User Käyttäjä Salasana  

lauantai 23.8.2025 / 14:02
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > digitaalinen video > aloittelijoiden digivideo-ongelmat ja -keskustelu > tekstitysongelmia
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
Tekstitysongelmia
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
mantak
Newbie
_
1. elokuuta 2006 @ 18:09 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Mulla pelas ennen hyvin kaikki tekstit leffoissa, mut nyt kaikki tekstitiedostot muuttui yhtäkkii vaan joksikin muuksi tiedostoksi, sain ne takasin mut enää ei tekstit näy.. En oo näistä kaikista systeemeistä ihan perillä, niin olisko täällä joku hiukan viisampi, joka auttais mua..?
Senior Member
_
1. elokuuta 2006 @ 18:18 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Siis missä tiedostomuodossa tekstisi nyt ovat?

mantak
Newbie
_
1. elokuuta 2006 @ 18:41 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Ne on sub-tiedostoina. Niin kuin alun alkaenkin, mut ei vaan pelaa enää.
AfterDawn Addict

16 tuotearviota
_
2. elokuuta 2006 @ 09:03 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Mitä ohjelmaa käytät mikä tukee tekstityksiä?
VobSub, FFSDhow wai onko sinulla soitin joka tukee tekstejä?

Staff Member

32 tuotearviota
_
2. elokuuta 2006 @ 11:46 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Ja jos notepad:illa tai muistiolla avaa sen .sub tiedoston niin siinä näkyy noi tekstit selväkielisenä?
mantak
Newbie
_
2. elokuuta 2006 @ 17:30 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Olen kattonu noita ihan Windows Media Playerilla, eikä mulla oo kumpaakaan noista edellä mainituista ohjelmista.

Ja kyl näkyy tekstit ihan selväkielisenä.
memppis
Junior Member
_
2. elokuuta 2006 @ 18:14 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Itse olen käyttänyt BSPlayeria tekstien toistamiseen, ohjelma on helppokäyttöinen ja saatavana myös suomenkielisenä. Voit ladata sen esimerkiksi täältä: http://www.bsplayer.org/en/bs.player/download/

Sinun täytyy ainoastaan avata tekstitiedosto elokuvan alkaessa.

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 2. elokuuta 2006 @ 18:40

AfterDawn Addict

16 tuotearviota
_
2. elokuuta 2006 @ 20:18 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Tosta BSPlayeristä sen verran että käytä versiota bsplayer 1.37 tai vanhempaa.
"Versiosta 1.38 saakka BSplayer on ollut mainosrahoitetinen ohjelma, joka sisältää WhenU Save -mainoskomponentin."
Eli karta ton uudempia versioita ;)

Ja mantak, koita tuota VobSubia. Jos videosi näkyy jo, niin et tuota FFDShow-pakettia tarvitse.

mantak
Newbie
_
3. elokuuta 2006 @ 07:25 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Kiitoksia, koitan noita. :)
Mainos
_
__

_
mantak
Newbie
_
3. elokuuta 2006 @ 07:29 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
No nyt toimii kun hain ton VobSubin. Kiitos vielä.
afterdawn.com > keskustelu > digitaalinen video > aloittelijoiden digivideo-ongelmat ja -keskustelu > tekstitysongelmia

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy