User Käyttäjä Salasana  

tiistai 11.11.2025 / 04:26
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > yleistä keskustelua tietokoneista > virukset ja haittaohjelmat > active virus shield asennus onkelma..
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
active virus shield asennus onkelma..
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
Senior Member

9 tuotearviota
_
25. elokuuta 2006 @ 20:48 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
eli ku asennan tota ko. ohjelmaa ja kun se käskee käynnistää koneen uudelleen ja ku painan et ok niin kone alkaa sammuu, ruutuun tulee se sinisellä taustalla oleva windowsin logo mut siin alla ei lue olleskaan et "sammutetaan" tjsp. vaan siin on tyhjää.. ja sit kone tilttaa siihen..:S oon ootellu jonku 10 min ja sit joutunnu buuttaa koneen "pakottamalla" ku ei muuten sammu.. mut kyl se sit seuraaval kerral sammu ihan normisti.. se vaan tuli mieleen et haittasko toi jotenki sitä virustorjunta ohjelman asennusta ku jouduin sammuttaa sen koneen vaik se ehk tekiki jotai?:D(kone ei kyl raksutellu ollenkaan vaan oli ihan hiljaa..)

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 25. elokuuta 2006 @ 20:49

Senior Member

9 tuotearviota
_
6. syyskuuta 2006 @ 20:54 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
osaisko joku sanoo et onnistuks toi asennus nyt ihan ok vai ei.. olis kiva tietää ettei toi ohjelma ookki ihan susi et kone on koht täys örkkimörkkei..:S
alias90
Member
_
8. syyskuuta 2006 @ 12:16 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Mulla ainakin asennus toimi hyvin, ei ollu mitään ongelmia. :)
Senior Member

9 tuotearviota
_
8. syyskuuta 2006 @ 17:41 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
mä oon nyt kahelle koneelle sen asentannu ja kummaski se on tiltannu siihen sammutukseen..:S kuis kauan odotit et se kone sit sammu?:D
alias90
Member
_
9. syyskuuta 2006 @ 12:14 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Eiku hetkinen, nyt muistin et se oikeestaan tyssäs siihen sammutukseen, mut sit vaan laitoin koneen virtanäppäimestä kiinni ja käynnistin uudestaan ja sen jälkeen ei ole ollut ongelmia. Etkö ole sit saanu sitä active virus shieldia toimimaan ollenkaan?
Senior Member

9 tuotearviota
_
9. syyskuuta 2006 @ 20:14 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
oon oon saannu toimii.. mulle tuli just toi sama.. mut meinasin vaa ettei se just siin tehny jotain very importanttii jutskaa ja nyt toi ei sit toimiskaa kunnol..:D

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 9. syyskuuta 2006 @ 22:11

Mainos
_
__

_
Senior Member

9 tuotearviota
_
9. syyskuuta 2006 @ 20:17 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
sori..

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 9. syyskuuta 2006 @ 22:10

afterdawn.com > keskustelu > yleistä keskustelua tietokoneista > virukset ja haittaohjelmat > active virus shield asennus onkelma..

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy