User Käyttäjä Salasana  

lauantai 23.8.2025 / 07:09
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > digitaalinen video > aloittelijoiden digivideo-ongelmat ja -keskustelu > media center dvd toisto
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
Media center dvd toisto
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
zxaxz_1
Junior Member
_
28. heinäkuuta 2006 @ 16:46 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Mikä on kun minulla on Windows Media center 2005 ENG, kun käynnistän media center ohjelman ja koitan katsoa jotain dvd:tä niin ohjelma ei lähde toistamaan sitä? osaisiko joku auttaa?
Staff Member

32 tuotearviota
_
29. heinäkuuta 2006 @ 12:55 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Onko toiminut aikaisemmin ja onko joku DVD-ohjelma/purkucodec asennettu (windvd, powerdvd, purevideo jne)?
zxaxz_1
Junior Member
_
29. heinäkuuta 2006 @ 13:12 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
No dvd:t pyörii kyllä Power dvd:llä mutta Media center se ohjelma ei toista. Media centerin ohjelma ei ole mitään dvd leffaa pyörittäny minulla sinä aikana kun on ollut koneessa windows media center.
Staff Member

32 tuotearviota
_
30. heinäkuuta 2006 @ 13:13 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Antaako Media Center jotain virheilmoitusta?
leksi
Suspended due to non-functional email address
_
30. heinäkuuta 2006 @ 13:50 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
En tiiä tuosta mutta mulla on fujitsun paketti ja tässä on tuo media center nii ei nää tolla media centerillä DVD tai tv ilman että asentaa tuosta palautus levyltä windvd:een

Intel Pentium4 3.06ghz
Zalman 9500led
Sapphire x1950pro 512mb
1024mb
Fortron 350W
2x Seagate Barracuda 160gb SATA
Logitech g15
Microsoft-Razer Habu

Nokia n93
zxaxz_1
Junior Member
_
30. heinäkuuta 2006 @ 14:37 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Nyt toimii kun asensin WinDvd:n mutta nytten ilmeni uusi ongelma. Kun katson dvd:tä media center ohjelmalla niin kuuluu siritystä kaujuttimista. En kyllä tiedä mistä johtuu
zxaxz_1
Junior Member
_
30. heinäkuuta 2006 @ 14:46 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Noin löysin sittekkin sirittävän lähteen, se oli polarin sykemittarin infapuna vastaanotin:). Vielä yksi juttu, miksi minulla ei näy media centerin Musiikki kohdassa kaikkia minun koneen mp3 tiedostoja? Ja saisiko jostain vaihdettua Media centerin suomeksi?
Staff Member

32 tuotearviota
_
31. heinäkuuta 2006 @ 07:41 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Suomenkielen vaihtaminen ei taida onnistua kuin asentamalla suomenkielisen Media Centerin.

Eli albums kohdasta ei löydy kaikkia kappaleita (löytääkö Windows Media Player kaikki kappaleet?) vai onko ongelma kappaleiden lisäys playlistiin?
zxaxz_1
Junior Member
_
1. elokuuta 2006 @ 12:27 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
eli siis albums, artist ja songs noissa kohdissa ei näy kaikki minun musiikki tiedostoni mitkä on kaikki mp3:a. media player kyllä löytää kaikki biisit.
Staff Member

32 tuotearviota
_
2. elokuuta 2006 @ 14:52 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Eli vaikka My Music -> Add Music kauttaa lisää tuossa Media Centerissä niin ne ei ilmesty siihen listaan?
zxaxz_1
Junior Member
_
2. elokuuta 2006 @ 17:43 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Osa musiikista ilmestyy mutta kaikki ei.
Mainos
_
__

_
Staff Member

32 tuotearviota
_
3. elokuuta 2006 @ 12:53 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Auttaako se jos nuo kappaleet kopioi muualle kovalevyllä (eli toiseen kansioon)?
afterdawn.com > keskustelu > digitaalinen video > aloittelijoiden digivideo-ongelmat ja -keskustelu > media center dvd toisto

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy