User Käyttäjä Salasana  

lauantai 23.8.2025 / 07:12
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > digitaalinen video > aloittelijoiden digivideo-ongelmat ja -keskustelu > tekstit ei näy?
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
Tekstit ei näy?
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
Taunus
Newbie
_
7. elokuuta 2006 @ 07:47 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Ihme juttu, mutta poltin yhden sarjan levylle ja aloin katsomaan dvd-soittimella, mutta teksit ei näy. Koneella katsottaessa näkyvät ja aikaisemmat elokuvat ovat näkyneet hyvin tekstien kanssa myös dvd-soittimella (philips dvp630). Tekstit on .sub muodossa ja samoin nimetty kuin itse ohjelma. Olen muokannut nimeä esim. poistaen välit nimestä, mut kun ei auta. Osaisko kukaan auttaa. Olisko firmware päivityksestä apua?

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 7. elokuuta 2006 @ 11:40

Taunus
Newbie
_
7. elokuuta 2006 @ 07:57 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Niin ja leffa/ohjelma on .avi muodossa.
Senior Member

1 tuotearvio
_
7. elokuuta 2006 @ 09:53 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
en ole varma miten niiden pitäisi toimia jos on eri tiedostot teksteillä ja leffalla, mutta kun laittaa kiinteät tekstit niin kyllä pitäisi näkyä:
http://www.nefernetti.com/divx-kiinteet-tekstit.htm

btw, käytä tuota muokkaa viestiä nappia ja poista tuo sarjan nimi tuosta tekstistä

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 7. elokuuta 2006 @ 09:54

Staff Member

32 tuotearviota
_
7. elokuuta 2006 @ 10:14 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Tekstit ovat varmasti samassa muodossa kuin aikaisemmin (eli avaa toimiva ja toimimaton teksti notepad/muistio ohjelmalla ja vertaile niitä)?
Taunus
Newbie
_
7. elokuuta 2006 @ 11:48 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Siis, minä ensin katsoin ohjelman koneellani ja tarkistin, että teksti näkyy ja on oikein ajoitettu ja kun näin oli niin poltin sen levylle, eli en ole muuttanut koneella katselun ja polton välissä tiedostoja. Aikaisemmin olen tehnyt näin elokuville ja muille sarjoille ja ovat toimineet, mutta nyt tämä yksi kyseinen sarja ei tunnu onnistuvan. En välttämättä tahtoisi lähteä muokkaamaan niitä kiinteiksi, mutta jos ei muu auta niin pakko kai se on...
Mainos
_
__

_
Michelin
Member
_
7. elokuuta 2006 @ 18:18 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Kokeiles vielä muuttaa tekstit .srt muotoon vaikkapa Subtitle toolilla tai Subtitle workshopilla. Itse myös Philipsin DVD soitin (eri malli) joka tykkää enemmän .srt muodossa olevista teksteistä.
afterdawn.com > keskustelu > digitaalinen video > aloittelijoiden digivideo-ongelmat ja -keskustelu > tekstit ei näy?

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy