Kuinka päästä BIOS:iin?
|
|
Senior Member
5 tuotearviota
|
2. syyskuuta 2006 @ 19:22 |
Linkki tähän viestiin
|
Juu, elikkä sain tommosen vanhan Compaq DeskPro 2000-koneen, jossa on joku Compaq:n oma BIOS. Kysyisin, että miten ihmeessä tuossa koneessa pääsee BIOS:iin, kun kaikkea on jo kokeiltu. F1, F2, F3, F10, ESC, DEL, CTRL+ALT+ESC, CTRL+ALT+S, CTRL+ALT+INS. Mikään noista ei ole toiminut. Vai voisikohan se johtua siitä, että siinä alussa kone ilmoittaa jostain Keybord-errorista?
|
blazice
Junior Member
|
2. syyskuuta 2006 @ 19:46 |
Linkki tähän viestiin
|
Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 2. syyskuuta 2006 @ 20:02
|
Senior Member
5 tuotearviota
|
2. syyskuuta 2006 @ 19:55 |
Linkki tähän viestiin
|
Ei ole kyllä mennyt liittimet väärinpäin. Kun tässä koneessa ei tietenkään ole levyke asemaa, niin en millään saa tuota ohjelmaa laitettua levykkeelle. Täytyy nyt kokeilla vielä toisella näppiksellä tuota F10, kun tuossa ei pala Num Lock eikä Caps Lock-valot. Scroll Lock valo toimii.
Edit: Noistaki näkyy olevan paljon eri malleja. Mulla on tuo 5166.
Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 2. syyskuuta 2006 @ 19:57
|
Senior Member
5 tuotearviota
|
3. syyskuuta 2006 @ 09:48 |
Linkki tähän viestiin
|
Nyt on levyke-asema ja kun yritän tehdä noita levykkeitä, niin ohjelma kyllä aukeaa, mutta ei siinä toimi mikään. Toimiiko ohjelma siis Windows XP:ssä
|
blazice
Junior Member
|
3. syyskuuta 2006 @ 10:23 |
Linkki tähän viestiin
|
Testasin tuota "F10 Setup and Personal Computer Diagnostics" ohjelmaa itsekin (WinXP:ssä) ja se jumiutuu tuohon alkuruutuun, jossa pyydetään painamaan PAGE DOWN:nia. Kummallista, tuolla ohjelmallahan minä sen bios levykkeen itselleni joskus tein ja WinXP minulla oli silloinkin käytössä. Palataan asiaan, jos jotain satun keksimään...
|
blazice
Junior Member
|
3. syyskuuta 2006 @ 10:57 |
Linkki tähän viestiin
|
Ainakin tuo ohjelma suostui minulla toimimaan ja kirjoittamaan levykkeen, kun käynnistin winxp:n uudelleen vikasietotilassa. Muista varata kaksi tyhjää levykettä.
|
Senior Member
5 tuotearviota
|
3. syyskuuta 2006 @ 11:10 |
Linkki tähän viestiin
|
|
blazice
Junior Member
|
3. syyskuuta 2006 @ 11:21 |
Linkki tähän viestiin
|
|
Mainos
|
  |
|
Senior Member
5 tuotearviota
|
3. syyskuuta 2006 @ 17:46 |
Linkki tähän viestiin
|
Nyt minäkin sain toimimaan vikasietotilassa. Kiitos vastauksesta.
|