User Käyttäjä Salasana  

keskiviikko 12.11.2025 / 05:26
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > yleistä keskustelua tietokoneista > windows -ongelmat > jonkun uuden windowns kaveri asensi tähän koneeseen,tässä ei toimi netti
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
jonkun uuden windowns kaveri asensi tähän koneeseen,tässä ei toimi netti
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
Simo92
Suspended permanently
_
22. syyskuuta 2006 @ 11:41 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
no moi!
mun kaveri kokos mulle koneen ja sitten se asensi jonkun windowns vistan tähän se on englannin kielinen vissii joku beta2....tässä ei toimi vaa toi internet yhteys,voisko joku neuvoo mulle sen kuntoon?jostain drivers se vissiin puhuu....kaveri sano että toi on Verkkosovitin
AMD PCnet-Home Based Network Adapter (Generic)että kerro tosta sitten afteriin kunse neuvo tän paikan mulle....en oikee osaaa näitten koneitten päälle mitää..tänne sitten päädyin.vaikuttaa ihan asialliselta paikalta.
Senior Member
_
22. syyskuuta 2006 @ 11:55 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Sano kaverilles että asentaa siihen Windows XP:n.

Tuon Windows Vista on vielä testausvaiheessa, ajurituki on vähän mitä sattuu ja kaikki ohjelmatkaan ei saata toimia siinä ihan suoraan. Toisin sanoen kotikäytössä Vista on yhtä helvettiä.

It seems that perfection is reached not when there is nothing left to add, but when there is nothing left to take away.
Jake
Senior Member

1 tuotearvio
_
22. syyskuuta 2006 @ 12:45 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Olen samaa mieltä Ysf:än kanssa. Vistaan ei löydy vielä kaikille kokoonpanoille ajureita ja monet softat ei toimi siinä vielä. Itsekin kakkoskoneella olen sitä testannut ja aika huonolla menestyksellä.

EDIT: Netin kuitenkin sain toimimaan. Jotkut WinXP ajureista käy Vistalle.

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 22. syyskuuta 2006 @ 12:49

Senior Member

1 tuotearvio
_
22. syyskuuta 2006 @ 13:11 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Vistan beta 2:sen uudemmissa versiossa ja varsinkin rc1:ssä on jo melko hyvä ajuri tuki.

ja http://www.iexbeta.com/wiki/index.php/Wi...patibility_List
tuolta kannattaa katsoa mitkä softat toimii. monesti ohjelmat voi korvata jollakin toisella samanlaisella.
Hz4
Account closed as per user's own request
_
22. syyskuuta 2006 @ 13:31 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
No mitäs perkelettä!
Ohhoh... kyl on lista kasvanu jonkin verran siitä mitä oon aijemmin kattellu:/ tossa on melkein kaikki mitä tartten. Mutta ei kyl mittään betoja tueta:)
Mainos
_
__

_
Jake
Senior Member

1 tuotearvio
_
22. syyskuuta 2006 @ 14:09 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
En kyllä suosittele Vistaa pääkäyttö järjestelmäksi, sen verran on kuitenkin ongelmia sen kanssa.
afterdawn.com > keskustelu > yleistä keskustelua tietokoneista > windows -ongelmat > jonkun uuden windowns kaveri asensi tähän koneeseen,tässä ei toimi netti

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy