR:ää, ja kun emolevy kelpuuttikin vain yhden, ottivat jopa toisen takaisin. Useamminkin kun on ollut jotain palautettavaa, kaverit sanovat "Yleensä ei oteta palautuksia vastaan mut voin tehdä poikkeuksen tällä kertaa". Tämä tietenkin, jos tuote on täydessä kunnossa :)
UUSI :: Intel Core 2 Duo E6600 / ASUS P5B Deluxe WiFi AP Edition / 4Gt Corsair XMS2 800MHz DDR2 / LeadTek GeForce 8800GTS 320Mt / Seagate Barracuda 7200.10 250Gt + 500Gt / Antec NeoHE 430W / Windows XP x64 Professional ::
WANHA :: AMD Athlon XP 2400+ / ASRock K7S8X / 512Mt M-tec 400MHz DDR / PNY Verto GeForce 6600 GT / Samsung 80Gt + 80Gt / HEC 350W / Windows XP Home Edition ::
SERVERI :: AMD Thunderbird 900MHz / ASUS A7V133-C / 512Mt 133MHz SDR / GeForce 2 / Seagate 250 Gt / 230W / Ubuntu 8.04 ::
|
Oscar_X
Senior Member
3 tuotearviota
|
27. heinäkuuta 2006 @ 08:11 |
Linkki tähän viestiin
|
Beestingistä kaiuttimet ja näytön kerran tilasin (lauantaina) ja tiistaina sain jo tuotteet. Nopeaa toimintaa. Näyttö tosin oli aika susi ja ottivat takasin, rahat tosin tuli tilille vasta puhelun jälkeen.
Mielestäni suomen paras atk-nettimyymälä on kuitenkin www.smartit.fi, erittäin edulliset hinnat ja nopea postitus (tilaus tiistaina, tuote kesk. aamuna ovella). :)
|
ssepe
Member
1 tuotearvio
|
27. heinäkuuta 2006 @ 18:07 |
Linkki tähän viestiin
|
Minä ajattelin tuolta tilata koneeseen osat mutta ajattelin että onko liiankin halpa mutta on se vissiin ihan luotettava. :) kiitos tiedosta.
|
AfterDawn Addict
2 tuotearviota
|
27. heinäkuuta 2006 @ 20:59 |
Linkki tähän viestiin
|
"Taas kerran huollon aijä otti kovalevyn ja vie sen takahuoneeseen. Tuli takas ja "Toimii". Siihen minä, että ei varmasti toimi. Äijä takas takahuoneeseen ja hetken kuluttua takas "Olet hajoittanut tämän kovalevyn". Minä, että "???". Siihen äijä "Tämä levy on SLAVE-asetuksilla" (olin kertonut sen olevan minun ainut kova koneellani). Joten tämä neropatti oli sitä mieltä, että koska kova oli slaveksi laitettu (jumpperin paikka), se oli hajoittanut levyn = minun vika!? Sanoin, että levy oli ihan tehdasasetuksilla, en ollut koskenut mihinkään + että sillä EI ole väliä missä se jumpperi on kiinni, koska levy oli ainoa kovalevyni koneella (+ slave-asento ei ikinä kovalevyä hajoita) = huollon äijä yritti (taas) suomeksi k*settaa. "
Johan on tarina...oliko tämä ihan täysipäinen tämä huollon äijä? Idiootilta vaikuttaa mielestäni, kun "kovalevy toimii" ja hetken päästä ei toimi ja "olet hajoittanut..."
Minua eivät pääse pompottamaan, sen takaan. Pari liikettä on, joista teen ostokseni ja tuo ko. liike ei kuulu niihin eikä tule koskaan kuulumaan!!
1. Seasonic 750W FOCUS+ 750 Gold/Ryzen 5 2600X, AM4, 3.6 GHz/MSI B450 Gaming Plus, ATX-emolevy/Corsair 32GB (2x16GB) Vengeance LED, DDR4 3200MHZ/GIGABYTE Radeon RX 550 D5 -näytönohjain, 2GB GDDR5/ WD 250GB WD Blue 3D SSD -levy
2.Thermaltake XT 775W/ Asus Sabertooth X58 Tylersburg/Intel i7-950 Bloomfield/ 6 GB KINGSTON DDR3 1333 MHZ/Western Digital Caviar RED NAS 1TB SATAIII /OCZ Vertex SATA II/Asus ENGTX460 DirectCU/G/2DI/1GD5 SLI
3. Asus VivoBook 17 X705MA
Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 27. heinäkuuta 2006 @ 21:04
|
Senior Member
|
28. heinäkuuta 2006 @ 07:03 |
Linkki tähän viestiin
|
Kyllä tuo kovalevy juttukin on tosi, se tapahtui tosin vuosia sitten (sen jälkeen en todellakaan tuossa liikkeessä ole käynnyt, enkä käy). Muistan hyvin sen huollon äijän, se oli joku britti joka puhun v*tun huonoa suomea - oli siellä aina ihmeellistä käydä, yx sönkötti huonoa suomea ja keksi mitä ihmeellisimpiä tarinoita ettei olisi tarvinut ottaa osaa takaisin takuuna.
Tosin kuulin, että nämä äijät jotka tuota puljua silloin 90-luvulla pyörittivät ovat sen myynneet ja nykyisellä omistajalla ei olisi niiden kanssa mitään tekemistä. Tiedä nyt uskoakko tuota ihan täysin, oli miten oli nimi säilyi ainakin samana ja se riittää minulle (olla käymättä siellä).
"Experientia docet stultos"
|
Mainos
|
  |
|
Member
|
28. heinäkuuta 2006 @ 07:30 |
Linkki tähän viestiin
|
Tilailtu on ja on erittäin nopea toimituksissa esim. Tilaisin arkipäivänä klo oli jotain 15 pintaan(vois olla ett tilaus on siellä päässä ennen klo 16:sta niin kerkee viellä postin kuljetuksiin.) hetken päästä tuli tilausvahvistus . No seuraava aamuna ovikello soi 09.00 siinä törötti postipoika paketti kourassa,et silleen ja tavara mitä oon tilannut on ollut laatutavaraa.
|