User Käyttäjä Salasana  

sunnuntai 20.7.2025 / 20:24
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > pelit ja pelikonsolit > ps2 > ps2 luukku ongelma. apuva.
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
PS2 luukku ongelma. Apuva.
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
raziella
Suspended due to non-functional email address
_
11. elokuuta 2006 @ 10:06 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Mull oli pleikassa (SCPH-50004) sisällä varmuus cd:llä peli joka rutisi, niinkun mulla noi cd pelit yleensäkkin ja sit hävis kuva. Olin ehtiny pelaa n.5 min. Aattelin etten rääkkää konettani ja lopetan sen cd:n pelaamisen. Olin vaihtamassa peliä ja painoin luukun auki jolloin se singahti auki tosi hätäseen. En oo moista ennen nähnyt. Otin pelin ulos ja se tuntu tosi lämpimältä. Laitoin uuden pelin sisään mut luukku ei suostunut menee kiinni. Kokeilin varovasti työntää sitä ja luukku sulkeutu. Peli ei lähde päälle eikä luukku enää suostu aukeamaan. Kun laitan virran päälle sininenvalo alkaa vilkkuu välittömästi vaik en koske siihen. Ilmeisesti yrittää avata luukkua? Oiskohan jotain hajua mitä ois voinut käydä ja voinko tehdä mitään itse. En ole kyllä näitä ruuvaillut mutta kyllä nyt jotain sippeleitä juttuja kykenen varmaan tekemään tai saan jostain teko-apua. Pleikka on mun silmäterä ehkä siks et pelaan niin paljon joten ymmärrätte varmaan että tällä hetkellä on neste sukassa. Eli Suomeks APUA!
Senior Member

3 tuotearviota
_
11. elokuuta 2006 @ 12:10 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Ihan ensimmäiseksi tarvisin sen pleikan tyyppinumeron. Ja toivon puolestas ettei se ole SCPH-50004. Voi ola että se luukun ajoitus on mennyt pieleen mutta SCPH-50004 voi olla LA-Piiri simahtanut. Muutakin voi löytyä mutta enemän kun ilmoitat sen version.
raziella
_
11. elokuuta 2006 @ 21:48 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Tyyppi numero? Misssä se on?
Senior Member

3 tuotearviota
_
11. elokuuta 2006 @ 23:05 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Kai sen nyt jostakin löydät kun tuossa jo esimerkkinumerokin on. Ei siinä konsolissa nyt niin paljon ole sitä tekstiä.
raziella
_
14. elokuuta 2006 @ 03:51 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Tsori olin viikonlopun poissa mutta asiaan. Se numerosarja lukee koneen takana vasemmassa yläkulmassa model no scph-50004 minkä lisäksi ei muuta olekkaan ku sarjanumero. Otetaampa pikkasen takasin. Kävin katsomassa http://www.mod-chip.com/ps2version.htm ja huomasin että koneessani on lisäksi pieni a ton mallin perässä ja alhaalla missä tossa linkissä on toinen ympyröity pitkä numerosarja löytyy myös koneestani eli oiskohan tää nyt sitten toi V10? Toivottavasti helpottaa tilannetta. Uuden koneen joudun varmaan hankkimaan mutta haluisin yrittää kuitenkin korjata tätä. Piirinä on Gameloader 2.0

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 14. elokuuta 2006 @ 07:31

Senior Member

3 tuotearviota
_
14. elokuuta 2006 @ 12:59 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Joo-o. Niinhän tuo näyttää olevan että mitä suurimmalla todennäköisyydellä on LA-Piiri palanut.

http://www.modpiiri.com/?sivu=lisatieto&id=123

100% takuuseen en mene että tuo olis vikana mutta V9 ja V10 mallista palaa noita jos ei ole asentaja ollut ajan tasalla ja tarkistanut lukupään vastusten kuntoa modatessa ja tehnyt romeo-mod suojausta.

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 14. elokuuta 2006 @ 13:00

raziella
_
14. elokuuta 2006 @ 13:19 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Sillon kun tää modattiin tästä kärähti lukupää koska oli jäänyt joku suojus muistaakseni pois ja se vaihdettiin. Luulis et ois laittanu kunnolla ettei enää kolmatta kertaa ois tarvinnu vaihtaa. Onks tollanen piiri hankala laittaa paikoilleen tai maksaakohan paljon jos vaihdattaa jossain. Mun koneella on pelattu niin paljon et tiedossa on ollut että jotain tapahtuu.

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 14. elokuuta 2006 @ 13:22

mika1971
Newbie
_
14. elokuuta 2006 @ 14:07 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
aukase kone ja kato onko se luukku vaan menny jumiin mulla meni kerran sillai mut aukasin ja laitoin sen oikein niin vörkki
Senior Member

3 tuotearviota
_
14. elokuuta 2006 @ 14:42 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Ei se oo hankala jos osaa. Vaikea sanoa kenenkään kohdalla. Tuo luukun jumiminen on kyllä kans mahdollinen mutta tuo aseman rajusti auki lennähtäminen viittaa LA-Piirin palamiseen. Avaa se luukun päällyskansi ja luukun vasemmalla puolella edessä näet 2 pientä mustaa ruuvia. Niillä on itse levykelkka kiinni. Avaa ne ja nosta se muovilipare ylöspäin. Sen jälkeen käytä virrat päällä ja sammuta kone. Älä koske eject nappiin. Sitten laita se levykelkan lipare ja ruuvit takaisin niin että levykelkka on varmasti perillä asti. Sen jälkeenkokeile toimiiko eject. Jos luukku ei liikahda milliäkään ei vika voi olla jumissa vaan jotain syvempää. Edelleenkin meinaan että se LA-Piiri on rikki. On niitä sen verran väännetty.
Mainos
_
__

_
raziella
_
14. elokuuta 2006 @ 16:30 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Täytynee kokeilla. Kiitoksia paljon neuvoista. Palaan asiaan jos on vielä tarvetta.
afterdawn.com > keskustelu > pelit ja pelikonsolit > ps2 > ps2 luukku ongelma. apuva.

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy