User Käyttäjä Salasana  

tiistai 11.11.2025 / 11:44
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > yleistä keskustelua tietokoneista > windows -ongelmat > oma tietokone ongelma
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
Oma tietokone ongelma
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
Votukka
Suspended due to non-functional email address
_
12. elokuuta 2006 @ 10:58 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Kun mä käynnistän koneen ja pääsen windowsiin ja menen oma tietokoneeseen niin siinä heiluu tiimalasi ainaki 10-15 minuutiia ennenku mä pääsen tiedostoihin käsiks.Olen ajanu kaikilla mahdollisilla viirus ohjelmilla koneen läpi niin ei löydy mitään viiruksia.Kovalevy rutisee ihan kuin se lataisi jotain ohjelmaa tai tietokone etsisi jotain uutta laitetta.Olen asentanu xp ainaki kolme kertaa uudelleen.Xp:n asennuksen jälkeen se toimii ihan hyvin ja menee oma tietokoneeseen heti.Mutta kun menee 2-5 päivää niin se rupee tökkimään.
Mua alkaa ketuttaa koko XP.Muuten kone toimii hyvin kun toi 10-15 minuuttia on menny ohitse.Kovalevyllä on tilaa jäljellä 73GT ja mun kovalevy on 80GT.

Votukka
Staff Member

1 tuotearvio
_
12. elokuuta 2006 @ 12:35 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
http://www.tacktech.com/display.cfm?ttid=287

Valitse tuolta sopiva työkalu ja katso missä jamassa kone on.
jde
Junior Member
_
12. elokuuta 2006 @ 20:29 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Hmm, jos sulla on tietokoneella paljon videotiedostoja, niin voi hyvin olla että johtuu xp:n ominaisuudesta ladata videotiedostot etukäteen jne. en jaksa sen enempiä selitellä, mutta tuolla tavalla saat sen pois:

If you have a large movie clip and it either is corrupt (ie. no index from a partial download) or it uses an unsupported codec, then Explorer tries to load the whole file. This can slow your computer a lot and prevent deleting/renaming/moving/etc the file until it?s finished.
Simply do the following steps:
1) Open a command window (Start->Run, type in 'cmd' hit enter)
2) To remove image preview, type and hit enter
regsvr32 /u shimgvw.dll
3) To readd image preview, type and hit enter
regsvr32 shimgvw.dll
4) To remove media preview, type and hit enter
regsvr32 /u shmedia.dll
5) To readd media preview, type and hit enter
regsvr32 shmedia.dll
afterdawn.com > keskustelu > yleistä keskustelua tietokoneista > windows -ongelmat > oma tietokone ongelma

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy