Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Miitti:Pieni näpäytys bonuslandille: "tullu" ei ole virallinen suomenkielinen sana, se on murretta. "Tullut" taas on.
Niinkö? Totahan en varmaan tiennytkään.
Meissä on se ero silti, että ees sen murteen osaan kirjoittaa suht oikein.
Nää löysähoususpagettiräppi-irkkipaskiaiset kun ei osaa edes sitä.
Tiesitkö että me ei olla koulussa? ei vittu sun tarvii huomautella miten kirjotetaan Meeppäs sanomaan niille traksuille että aikuinen hetero ei voi irkata, niin bannia tulee tiedän ainakin yhden traksun tulisi mutta ei sinne tommossia homoja sisälle oteta varsinkaan ku huomautellaan käsialasta.
btw, kovin moni ei ollu ilonen ku näytän tän linki ja ton sun viestis irkissä kun siellä niitä aikuisia HETERO on ja paljon...
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti TuukkaZ:@bonusland
Tiesitkö että me ei olla koulussa? ei vittu sun tarvii huomautella miten kirjotetaan Meeppäs sanomaan niille traksuille että aikuinen hetero ei voi irkata, niin bannia tulee tiedän ainakin yhden traksun tulisi mutta ei sinne tommossia homoja sisälle oteta varsinkaan ku huomautellaan käsialasta.
btw, kovin moni ei ollu ilonen ku näytän tän linki ja ton sun viestis irkissä kun siellä niitä aikuisia HETERO on ja paljon...
Voi ei, jos sä menet sanomaan ton irkissä :D :D Nyt on oikeasti jo pakko nauraa ääneen.
Arvaa kiinnostaako mua v**tujakaan mitä sä sähläät irkissä?
Jos sä missään vaiheessa ehdit huomata, mä olen kommentoinut ainoastaan sun kykyä osata suomea, joka on täydellisen perseestä.