User Käyttäjä Salasana  

lauantai 4.10.2025 / 01:04
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > pc-rauta > pc:n rautaan liittyvä keskustelu > asus ai suite:n avulla kellottaminen???
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
ASUS Ai Suite:n avulla kellottaminen???
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
Sivu:<123
AfterDawn Addict
_
3. lokakuuta 2006 @ 14:54 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Nimenomaisesti tarkoitin juuri sitä että kumpaa kannattaa uskoa enemmän kun rupeaa kellottamaan.

N900/Xbox360/PS3/Wii/Desktop pc/kannettavax3
PeteTK
AfterDawn Addict
_
3. lokakuuta 2006 @ 15:49 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lämmöntuotto on 2.4ghz huomattavasti pienempi kuin 3.5ghz ja tuokin vaikuttaa varmasti paljon lämpöihin.
Jännite sinulla on softan mukaan pienempi kuin vakiona, mutta paljonko olet biosista säätänyt?

Minulla näyttää Tat @2ghz 50-52c, @3.5ghz 63-65c :P

Tehomylly.

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 3. lokakuuta 2006 @ 15:53

AfterDawn Addict
_
3. lokakuuta 2006 @ 16:09 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
tällä hetkellä biossista on kaikki autolla. täytyy vielä uudestaan kokeilla kellottamista kun saan uudet lämpötahnat laitettua tuohon prosuun...

Member

2 tuotearviota
_
3. lokakuuta 2006 @ 18:07 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Juhha84, sinulla Ai Suite ja Probe näyttää samaa ja thermal analysis 6 astetta vähemmän, minulla samat arvot myös Ai Suitessa ja Probessa mutta Core temp näyttää 6-7 astetta enemmän?
edit:Latasin Thermal analysiksen ja se näyttää vielä 2 astetta enemmän kuin Core temp. Kumma että sulla on toisinpäin. Oletko päivittänyt biosin ja raudan softan? Sulla ei ole prossun kerroin pudonnut 6:een idlellä.

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 3. lokakuuta 2006 @ 18:24

AfterDawn Addict
_
3. lokakuuta 2006 @ 18:33 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Kaikki päivitykset olen laittanut ja muutenkin kaikki pitäisi olla niinkuin pitää. En ole laittanut tuota prossua tiputtamaan kertoimia idlenä ollenkaan.

Noita lämpöjä olen itsekkin ihmetellyt suuresti itsekkin jo pidemmän aikaa. En ole törmännyt yhteenkään muuhun tapaukseen jolla noi lämmöt olisivat noin päin että esim core tempillä lämmöt näyttäisivät olevan alemmat kun pcprobella (, vaikka olen yrittänyt googlaamalla etsiä vastaaavaa useita tunteja). Core temp antaa samat luvut kun toi intelin oma ohjelma. Aika hämärää omasta mielestäni.

Member

2 tuotearviota
_
3. lokakuuta 2006 @ 18:44 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Entäs setupin hardware monitor, eikö siihen kuitenkin voi luottaa. Minulla setupin lukemat on sopusoinnissa Ai Suiten ja Proben kanssa.
En muuten minäkään laittanut prossua pudottamaan kertoimia tyhjäkäynnillä, se meni automaattisesti päälle, enkä ole keksinyt mistä sen saisi pois? Tosin ei sitä tarvitsekaan saada välttämättä, jäähtyypä aina kun mahdollista.
AfterDawn Addict
_
4. lokakuuta 2006 @ 06:29 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
BIOS:in lämpötilat ovat sopusoinnussa pc-proben kanssa, mutta (kai) noihin core temp:in lämpötiloihin kannattaa varmaan luottaa sitten enemmän.

Mainos
_
__

_
Senior Member
_
4. lokakuuta 2006 @ 06:40 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
CPU Configuration
Enhanced C1 Control -> disabled
Intel Speedstep Tech -> disabled

Sen jälkeen vcore manuaalisesti kohdilleen niin ei voltit/kertoimet heittele.

Sivu:<123
afterdawn.com > keskustelu > pc-rauta > pc:n rautaan liittyvä keskustelu > asus ai suite:n avulla kellottaminen???

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy