User Käyttäjä Salasana  

sunnuntai 10.8.2025 / 14:29
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > pelit ja pelikonsolit > pc:n pelit > conquer online
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
Conquer Online
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
Prinssi
Suspended due to non-functional email address
_
5. elokuuta 2006 @ 13:20 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Juu en löytäny tälle mitää hyvää paikkaa nii laitoin sen tänne ju jees peli hyvät grafiikat tässä uiudessa conquer 2.0 pelissä voit olla trojan warrior taoist ja archer itse olen trojan mull on 22 lvl tyyppi ja sitte on yks surkee warriro se on vaa 15 lvl eli ei hyvä!. ja mä oon hebby servussa jos joku haluu olla kamu conqueresa nii ilmottaa
nicococo
Inactive
_
7. elokuuta 2006 @ 15:09 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
juu mä pelaan siell,mulla on 41 levelinen archer ja sit 45 levelinen trojan ja kaikkee muutakin löytyy,mut noi on ne millä pelaan useimmin jos kiinnostaa ni mä pelaan (pyramid) servussa yleensä mut on mulla dragon servussa kin yks ukko se on taoist

Nico Viikilä
nicococo
Inactive
_
7. elokuuta 2006 @ 15:12 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
ai niin unodhdin että jos kiinnostaa niin nimet on (archer:thedoombringer) ja (trojan:XX_Trojan_XX) sen nimee en muista joka on siellä dragonis sori,kakka homma =D

Nico Viikilä
nicococo
Inactive
_
9. elokuuta 2006 @ 09:37 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
nyt muistan sen Dragon servussa olevan ukon nimen, eli siis se on:Leacy_kean

Nico Viikilä
Senior Member

5 tuotearviota
_
9. elokuuta 2006 @ 18:20 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
3 viestiä peräkkäin käytä muokkaa toimintoa

1.kone intel core 2 quad Q6600 3,2GHz B3,ATI Radeon HD4890 ,asus p5k, 4gb ddr2. Samsung T220HD 22" Näyttö.
2.kone FSC Amilo Pi 5030, T7250, HD2300, 3gb ram Samsung 226BW 22" näyttö
3.kone AMD 64 3200+ 2.204ghz, 1,5gb ram,6600gt. Samsung 226CW 22" näyttö
Ja kiviäkin kiinnostaa minun koneeni :)
Moderator

7 tuotearviota
_
10. elokuuta 2006 @ 12:07 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Shadows13 käytä raportti -nappia

noista kahdesta ekasta huomautin jo toises ketjus.. ja ku kolmas tuli 2 päivän päästä vasta niin en siitä ny innostu ^^

nicococo
Inactive
_
12. elokuuta 2006 @ 13:01 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
shadow mitä sä oikee höpötät?

Nico Viikilä
Prinssi
_
20. elokuuta 2006 @ 10:46 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
nicoco ootko sä plvl ne ukot kysyn vaan tein toisen ukon toho justice servuu kuka käy justice servussa?? kysysen vaa voitais olla kamui...!

kastivi
Newbie
_
1. syyskuuta 2006 @ 05:25 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Joo eli suosittelen tätä peliä kaikille joita kiinnostaa "hahmon kehitys peli" Ihelläni on 114lvl warrior ja eikä vieläkään töki yhtään hahmon levutus. Pelaan Cancer serverillä ja hahmon nimi on DarthLord .Mutta Conquer Online on ehkäpä maailman parhain ilmais netti peli!! KAIKKI PELAAMAAN CONQUERIA!!!
Prinssi
_
5. syyskuuta 2006 @ 14:27 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
eikö kukaan oo justice servulla siel mull on 59 lvl archer

Prinssi
_
5. syyskuuta 2006 @ 14:30 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
sori siis 50LVL archer

Yiikoo
_
7. syyskuuta 2006 @ 05:10 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
120+ water-fire ja 50+ archer-archer on millä pelaan, ei jaettuja accoja.
Suosittelen peliä kellä ei tehotkaan riitä esim. BF2 yms. peliin.
Ja muillekin tottakai, ite jäin koukkuun joulukuu 2005 :D

Janne

Prossu: AMD Athlon64 X2 4600+ @ 5000+
Emo: ASRock AM2XLI-eSATA2
Näyttis: ASUS NVIDIA GeForce 7900GTX 512MB
Muisti: Corsair TwinX2 DDR2 2GB KIT (2X1GB) 800MHZ
Asemat: Samsung writemaster dvd/cd rw
Kovo: Western digital 250Gt sata2 16mt
Kotelo: Nexus Breeze 500W
Rotta: Razer Lachesis
Näppis: Logitech G15 v1
Prinssi
_
8. marraskuuta 2006 @ 19:05 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
yiikoo miss servus majaillet :P

Mainos
_
__

_
xeriex
Newbie
_
23. marraskuuta 2006 @ 13:29 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Mul on
lvl 125 trojan
lvl 108 water-fire
lvl 87 water-water
lvl 112 archer
pelaan KingJus servulla tällä hetkellä jos ootte tulossa tai pelaatte jo siellä voitte whispaa mun trojanille => VirUs
=)
afterdawn.com > keskustelu > pelit ja pelikonsolit > pc:n pelit > conquer online

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy