Kuinka muuttaa MDF tiedosto ISO:ksi?
|
|
Member
|
31. heinäkuuta 2006 @ 07:49 |
Linkki tähän viestiin
|
jos jotenki voi muuttaa mdf tiedostot ISO:ksi nii kertokaa!, mulla on aikeissa pelata gran turismo 4 tietsikalla!!! joten tarvis TOIMIVAN emulaattorin ps2!
mulla on siitä kaks kappaletta MDF tiedostoja 4 gigan ja 1,27 gigan joten tarvis muuttaa ne ISO:ksi ja yhdistää!! MITEN!!?? MILLÄ!!??
JA JOS VOITTE KERTOO MILLÄ EMULAATTORILLA SAA TOIMIMAA??!?!?!?!
|
Senior Member
|
31. heinäkuuta 2006 @ 08:17 |
Linkki tähän viestiin
|
tee virtuaaliset cd-asemat Alcohol 120%, IsoBuster, Daemon Tools:lla tai WinISO:lla teet *.iso ja poltat.
emulaattoreista en tiedä.
seuraavaksi VÄHEMMÄN isoja kirjaimia (ärsyttävät) + parempi otsikko, kiitos
"Experientia docet stultos"
Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 31. heinäkuuta 2006 @ 08:17
|
Member
|
31. heinäkuuta 2006 @ 08:42 |
Linkki tähän viestiin
|
polta?? en ainkaa levylle
|
Senior Member
|
31. heinäkuuta 2006 @ 08:44 |
Linkki tähän viestiin
|
Quote: tai
Eli tee sitten virtuaaliset dvd\cd-asemat
"Experientia docet stultos"
|
Senior Member
|
31. heinäkuuta 2006 @ 08:50 |
Linkki tähän viestiin
|
Ja sehän siis onnistuu Daemon Toolsilla tai Alcohol 120%:lla, kuten kerrottu. Itse suosittelisin Daemonia.
- Intel Core i5 2500 3,3 GHz :: Asus P8H67 :: 2x4096MB DDR3 :: Gigabyte Radeon HD7970 OC :: OCZ Vertex 3 120 GB SSD + Samsung 1.5TB :: LG W2452TX 24" + DELL U2412M 24" -
- Samsung Galaxy S4 -
- Samsung Galaxy Tab 10.1 -
Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 31. heinäkuuta 2006 @ 08:50
|
Moderator
5 tuotearviota
|
31. heinäkuuta 2006 @ 09:44 |
Linkki tähän viestiin
|
Sen verran voi vähän vaikeuttaa tuota pelaamista että noita "toimivia" PS2-emulaattoreita ei taida olla.
|
Moderator
7 tuotearviota
|
31. heinäkuuta 2006 @ 09:46 |
Linkki tähän viestiin
|
EI CAPS LOCK OTSIKKOJA/VIESTEJÄ!!!
ei myöskään huonoja otsikkoja, muokattu tän kerran.
|
masateppo
Junior Member
|
31. heinäkuuta 2006 @ 10:13 |
Linkki tähän viestiin
|
Ainoa joten kuten toimiva emulaattori on PCSX2 mutta ei siinäkään pelit toimi kunnolla. eli ei auta kuin pelata pleikalla.
|
Member
|
31. heinäkuuta 2006 @ 12:33 |
Linkki tähän viestiin
|
mutta minulla se psxc2 jotain sinne päin niin pyytää jotain nimeä ja en sattumoisin tiedä sitä, mikä se on??
|
Member
|
31. heinäkuuta 2006 @ 13:16 |
Linkki tähän viestiin
|
jos jollaki on toimiva Ps2 emulator nii voisiko antaa minulle?
tai kertoa mikä? miten saa toimimaan?
|
Senior Member
3 tuotearviota
|
31. heinäkuuta 2006 @ 13:33 |
Linkki tähän viestiin
|
Et taida saada sitä gt4 toimimaan tietokoneella millään.
|
Member
|
2. elokuuta 2006 @ 09:17 |
Linkki tähän viestiin
|
Quote: mulla on siitä kaks kappaletta MDF tiedostoja 4 gigan ja 1,27 gigan joten tarvis muuttaa ne ISO:ksi ja yhdistää!! MITEN!!?? MILLÄ!!??
Minkä ihmeen takia olet muuttanut sen sinun laillisesti ostamasi pelin MDF-tiedostoiksi, kun kerran haluat takaisin ISO-muotoiseksi? Tämä on turhan rasittava prosessi. Anna pelin pysyä levyllä ja osta oma PS2! =)
Edit: Olen itse tyytyväinen omaan pleikkariini! Loistava ostos. Eikä mitään emulaattoria tarvita. Toimii joka ikinen Euroopasta hankittu peli =) Tietääkseni PCSX2:lla toimii harvemmat pelit.
Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 2. elokuuta 2006 @ 09:22
|
Tirulii
Account closed as per user's own request
|
2. elokuuta 2006 @ 14:05 |
Linkki tähän viestiin
|
Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 2. elokuuta 2006 @ 14:06
|
iero
Junior Member
2 tuotearviota
|
2. elokuuta 2006 @ 14:25 |
Linkki tähän viestiin
|
Ei, et voi pelata mitään PS2-peliä tietsikalla. Sellaista emulaattoria ei ole tehty jolla pystyisi pelaamaan kaupallisia PS2-pelejä. Jotkin näyttää alkudemon ja se on siinä. Ja vaikka olisikin täysin toimiva PS2-emulaattori, niin tuskin GT4 pyörähtäisi käyntiin. Pleikka ykkösen emulaattorillakaan ei toimi esim. GT1&2 tai Final Fantasy7 esimerkiksi, ainakaan ilman jippoja ja ihme säätöjä.
|
Member
|
3. elokuuta 2006 @ 04:25 |
Linkki tähän viestiin
|
juup serkulla on kaikki ihme säädöt intiasta koneella nii GT4 ja Doom 3 ja F.E.A.R toimii ku silkkiä vaan emulaattorilla... sillä on just se pcsx2
sitte on myös d loader mutta pitää säätä kaiki kovot pleikasta koneelle (hohhoijaa)
ja ei oo enää probleema ku tuli eilen ostettua pleikka 2 ja 32 tuumanen taulu tv xD
Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 3. elokuuta 2006 @ 04:26
|
veijok88
Member
1 tuotearvio
|
4. elokuuta 2006 @ 09:01 |
Linkki tähän viestiin
|
Doom 3:sta ja F.E.A.Ria ei ole pleikkarille.. ihan näin btw =).
no niiin no hee!
|
Senior Member
3 tuotearviota
|
4. elokuuta 2006 @ 09:03 |
Linkki tähän viestiin
|
Ja tuskin tuo gt4:kaan toimii emulla kun se ei oikein pleikkakaan siitä kunnialla suoriudu. Tosi raskas peli.
|
Mainos
|
  |
|
Member
|
11. elokuuta 2006 @ 17:24 |
Linkki tähän viestiin
|
Quote: Ja tuskin tuo gt4:kaan toimii emulla kun se ei oikein pleikkakaan siitä kunnialla suoriudu. Tosi raskas peli.
Ei se ole raskas peli jos sitä pelaa normaalisti pleikkarilla. Sehän on kuitenkin optimoitu PS2:lle, eli grafiikat ovat parhaimmilleen säädetty suorituskykyä huomioiden. Komeaa katsottavaa kun pelaan sitä peliä =)
|