User Käyttäjä Salasana  

maanantai 7.7.2025 / 01:24
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > pelit ja pelikonsolit > ps3 > ps3 vs. xbox360 [risut ja ruusut]
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
PS3 Vs. XBOX360 [Risut ja Ruusut]
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
Daputti
Junior Member

3 tuotearviota
_
9. joulukuuta 2009 @ 16:01 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Sori tupla fail, sivu ei päivittyny

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 9. joulukuuta 2009 @ 17:58

Daputti
Junior Member

3 tuotearviota
_
9. joulukuuta 2009 @ 16:06 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti mackeu:
Noh, nyt sitten tuli tehtyä semmonen juttu, että tilasin tämän ;)
Ei kaduta, mutta onkohan 360:lle tehty Uncharted 2:n tapaisia pelejä? Tota Far Cry 2:ta kattelin mutta ei oikein taida olla mun peli...

Kiitos kaikille jotka auttoivat/auttavat kun en itse osaa päättää. :D
Tosi hyvään hintaan :O itse ostin vuosi sitten Proni w/ Burnout Paradise 259,-.
Uncharted on vain yksi peli hyvien joukossa vaikkakin hieman minuakin harmittaa, mutta suosittelen näin alkuun hankkimaan The Orange Boxin, varmasti paras peliostos jota olen tehnyt sitten Gamecube + Zelda Collector's Editionin jälkeen. Siinä riittää pelattavaa, ja perhana kun on hyviä pelejä. -30e.

Ja katselepas trailereita sellaisesta pelistä kuin "Alan Wake", sellainen tulossa Xboxille ja näyttää tosi hyvältä.
Senior Member

7 tuotearviota
_
9. joulukuuta 2009 @ 16:34 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
-

(ei päästänyt lukemaan viimistä sivua ennen kun postas jotain)

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 9. joulukuuta 2009 @ 16:35

mackeu
Member

1 tuotearvio
_
9. joulukuuta 2009 @ 18:03 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Daputti:
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti mackeu:
Noh, nyt sitten tuli tehtyä semmonen juttu, että tilasin tämän ;)
Ei kaduta, mutta onkohan 360:lle tehty Uncharted 2:n tapaisia pelejä? Tota Far Cry 2:ta kattelin mutta ei oikein taida olla mun peli...

Kiitos kaikille jotka auttoivat/auttavat kun en itse osaa päättää. :D
Tosi hyvään hintaan :O itse ostin vuosi sitten Proni w/ Burnout Paradise 259,-.
Uncharted on vain yksi peli hyvien joukossa vaikkakin hieman minuakin harmittaa, mutta suosittelen näin alkuun hankkimaan The Orange Boxin, varmasti paras peliostos jota olen tehnyt sitten Gamecube + Zelda Collector's Editionin jälkeen. Siinä riittää pelattavaa, ja perhana kun on hyviä pelejä. -30e.

Ja katselepas trailereita sellaisesta pelistä kuin "Alan Wake", sellainen tulossa Xboxille ja näyttää tosi hyvältä.
Kiitos tiedoista! Vois tosiaan katella tota Alan Wakea. Orange Boxia itekkin oon miettiny, kun tosta Team Fortress kakkosesta tykkään. Voiko TF2:sta pelata kaksinpelinä? Siis kahdella ohjaimella, onkohan nyt splitscreen vai mikä...

x Asus Sabertooth 990FX
x NZXT Phantom
x Kingston HyperX 2x4GB, DDR3 1600MHz
x AMD FX-8120, AM3+, 3,1GHz, 8-core @ 4GHz(näin aluksi)
x Windows 7 Home Premium 64-bit
x Asus Radeon HD 6950 DirectCU II, 2GB
x Corsair 850W 850TX
proffs
Junior Member
_
9. joulukuuta 2009 @ 18:29 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
TF2-veteraanin syvällä rintaäänellä voin sanoa että TF2:sta ei voi pelata konsolilla. Space+Ctrl on liian kovassa käytössä kun raketti/kranaattihypit. Konsoleilla on muutenkin kömpelö ohjain töföön. Eikä pelissä ole tietääkseni splitscreeniä (joku saa kertoa tarkemmin).

Olen lukenut myös, että konsoleilla servut olisivat tyhjinä ja pelaisit heinäsirkkojen kanssa, joten älä osta tf2 konsoleille.
aapona
Suspended due to non-functional email address
_
22. joulukuuta 2009 @ 21:42 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Playstation 3

- Playstation
- Hinta
- Ohjain
- hinta
- valikko
- ulkonäkö
+ ????????
XBOX 360
+ Ohjain
+ Lisätarvikkeet
+ Ulkonäkö
+ Hinta/Laatu
+ valikko
+ xbox 360
- ????????

mun mielestä playstation ihan älyttömän huono esim.laatu ja hinta ja valikko ja sen semmosta

mun mielestä xbox on ihan selkeesti parempi kaikes!!!!!!!!!
Senior Member

8 tuotearviota
_
23. joulukuuta 2009 @ 00:39 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti aapona:
Playstation 3

- Playstation
- Hinta
- Ohjain
- hinta
- valikko
- ulkonäkö
+ ????????
XBOX 360
+ Ohjain
+ Lisätarvikkeet
+ Ulkonäkö
+ Hinta/Laatu
+ valikko
+ xbox 360
- ????????

mun mielestä playstation ihan älyttömän huono esim.laatu ja hinta ja valikko ja sen semmosta

Voitko perustella tuota laatukohtaa? Miten se tekee siitä boksia huonomman, jos niitä paljon paljon vähempi on mennyt rikki? Mitkä boksin lisätarvikkeet on tota plussaa, ylihintaiset kiintolevytkö? Eikä nuo kummatkaan nyt ulkonäöltään mitään kauneimpia ole. Miksi Playstation on miinus Playstation-kohdassa? Hinta on PS3ssa halvimmillaan 280?, ei todellakaan ole enää kallis. Isot pojat sanonu, että boksi on paras?

EVGA P55 FTW - i5 750 - 4GB - GTX 460 1GB - Benq 22"
Samsung NC10, Asus Eee PC 1215N
Samsung Galaxy Note

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 23. joulukuuta 2009 @ 00:40

AfterDawn Addict

10 tuotearviota
_
23. joulukuuta 2009 @ 08:19 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Ai ai kun alkaa vituttamaan jo tämä ketju... Vois modet lyödä lukkoon koko ketjun ja poistaa samalla Xbox360 ja PS3 käyttäjäarvioista fanboyden paska arvostelut. Sieltä löytyy juuri tuollaisia vatipäiden arvosteluja kuin aapona ylempänä kirjoitti.

Jatkan keskuskestelun huimaa tasoa sanomalla, että PS3 RULAA XBOX360 HAISEE!!!

Member

9 tuotearviota
_
23. joulukuuta 2009 @ 08:37 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Ei kannata menettää hermoja moisten trollien takia, parempi kun jättää vastaamatta ja keskittyy väittelemään ihmisten kanssa joilla on oikeasti jotain sanottavaa ja perusteluja mielipiteisiin.
Kannatan tosin noita trolli viestien moderointia.

Senior Member

8 tuotearviota
_
23. joulukuuta 2009 @ 11:14 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti kerbo:
Ai ai kun alkaa vituttamaan jo tämä ketju... Vois modet lyödä lukkoon koko ketjun ja poistaa samalla Xbox360 ja PS3 käyttäjäarvioista fanboyden paska arvostelut. Sieltä löytyy juuri tuollaisia vatipäiden arvosteluja kuin aapona ylempänä kirjoitti.

Jatkan keskuskestelun huimaa tasoa sanomalla, että PS3 RULAA XBOX360 HAISEE!!!
Comp. Liikaa lapsia, ketkä ei osaa järkevästi punnita ominaisuuksia keskenään. Ihan sama, kun muut pojat on opettanu että makaronilaatikko on hyvää ja kaalilaatikko pahaa.
Senior Member

2 tuotearviota
_
24. joulukuuta 2009 @ 14:40 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
off
Afterdawniin pitää saada muutos. Pitäisi olla siten, että foorumin puolella pitää olla vähintään "member" että voi antaa tuotteesta tähtiä. Teksti arvostelun voisi toki antaa.

Ostetaan. Risa tai "vikaantunut" PS3. Mieluusti sellainen joka ei ole esimerkiksi jäänyt katepillarin alle...
NAQS
Suspended due to non-functional email address
_
25. joulukuuta 2009 @ 23:30 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti aapona:
Playstation 3

- Playstation
- Hinta
- Ohjain
- hinta
- valikko
- ulkonäkö
+ ????????
XBOX 360
+ Ohjain
+ Lisätarvikkeet
+ Ulkonäkö
+ Hinta/Laatu
+ valikko
+ xbox 360
- ????????

Varmaan ees kokeillu pleikkaria?

Rapates ropander
bfr
Senior Member

2 tuotearviota
_
28. joulukuuta 2009 @ 14:28 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti McTre:
off
Afterdawniin pitää saada muutos. Pitäisi olla siten, että foorumin puolella pitää olla vähintään "member" että voi antaa tuotteesta tähtiä. Teksti arvostelun voisi toki antaa.
Totta, suurin osa yhden tähden antavista ei omista konsolia.
Esim. ote käyttäjän "voikana" yhden tähden 360-arviosta:

"- lakittaa ja hyytyy kuulemma"

Eli meininki on juuri tuo, tapellaan ensin foorumeilla ja sen jälkeen käydään suutuspäissään kirjoittamassa arvioita laitteesta josta ei ole mitään omakohtaista kokemusta.
Junior Member
_
28. joulukuuta 2009 @ 16:29 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
kyllä se ps3 on hieno veheje!
gsuh
Newbie
_
31. joulukuuta 2009 @ 01:53 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Minä omistan molemmat laitteet ja tässä plussat ja miinukset..

xbox360
+suhkot halpa
+hyviä pelejä kuten halot ja fablet
+live
-live
-välillä vähän tehottoman tuntuinen(ei vaivaa usein)
-tuntuu olevan aika monella ongelmia koneen toimivuuden kanssa(onneksi ei ole itselleni mitään ilmiintynyt)

ps3
+hyviä pelejä kuten gt5(tulossa)resistance 2 uncartedit ratchet and clankit
+tehot
+ilmainen netti
+hiljainen
-partyt (en itse ole ainakaan löytänyt mitään tapaa puhua samaan aikaan kun olet eri pelissä ja se rikkoo yhteisöllisyyttä)
-hinta(ei itseäni kauheasti vaivannut)

konsolit
+ helppoja(I like it)
+ käyttö ikä korkeammalla kuin pcssä
- ei sillä mitään muuta sitten oikeen pysty säätämään paitsi ps3:sella vähäsen

Minun mielestäni ps3 on parempi, koska siinä on enemmän parempia pelejä...(olin täysin puolueeton...)
bfr
Senior Member

2 tuotearviota
_
31. joulukuuta 2009 @ 10:09 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Tässä vielä oma puolueeton arvioni, omistan molemmat seuraavista laitteista:

Leivänpaahdin:
+paahtaa leipää
+värinen
+aikakone(tulossa)
-ei mittaa vettä

Vesimittari
+Mittaa veden kulutuksen
+Huomaamaton
-joutuu maksaa vedest

Mä tykkään enemmän tozt niinq leivänpaahtimest ku siin on se aikakone.
Magrilli
Newbie
_
1. tammikuuta 2010 @ 21:35 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Kuinkas moni omistaa tuon uusimman PS3:n eli tuon 250gt kovalevyllä olevan?

Itse olen miettinyt tuota PS3:n ostamista, joten ihan vain mielipiteitä ja kokemuksia kaipaisin tuosta uusimmasta versiosta (:
Magrilli
Newbie
_
2. tammikuuta 2010 @ 17:32 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Sori, tupla

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 2. tammikuuta 2010 @ 18:37

Senior Member

8 tuotearviota
_
2. tammikuuta 2010 @ 18:18 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Jos siihen viestiin joku haluaa vastata, niin hän vastaa, ei sitä joka päivä tarvitse erikseen kysyä.

Samsung Galaxy Note
Magrilli
Newbie
_
2. tammikuuta 2010 @ 18:38 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti eddison84:
Jos siihen viestiin joku haluaa vastata, niin hän vastaa, ei sitä joka päivä tarvitse erikseen kysyä.
Juu sori, tuli jotenkin tuplana toi viesti.
proffs
Junior Member
_
2. tammikuuta 2010 @ 19:11 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Magrilli:
Kuinkas moni omistaa tuon uusimman PS3:n eli tuon 250gt kovalevyllä olevan?

Itse olen miettinyt tuota PS3:n ostamista, joten ihan vain mielipiteitä ja kokemuksia kaipaisin tuosta uusimmasta versiosta (:
Ei ole mitään mullistavia uutuuksia tuohon vanhaan verrattuna. Ominaisuuksia tullut bravia sync-toiminto (konsoli sammuu/käynnistyy sonyn bravia televisioiden kanssa itsestään) eikä muuta ole tainnut tulla (jostakin ääniominaisuudesta joskus luin?). Lähteneitä ominaisuuksia on linux-tuki.
Senior Member

2 tuotearviota
_
3. tammikuuta 2010 @ 02:06 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Tuo "bravia sync" on sikäli hieno omianisuus, että toimii jotenkin myös joissakin samsungin telkkareissa. Kaveri kun hankki tämän uuden vehkeen. Kun pleikkarin käynnistää, niin telkkari lähtee päälle, ja kun pleikkari sammutetaan, tvkin sammuu. Kyseessä on vieläpä muutaman vuoden vanha töllötin. Tätä omianisuutta, ei ollut vanhan "fat" mallin kanssa.

Ja Äänissä on se ero, että saat optisesta ulos, vaikka kuvan otatkin HDMIstä.

Ostetaan. Risa tai "vikaantunut" PS3. Mieluusti sellainen joka ei ole esimerkiksi jäänyt katepillarin alle...
Senior Member

8 tuotearviota
_
3. tammikuuta 2010 @ 02:46 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti McTre:
Tuo "bravia sync" on sikäli hieno omianisuus, että toimii jotenkin myös joissakin samsungin telkkareissa. Kaveri kun hankki tämän uuden vehkeen. Kun pleikkarin käynnistää, niin telkkari lähtee päälle, ja kun pleikkari sammutetaan, tvkin sammuu. Kyseessä on vieläpä muutaman vuoden vanha töllötin. Tätä omianisuutta, ei ollut vanhan "fat" mallin kanssa.

Ja Äänissä on se ero, että saat optisesta ulos, vaikka kuvan otatkin HDMIstä.
Onnistuuhan toi äänihomma fat-mallillakin.. Itelläkin menee kuva HDMIstä ja ääni optisesta..

Samsung Galaxy Note
Morris22
Member

9 tuotearviota
_
3. tammikuuta 2010 @ 12:14 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Siis kaikki ha sen tietää että PS3 on paljon parempi kuin joku xbox360.
Te joilla on xbox360 sanovat vain xboxsta paremmaksi vain siksi että omistatte xbox360.

Phenom II X6 1055T/AM3 2.8GHz 9MB 125W // AMD Radeon? HD 6870 PCIE 1024MB GDDR5 // PSU/High Current Gamer HCG-520 // SAMSUNG F3 3.5" 1TB SATAII 32MB 7200rpm // TakeMS 4 GB DDR3-1333 Kit

Mainos
_
__

_
Senior Member

7 tuotearviota
_
3. tammikuuta 2010 @ 13:06 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Siis kaikki ha sen tietää että xbox360 on paljon parempi kuin joku PS3.
Te joilla on PS3 sanovat vain PS3sta paremmaksi vain siksi että omistatte PS3.

HIROSHIMA 45
TSHERNOBYL 86
WINDOWS 95

afterdawn.com > keskustelu > pelit ja pelikonsolit > ps3 > ps3 vs. xbox360 [risut ja ruusut]

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy