vain vasen kanava toistaa ääntä!!
|
|
ancenor
Newbie
|
11. elokuuta 2006 @ 15:44 |
Linkki tähän viestiin
|
alkuun voinen todeta että olen katsonut kaikki voimakkuus asetuksiin liittyvät balanssi-asetukset ja kaikki balanssit on tasan.
elikkä kyseessä on integroitu äänikortti (asus). dirctx on 9.0b. audio codec on joku alc850. audio contoller: nvidia(0059) (mitä sekin sit tarkottaa?)
aina tungen kaijuttimien piuhan vihreään(?) audio reikään, tulee ilmotus: headphone mode - the audio devices may not be connected properly. (ja uskokaa pois, olen kokeillut joka reikää)
siis apua!! jos joku osais keksiä tähän ratkasun..
pumpudumdum..
|
Senior Member
7 tuotearviota
|
11. elokuuta 2006 @ 20:16 |
Linkki tähän viestiin
|
Ajurit päivitetty?

AsRock Z68 Pro3 \i5 2500K+ Artic Cooling Freezer Pro 13\ MSI GTX580 Twin Frozr II \8Gb DDR3 1600MHz\ Spinpoint 1TB \BitFenix Shinobi + XFX 650W
|
ancenor
Newbie
|
12. elokuuta 2006 @ 10:12 |
Linkki tähän viestiin
|
ei.. ja kun en tiiä mitkä ajurit ja mistä...?
pumpudumdum..
|
Staff Member
1 tuotearvio
|
12. elokuuta 2006 @ 10:17 |
Linkki tähän viestiin
|
Kokeile päivittää näin:
Käynnistä-> Suorita-> devmgmt.msc -> OK.
Etsit sielltä äänilaitteesi (lisatan alimpana?) Ja klikkaat hiiren oikealla, valitset päivitä.
|
ancenor
Newbie
|
12. elokuuta 2006 @ 10:26 |
Linkki tähän viestiin
|
valitsin realtek ac97 audio, ja tuli:
"ohjattu toiminto ei löytänyt ohjelmistoa, joka sopisi paremmin laitteelle kuin parhaimmillaan asennettuna oleva ohjelmisto"
:/
pumpudumdum..
|
ancenor
Newbie
|
12. elokuuta 2006 @ 11:19 |
Linkki tähän viestiin
|
ja ongelmat vaan pahenee.. en tiedä mitä kummaa painoin, mut nyt kone ei tunnista ollenkaan äänilaitetta!!
katsoin laitehallinasta sen realtek ac97 audio ominaisuudet ja koitin kohtaa "aikaisempi ohjain" ja -> "tälle laitteelle ei ole varmuuskopioituja ohjaustiedostoja"
ja koitin uudelleen "päivitä" mutta nyt kone toistaa ainoastaa perus virhe äänet.. kiroilua.
pumpudumdum..
|
ancenor
Newbie
|
12. elokuuta 2006 @ 11:30 |
Linkki tähän viestiin
|
ok... nyt ääni taas kuuluu. (tosin yhä vain toisesta kanavasta)
pumpudumdum..
|
Staff Member
32 tuotearviota
|
12. elokuuta 2006 @ 16:39 |
Linkki tähän viestiin
|
Oletko koittanut tuon äänikortin säätöpaneelista ottaa Jack sensea pois päältä?
|
Senior Member
1 tuotearvio
|
12. elokuuta 2006 @ 17:27 |
Linkki tähän viestiin
|
Kokeileppa pokkana toista piuhaa, itselläni ainakin on ollut tappelua kun plugipiuha ei toimi kun yhdessä tietyssä asennossa. Liitin saattaa olla rikki myös.
Asus P5Q-Pro | Intel Q9550 @3.65ghz | 4GT -800 | EVGA GTX295 | Corsair HX650 | Antec p182b
|
Mainos
|
  |
|
ancenor
Newbie
|
13. elokuuta 2006 @ 06:21 |
Linkki tähän viestiin
|
juu, otin sensen pois.. ei mitään uutta tapahtunu.
ja eri jutuilla oon koittanu... siis tota 2.1, mini kajareita, nappikuulokkeita, kuppikuulokkeita. joten se ei taia olla piuhasta kiinni.. :/
ja olen etu ja taka audio liitäntöjä kokeillu. eiii mitään.
pumpudumdum..
Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 13. elokuuta 2006 @ 06:23
|