User Käyttäjä Salasana  

sunnuntai 5.10.2025 / 20:11
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > pc-rauta > pc:n rautaan liittyvä keskustelu > fortron 350w atx ver.2.01 12 cm fan atx-350pnf
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
FORTRON 350W ATX VER.2.01 12 CM FAN ATX-350PNF
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
Member
_
22. elokuuta 2006 @ 17:39 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Onko tuossa powerissa se nelipinninen lisävirtaliitin emolle?
pkaksp
Moderator
_
22. elokuuta 2006 @ 17:50 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Member
_
22. elokuuta 2006 @ 17:53 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Mä katoin tota, mut en mä oikein tajunut, että missä toi lukee. Oon tottunut siihen, että lukee "tässä on tämmöset johot"
pkaksp
Moderator
_
22. elokuuta 2006 @ 18:01 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
No "siinä on semmonen johto".
Member
_
22. elokuuta 2006 @ 18:04 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Joo siis en mä nyt ihan tuota tarkottanut =)

Meinasin lähinnä et ennenku tein tän threadin mä katoin kyl tuota sivua. Mut en mä siitä tuota tajunnut. Omasta mielestäni vähän erikoinen speksisivu. Mutta jos kerran sanot että siinä semmonen on, niin kyllä mä sua kerrasta uskon.
pkaksp
Moderator
_
22. elokuuta 2006 @ 18:11 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Yep,

Edellä mainitulta sivulta löytyy Related Information alapuolelta pdf tiedosto josta näkyy kaikki virtalähteen liitännät.
Mainos
_
__

_
Member
_
22. elokuuta 2006 @ 18:15 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Katos perhana, niin onkin. No tommonen näyttää jo hyvältä, en vaan tajunnut että drawing on tommonen kaavio, eli omaa tyhmyyttäni en malttanut avata tuota. Hauska vaivata kavereita tämmöisillä =)
afterdawn.com > keskustelu > pc-rauta > pc:n rautaan liittyvä keskustelu > fortron 350w atx ver.2.01 12 cm fan atx-350pnf

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy