User Käyttäjä Salasana  

keskiviikko 17.9.2025 / 00:46
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > digitaalinen video > divx, xvid ja muut mpeg-4 -formaatit > gordian knotilla kääntäses virtualdubmod herjaa?
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
Gordian Knotilla kääntäses VirtualDubMod herjaa?
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
Member

1 tuotearvio
_
6. syyskuuta 2006 @ 07:38 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Eli käsittääkseni first pass toiminto menee läpi. siinä vaiheessa kun virtualdubmod ottaisin käyttöön tiedoston "leffa_movie.avi" ilmottaa virtualdubmod että ei löydä kyseistä tiedostoa. olen asentanut gordian knotin useampaan kertaan ja aina sama häly ruudulle tulee.kolmea leffaa olen kokeillu kääntää ja kaikilla sama juttu.rippaan ja tallennan kaikki tiedostot samaan kansioon aina.mikä hävittää tuon "_movie" tiedoston?
Staff Member

32 tuotearviota
_
6. syyskuuta 2006 @ 14:15 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Jos ei ole pakko käyttää GK:ta niin kannattaa kokeilla AutoGK
http://www.bitburners.com/option,com_smf...opic,592.msg777
Member

1 tuotearvio
_
6. syyskuuta 2006 @ 19:38 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
juu tiedän kyllä tuon AutoGK:n mutta tykkään tuosta vanhemmasta tyylistä, saa itse puuttua kaiken laisiin säätöihin. ajattelin jos joku tietäisi.
JullePuh
Member
_
6. syyskuuta 2006 @ 22:43 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Mä epäilen ettei kyseesä oo "leffa_movie.avi" tiedosto vaan "video.pass" tiedosto. Epäilen nimittäin, että yrität ripata Xvid formaattiin.

Ton pystyy tarkistaan itse koodekin asetuksista, jos oikein muistan niin GK:issa tulee ennen rippauksen aloittamista se tarkistusikkuna josta pystyy tarkistamaan, että asetukset on kohdallaan. Siinä on napit firstpass ja secondpass. Niistä kun painelee niin aukeaa itse Xvid koodekin konffausikkuna.

Encoding typen oikealla puolella on more nappula paina sitä ja tarkista, että molemmissa "passeissa" on sama stats fileen polku (XX/XX.pass), jos ei ole niin muuta se samaksi sillä ei oo valiä että missä se sijaittsee kunhan se on vaan molemmilla passeilla sama.

Toi oli nyt vähän sekavasti selitetty, mutta kun mulla ei oo tällä koneellä saatavilla ko. ohjelmaa niin jouduin vetäseen ton ulkomuistista. Se muistan että GN hukkasi nimenomaan ton stats fileen aina välillä.
Member

1 tuotearvio
_
7. syyskuuta 2006 @ 19:06 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
juu oli ne statsit samat, ja oikein xviddii yritän kääntää. ja hälyhän menee näin että VirtualDub Error. Cannot open file "leffa_movie.avi": Määritettyä tiedostoa ei löydy.
Mainos
_
__

_
Staff Member

32 tuotearviota
_
8. syyskuuta 2006 @ 14:18 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Oletko kokeillut ilman Delete Intermediate Files valintaa?

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 8. syyskuuta 2006 @ 14:18

afterdawn.com > keskustelu > digitaalinen video > divx, xvid ja muut mpeg-4 -formaatit > gordian knotilla kääntäses virtualdubmod herjaa?

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy