User Käyttäjä Salasana  

lauantai 4.10.2025 / 13:33
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > pc-rauta > pc:n rautaan liittyvä keskustelu > mikä rasittaa keskusmuistii
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
mikä rasittaa keskusmuistii
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
Sivu:<12
[OP]MaLi
Suspended due to non-functional email address
_
1. syyskuuta 2006 @ 14:43 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Olen yrittänyt tuotaki ja pal muutaki eikä mikn auta,
Norton on mulla pelittänyt hyvin,
ehdottomasti paremmin ku F-Secure kun ne ei osannu auttaa mua
tuossa asiassa ollenkaan, kaikki käytiin läpi eikä onnannu.

Jokasessa virustutkassa o omat heikkoutensa ja vahvuutensa,
mulla näyttäis Norton pelittävän parhaiten, siksi se
( muitakin olen kokeillut ).

Onhan tässäki tiätty jotain pientä puutetta jossain,
mut ei ni pahasti ku F-Securessa,
mikään niistä ei ole täydellinen,
semmonen ku tulee,
ni heti käyttöön jos ei ihan helv**** maksa,
eli, ei koskaan.
STF
Member
_
1. syyskuuta 2006 @ 14:43 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Itsellä ei ole ollut moneen kuukauteen minkäänlaista virustorjuntaa. SP2 asennettu ja ajantasalla. Windowsin palomuuri ainoana esteenä viruksille ja ei voi kyllä moittia :) Sillointällöin ajelen virustarkastuksen läpi, eikä ikinä ole uhkia löytynyt joten taidan luopua lopunkin näistä virustutkista.
Senior Member
_
1. syyskuuta 2006 @ 14:53 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus:
Windowsin palomuuri ainoana esteenä viruksille ja ei voi kyllä moittia :)
http://obligement.free.fr/images/windows_firewall.jpg
Toi kuva kertoo kaiken tarpeellisen.

Se on kyllä totta että palomuuri ja päivitykset on jo ihan riittävä suoja. Toki virustorjunta ei ole pahitteksi. Varsinkaan uusille koneille.
Ite varmaan siirryn takas zonealarm+antivir ku f-securen ilmanen kokeilu aika menee umpeen.

ABIT KN8-SLI, AMD ATHLON 64 X2 3800+@2.4Ghz,2xM-TEC 1GB DDR400
CLUB 3D GF 7900 GTX 700Mhz/1.8Ghz, ANTEC P150, SAMSUNG SP120 250GB,
LG DVD+-RW DL, LaCie Hard Drive 250GB,Samsung SyncMaster 226BW 22", Samsung SyncMaster 900SL+ 19"

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 1. syyskuuta 2006 @ 14:58

[OP]MaLi
Suspended due to non-functional email address
_
1. syyskuuta 2006 @ 14:57 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Eh,
myllys kaipaa ny kyl kunnon matokuurin.

Sinne o 100 varmasti pesiytyny hevosia ja matoja sun muta paskaa,
Winukan oma palomuuri ja vaik ois kui sp2 päivitetty
ei riitä mihinkään,
nyt kipinkapin kauppaan hakee ees joku virustutka
ja tarkista aivan kaikki,
yllätyt miten paljon sielt löytyykään kaikenlaista.
Staff Member

32 tuotearviota
_
2. syyskuuta 2006 @ 09:56 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Kyllä tuo Windowsin oma palomuuri blokkaa aikalailla kaiken. Suurin osa roskasta mitä ihmisten koneille tulee johtuu lähinnä IE:n käytöstä. Ja kauppaan ei tarvitse mennä erillisen palomuurin ja virustorjuntaohjelman takia, ilmaisilla ohjelmilla pärjää aivan hyvin.
Netti
Senior Member

1 tuotearvio
_
2. syyskuuta 2006 @ 10:41 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
sanoisin että ainut mitä en käyttäs on windowsin oma palomuuri
ja kylmä totuushan on että windows xp pitää asentaa vähintään 3 kertaa vuodessa uudestaan :)
MannFred
Member
_
2. syyskuuta 2006 @ 10:45 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
pitää nyt kommentoida tätä f-secure ohjelmaa, itelläni 256 ram muistia ja menin joskus asentelee f-securen koneelle ja laitoin tietenkin että käynnistää sen windowssin yhteydessä. hetiku olin laittanu f-securen käyntii kone jumittaa ja ei muu auta ku virrat pois, sitten kun käynnistän ni se perkele edelleen jumittaa mun konetta ;P formatoin koneen lopuks eihän siin muu auttanu.

kavereil kyl ollu toi f-secure ja iha hyvi 512 muistil pyörittäny.
Member

1 tuotearvio
_
2. syyskuuta 2006 @ 13:30 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Mulla on f-secure internet security ja hyvin pyörii 512 muistillaki.. Mutta jos tarvii paljon ohjelmia taustalle niin gigan tarvii, ite hain toisenki kamman mutta aika harvoin on muistin käyttö yli 512 megaa (prosesseja n. 45). Aika sankari pitää olla jos saa pelkän f-securen nappaamaan yli gigan?
Ja on mukava käyttääki, tosin niin on Nortonki, ainaki mun mielestä. Mutta ehkä silti pitäydyn f-securessa
Senior Member

5 tuotearviota
_
2. syyskuuta 2006 @ 19:15 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus:
ja kylmä totuushan on että windows xp pitää asentaa vähintään 3 kertaa vuodessa uudestaan :)
Ei muuten tarvitse. Se tarttee asentaa sillon uudestaan, kun kone alkaa selvästi hidastumaan.

Intel Core 2 Duo E7400, Asus P5QL PRO, 2x2 GB DDR2 800 RAM, WD 250 GB SATA2 + WD 500 GB SATA2, ECS nVidia GeForce 9800 GT 512 MB, Antec Sonata III

Seuraa eroseteleiden matkaa http://www.eurobilltracker.eu/?referer=107869
Kinroad-foorumi http://kinroad.freezoy.com/
PeteTK
AfterDawn Addict
_
2. syyskuuta 2006 @ 20:36 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Hyihyi noitten F-secure:n yms. kanssa.
Kerio palomuurina ja Avast! virustutkana, ilmaisia, helppoja käyttää ja ilmeisesti suhteellisen hyviä.

Tehomylly.
Fidelaar
Senior Member
_
15. syyskuuta 2006 @ 18:49 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Tässä tuotiin yks 'surffikone' remppaan just, pöpöjä täyshän tuo, ja päivitetty f-secure, joka hieman hidastaa actionia... kone tosin (1200MHz+512mb)...

Athlon64 3400+ | 2048Mb DDR400 | Club GF7800GS
Mainos
_
__

_
Member

1 tuotearvio
_
19. syyskuuta 2006 @ 06:46 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Mulla ainaki toiminu f-secure hyvin, ei ikinä oo viruksia ollu ja torjuu kaikenmaailman skannausyrityksiä sun muuta tosi hyvin. Mesen kautta joku mato yritti tulla, mutta f-secure sen nappas heti.
Ja windowssiakaan en oo puoleentoistavuoteen asentanu uudelleen (eli en ikinä) salaisuus on TuneUp Utilities joka pitää wintoosan hengissä.

Sivu:<12
afterdawn.com > keskustelu > pc-rauta > pc:n rautaan liittyvä keskustelu > mikä rasittaa keskusmuistii

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy