User Käyttäjä Salasana  

tiistai 11.11.2025 / 04:26
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > yleistä keskustelua tietokoneista > virukset ja haittaohjelmat > nortonin oisin hankkimassa.
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
Nortonin oisin hankkimassa.
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
DataTomi
Member
_
17. syyskuuta 2006 @ 15:32 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Niin piti tässä kysyä,kun en oo tosta nortonist niin tietonen,mutta kamut suositteli sitä,niin mitä eroo siinä antiviruksella on kun internet-securityllä?Kumpi kandeis ostaa.Oisko se antiviruski hyvä?
Lerppu
Senior Member
_
17. syyskuuta 2006 @ 15:53 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Norton AntiVirus sisältää virustorjuntaohjelman ja vakoiluohjelmien esto-ohjelman:

http://www.symantec.com/region/fi/product/nav_index.html

http://www.symantec.com/region/fi/product/nav_features.html

Norton Internet Security sisältää virustorjuntaohjelman ja palomuuriohjelman sekä vakoiluohjelmien esto-ohjelman:

http://www.symantec.fi/region/fi/product/nis_index.html

http://www.symantec.fi/region/fi/product/nis_features.html

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 17. syyskuuta 2006 @ 15:56

Senior Member

9 tuotearviota
_
20. syyskuuta 2006 @ 10:59 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
minä en ainakaan itse pidä liiemmin nortonista.. on aivan hirveän raskas ohjelma.. uskon että jos sinulla on koti kone kyseessä niin ilmaisetkin ohjelmat riittävät.. ei tietenkään pakko.. jos päädyt ilmaisiin niin kannattaa ladata palomuuriksi zonealarm, virustorjunnaksi active virus shield ja spywaren estoksi vaikka spywareblaster, winpatrol ja sitten vielä vaikka windows defender.

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 20. syyskuuta 2006 @ 11:00

Senior Member

4 tuotearviota
_
20. syyskuuta 2006 @ 11:27 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
ZoneAlarm on mun mielestä aika kauhee ainaki...

Acer Aspire 3022WLMi.
Epox 8K3A+ / AMD Athlon 2000+ / 768 MB DDR.
Member

5 tuotearviota
_
20. syyskuuta 2006 @ 11:57 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Norttoni ihan hyvin suojannut konetta.. hieman kevyempikin voisi olla.. Norton IS 2005 on käytössä..

Nyt vain ihmetellyt olen kun päivitykset viimeks tullu 13 pvä ja ei uusia ole..

HelpDesk
konverter
Senior Member

1 tuotearvio
_
20. syyskuuta 2006 @ 12:29 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Suosittelen myös Norton internet securityä. Eikä ole raskas käyttää ollenkaan mikäli sinulla on suht nykyaikainen kone.

Itse olen käyttänyt noita ilmaisohjelmia lähinnä kakkos tai kolmos koneissa mutta pääkoneessa aina norttonia.

Senior Member

9 tuotearviota
_
20. syyskuuta 2006 @ 13:45 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
mul oli norton ennen.. ihan ok se kai toimi mut se ei koskaan sammunnu.. aina ku sammutin konetta niin tuli "sammutetaanko ccApp" ja se käynnistykin kauhian hitaasti..:) mut se oli mun koneel, joka nyt ei oo mikää erikoi.. 512ram +3200 amd
Mainos
_
__

_
Member

5 tuotearviota
_
21. syyskuuta 2006 @ 05:24 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Norton Internet Security 2005 on käytössäni, ja selaimena IE 7.
Eikä yhtään virusta ole ikinä tullut koneelleni, eikä myöskään PopUpit häiritse.

Joten minä sanoisin näin: Jos koneessasi on tehoa & muistia sekä haluat parasta niin hankit sen Norttonin Interner Securityn koneellesi ja elämästäsi tulee paljon helpompaa kun ei tarvitse murehtia virusturvasta.

Pöytäkone (HP Pavilion t.860.fi):
(LG 19" TFT) - (P4 3.4GHz) - (MSI 7600GT) - (4 x 1024 Mb DDR 400) - (500Gb + 250Gb + 250Gb) - (LightScribe DL DVD Writer) - (Windows XP Home Edition,Fin + Windows Vista Ultimate, Fin)

Läppäri (Acer Aspire 9301 WSMi):
(17"Laajakuva) - (2.00GHz) - (1024Mb DDR2) - (120Gb) - (1.3MP integroitu webkamera) - (Windows XP Media Center,Fin)

8/1 Mbit
afterdawn.com > keskustelu > yleistä keskustelua tietokoneista > virukset ja haittaohjelmat > nortonin oisin hankkimassa.

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy