User Käyttäjä Salasana  

tiistai 11.11.2025 / 21:31
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > yleistä keskustelua tietokoneista > windows -ongelmat > 1. biosista kellottaminen 2. koneen sammuttaminen
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
1. BIOSista kellottaminen 2. Koneen sammuttaminen
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
antzi
Member
_
19. elokuuta 2006 @ 13:59 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
1. Eli miten kellotetaan BIOSista? Minulla on Intelin emolevy, malliltaan D865PERL, ja BIOSin kaikki valikot olen läpi moneen kertaan selannut, enkä mistään kellotusta ole löytänyt.

2. Mikä minulla on vikana, kun koitan sammuttaa konettani "Käynnistä" valikon kautta, kone ei sammukkaan, vaan jää päälle, joudun aina katkaisemaan virran suoraan virtanapista,,?
Moderator

7 tuotearviota
_
19. elokuuta 2006 @ 14:40 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
pidetään sama asia yhdes ketjus, eiks je?
http://keskustelu.afterdawn.com/thread_view.cfm/381788

Viestiketju on suljettu. Uusien viestien lähettäminen ei ole mahdollista.
afterdawn.com > keskustelu > yleistä keskustelua tietokoneista > windows -ongelmat > 1. biosista kellottaminen 2. koneen sammuttaminen

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy