User Käyttäjä Salasana  

sunnuntai 16.11.2025 / 14:39
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > yleistä keskustelua tietokoneista > windows -ongelmat > windows xp sp3
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
windows xp sp3
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
Member
_
25. kesäkuuta 2008 @ 13:18 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus:
Mites, kun en jaksa alkaa koko ketjua lukemaan sanasta sanaan, niin olikos SP3:en mukana mahdollisesti jonkinnäköinen perinteinen yhteyksien rajoittaja, olikos 10 maximissaan kerrallaan ja pitikö ladata jonkinlainen patchi tämän ongelman poistamiseen? Tuntuisi, että jotain sellaista on tekeillä...Kiitos jo etukäteen!
SP3:n mukana tulee uusi tcpip.sys, jossa nuo yhteydet on rajoitettu 10:neen, mutta lvllord-patchi http://www.lvllord.de/, jolla noiden yhteyksien määrää saa nostettua toimii myös SP3:ssa.
sam49
Suspended due to non-functional email address
_
25. kesäkuuta 2008 @ 14:04 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Jotkut viruksenpoisto-ohjelmat saattavat luulla virukseksi ja poistaa lvllord-patchin (http://www.lvllord.de/). Yhteyksien määrän rajaa ei kannata asettaa turhan suureksi, koska joku sivullinen voi käyttää konetta häiriköintiin tai tukkia sen.
Member
_
25. kesäkuuta 2008 @ 16:19 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus:
Yhteyksien määrän rajaa ei kannata asettaa turhan suureksi, koska joku sivullinen voi käyttää konetta häiriköintiin tai tukkia sen.
500 on riittävä määrä.

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 25. kesäkuuta 2008 @ 16:20

Zoneska
Newbie
_
9. lokakuuta 2008 @ 01:08 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Elchey:
joo, mulla on kans ongelmia tuon asennuksessa.

eli mulla tulee tuossa asennuksen loppuvaiheessa "tarkistetaan asennuksen jälkeisiä prosesseja" jonku tunnin se tuota yrittää mennä läpi jonka jälkeen tulee bluescreen jossa ilmoitetaan että piti lopettaa tietokoneen maholista vahingoittumista varten ja käsketään poistaa se sitte jotta vältytään vioilta. lopussa on virheilmoitus: stop 0x000000F4 (0x00000003 jne. ...koitin googlettaa ja etsiä microsoftilta ongelmaan selvitystä mutta ei ole selvinnyt. Kellään ehotusta? olen koittanut asentaa kolme kertaa ja aina samahomma.

Minulla on täysin sama ongelma ja en ole vielä löytänyt ratkaisua. Olen kokeillut asentaa SP3:sen kaikilla mahdollisilla tavoilla, mitä täälä on neuvottu kokeilemaan. Aina vain sama tulos - asennuksen kaatuminen.

Mistä voisin lähteä etsimään vikaa? Onko ainoa ratkaisua asentaa windows uudelleen ja kokeilla tämän jälkeen SP3 asentamista?
sam49
Suspended due to non-functional email address
_
9. lokakuuta 2008 @ 01:41 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Minä ainakin olen ohittanut SP3 tyrkytykset ja ottanut vain valikoiden muitakin päivityksiä. Kaikki toimii, itse asiassa paremmin kuin aikoinaan kun automaattipäivitykset olivat päällä. Koneita on useampia, tosin olen siirtymässä pois Windowseista. Kaikkein uusimpien juttujen ottaminen tai hankkiminen on työlästä. Yleensä on helpompaa tulla hiukan perässä. En esim. hankkinut Windows Me:tä eikä Windows 2K:ta lainkaan enkä ole asentanut siistissä paketissaan edelleen olevaa Windows Vistaa mihinkään.

Yleisesti SP3:sta on vähän kommentteja ja niissäkin arvioidaan koneen vain hiukan hidastuneen ilman mitään parannuksia. Vistan suhteen kaikki näyttävät olevan odottavalla kannalla ja MS tekee jo NT:stä versiota 7 jollain nimellä jota en muista. (XP = NT5, Vista = NT6)
heikki75
Senior Member
_
9. lokakuuta 2008 @ 02:22 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Zoneska:
Onko ainoa ratkaisu asentaa windows uudelleen ja kokeilla tämän jälkeen SP3 asentamista?
Jos XP SP3 päivitys ei muuten onnistu niin (tärkeiden omien tiedostojen varmuuskopioinnin jälkeen) kannattaa kokeilla ekana XP:n korjausasennusta Windows XP SP3 asennuslevyllä ja jos se ei onnistu niin sitten vasta XP:n uudelleenasennus Windows XP SP3 asennuslevyllä.

Windows XP SP3 päivityksen integrointi XP:n asennuslevylle http://keskustelu.afterdawn.com/thread_view.cfm/680038

Windows XP:n korjausasennus ja uudelleenasennus http://keskustelu.afterdawn.com/thread_view.cfm/681132
ConneX
Junior Member
_
9. lokakuuta 2008 @ 10:45 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Automaattiset updatet latas ton mulle ja kone ei enää käynnistyny.
Blue screen tuli aina.

ConneX
Mainos
_
__

_
Junior Member
_
16. lokakuuta 2008 @ 15:47 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti ConneX:
Automaattiset updatet latas ton mulle ja kone ei enää käynnistyny.
Blue screen tuli aina.
Tämän linkin takaa voisi löytyä apuja tuohon.

afterdawn.com > keskustelu > yleistä keskustelua tietokoneista > windows -ongelmat > windows xp sp3

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy