User Käyttäjä Salasana  

tiistai 23.9.2025 / 20:18
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > p2p > yleistä keskustelua p2p-ohjelmista > pari hubijuttua
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
Pari hubijuttua
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
DataTomi
Member
_
22. elokuuta 2006 @ 02:07 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Mulla ois pari sellast ongelmaa ton ynhubin kanssa.Niin miten saisin hubin näkymään tossa julkisessa hubilistassa http://www.hublist.org/?p=hublist&id=722 .Ja toinen ongelma on se ,että kun oon lisännyt hubin tonne hublist.org:kiin.Niin hubi on ollut yli viikon päällä putkeen ja siellä hublist.org:ssa mun hubin kohdalla lukee ei toiminnassa ja en pysty muokkaa sitä sivua.Vaikka yritän hubikoneella yritän muokata sitä.
AfterDawn Addict

4 tuotearviota
_
22. elokuuta 2006 @ 07:30 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Faq sivulta löytyy vastaus tuohon näkyvyyteen.
My hub is not visible in the list. What is wrong?
Default PublicHubList shows now 1500 hubs to reduce hublist download time. Top rated hubs are listed first and after those random hubs changing every 15 minutes. Other reasons are that the user count shows 0, or the status is other than Online. Check that the hub address is correctly set and that you havent banned pingers ip or nick. Sometimes the pinger can't count users if hub acts slowly or there are connection problems.

Muokkaus ei tosiaaan onnistu.. asiasta voit laittaa emailia hublist:n yläpitoon ja pyytää muutokset.
EDIT: email on juuri tuo support@hublist.org
eihän tuo hublist pinger ole bannattu hubissa? tai sen ip?

Share, Share and Share..

http://portal.tuffnet.org/ <-Tuffs Forum

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 24. elokuuta 2006 @ 08:13

DataTomi
Member
_
22. elokuuta 2006 @ 11:58 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
ÖÖ..Mä kyl lähetin sinne www.hublist.org:sinne lähetin viestii ja kerroin ton ongelma mut ei sielt mitään vastaust ole tullut..
DataTomi
Member
_
22. elokuuta 2006 @ 19:03 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
support@hublist.org <-- Tohon lähetin sitä viestii ja ei oo tullut mitään takas?Mites toi hubilist-juttu..
DataTomi
Member
_
24. elokuuta 2006 @ 02:55 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Mikä sen ylläpidon s-posti on sitten?Pitääks sinne enkkua kirjoittaa.Mä en osaa..
Member

3 tuotearviota
_
25. elokuuta 2006 @ 06:26 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
eikö se ole suomalaisten pitämä mestaki toi hublist?
Kyl se sinnne tulee kuhan softaas laitat oikeen osson ja annat hubin pyöriä mutaman päivän niini se tulee sinne pikkuhiljaa...

Hä, en mä mitää tiedä!!! joten älä kysy....
Mainos
_
__

_
DataTomi
Member
_
27. elokuuta 2006 @ 05:14 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Nii täs just kaverin kaa mietittiin,että oisko se mahdollista jos oisib bän sen pingerin?Mistä näkisin sen ,että oisinko bän sen pingerin?Joo siis onse suomalaisten mesta hublist..Nii minkä osotteen muka laitan softaan?hubi on ollut jo päällä putkeen yli kaksi-viikkoa.EDIT:Voisko muuten Peerguardian 2:nen blockkasta sen pingerin?

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 27. elokuuta 2006 @ 06:35

afterdawn.com > keskustelu > p2p > yleistä keskustelua p2p-ohjelmista > pari hubijuttua

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy