User Käyttäjä Salasana  

keskiviikko 21.1.2026 / 07:44
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > yleistä keskustelua tietokoneista > windows -ongelmat > xp-n aktivointi käsin registerist???
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
xp-n aktivointi käsin registerist???
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
tapsa777
Newbie
_
25. elokuuta 2006 @ 09:19 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Kysyn ihan sellaist että tuli ostettu vanhemille tietokone ja jouduin ostaa xp-n erikseen ja en tullu ajatteelleks sitä et home täytyy aktivoita. Nyt oli vaan sellainen ongelma et itse jouduin lähtee ja ihan eri puolelle Suomea ja heillä ei ole nettiä ja he ei toistaiseks aikoo ottaa sitä ennen ku on tutustunu siihen "ihmevehkeeseen" ja osaa enemmän käyttää. Puhelimen kautta täytyy osata varmaan englantia mitä ne ei kyl pätkäkään osaa. Löysin tälläisen osoitteen yhtäkkiä http://netgate.altius.ee/include.php?path=content/articles.php&co... ja suomi24-sest löysin samantapaista juttua. Viroa jokseekin ymmärrän ja näyttää helpolta tuon perusteella. Kysymys onki siinä et mitä sitten jos haluaa ottaa päivityksiä microsoftin sivuilt? Tiedän kokemuksesta myös sen et vaikka on piraatti wintoosa niin jos on automaattiset päivitykset asetuksis päällä niin se lataa ja asentaa ne silti. Mut kun se kerran on aitoo ja meen muuttaa registerist sen siten et se olis aktivoitu vaikka ei ole niin onko se niinku piraatti jos halua esim. manuaalisesti otta tärkeät tai muut päivitykset microsoftin sivuilt? En viitsi ruveta asentaa piraattia ja kokeilla mitä tekee vaikkei se oo vaikee, mutta jos joku viisaampi osaa kertoa tarkemmin.
Englanniks löysin vielä sellaisen osoitteen http://www.petri.co.il/change_the_serial_in_windows_xp.htm

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 25. elokuuta 2006 @ 09:29

Moderator

7 tuotearviota
_
25. elokuuta 2006 @ 09:54 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
puhelimen kautta asiointi hoituu myös suomeksi, aktivoidessa voit valita listasta maan ja se antaa kys. maan (suomi) ilmaisnumeron (0800 jne..) jossa voi asioida ihan suomeksi =)

ja nuo sun ohjeet taitaa jopa toimia, kylläkin vain XP:ssä jossa ei ole service packeja tai SP on vain SP1, nykyäänhän SP2 on pakollinen jo (?) ja se tulee levyllä, joten eikun puhelin käteen, ilmaisnumeroon soitto ja aktivointi onnistuu nopeasti =)

AfterDawn Addict

4 tuotearviota
_
25. elokuuta 2006 @ 09:57 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
kun valitsee aktivointi sivulla suomen alueeksi niin saat suomen puhelin numeron jossa palvelu suomeksi.

Share, Share and Share..

http://portal.tuffnet.org/ <-Tuffs Forum
MikroMake
AfterDawn Addict
_
25. elokuuta 2006 @ 11:19 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   

Intel Haswell i7-4770K & Noctua NH-U14S
Asus Z87-A & Asus Strix GTX 970
Fractal Design Define R4 & Seasonic 660W P-660 (XP²)
Samsung 256GB 840 Pro SSD & Western Digital 1TB Caviar Black

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 26. elokuuta 2006 @ 02:11

tapsa777
Newbie
_
26. elokuuta 2006 @ 00:47 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Sellainen tyhmä kysymys vielä et mitä eroa on toll-free number tai toll number?
tomato71
Suspended due to non-functional email address
_
26. elokuuta 2006 @ 03:28 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
toll-free number = ilmainen
toll number = maksullinen
tapsa777
Newbie
_
6. syyskuuta 2006 @ 13:12 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Kysyisin vielä sellaista että kun sinne soittaa niin miten se homma oikein toimii ja pärjääkö mun vanhemmat siinä sen ihmevehkeen kans. Saako sieltä jonku koodin? Tai pystynkö itse esim.soittaa sinne ja ne antais sen mulle niin voin opetella puhelimitse itse jos pystyn. Oon siinä asias ihan tumpelo. Viisammat selittääkööt miten toi homma menee tai toimii ja onko se vaikea. Kiitoksia ny kuiteski et ootte jaksanu neuvoa.

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 6. syyskuuta 2006 @ 13:13

AfterDawn Addict

20 tuotearviota
_
6. syyskuuta 2006 @ 13:45 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Puhelimessa MS:lle täytyy antaa vissiin se sarjanumero ja jos se on oikein, niin sitten sieltä annetaan sulle sellanen helkkarin pitkä aktivointikoodi, jonka otat ylös ja syötät sitten wintoosaan.
Toimistoajan ulkopuolella siellä vastaa ainakin automaatti, tiedä sitten, onko päiväsaikaan oikea ihminen langan päässä vai automaatti.
Mainos
_
__

_
Lerppu
Senior Member
_
6. syyskuuta 2006 @ 13:50 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti tapsa777:
Kysyisin vielä sellaista että kun sinne soittaa niin miten se homma oikein toimii ja pärjääkö mun vanhemmat siinä sen ihmevehkeen kans. Saako sieltä jonku koodin? Tai pystynkö itse esim.soittaa sinne ja ne antais sen mulle niin voin opetella puhelimitse itse jos pystyn. Oon siinä asias ihan tumpelo. Viisammat selittääkööt miten toi homma menee tai toimii ja onko se vaikea. Kiitoksia ny kuiteski et ootte jaksanu neuvoa.
Tuolla samasta asiasta juttua:

http://keskustelu.afterdawn.com/thread_view.cfm/318261

http://keskustelu.afterdawn.com/thread_view.cfm/1/301300#1729575
afterdawn.com > keskustelu > yleistä keskustelua tietokoneista > windows -ongelmat > xp-n aktivointi käsin registerist???

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2026 AfterDawn Oy