Kuka on maailman paras Wolfenstein Enemy Territoryssa?
|
|
Senior Member
|
28. lokakuuta 2006 @ 16:26 |
Linkki tähän viestiin
|
Nobody00, Fatal1ty ei pelaa ET:tä. Samalla nimellä olevia olet saattanut kohdata mutta mitä suurimmalla todennäköisyydellä et tätä henkilöä.
"Rousku" : Asus M4A785TD-V Evo//Phenom II X4 945@stock//6Gb DDR3//Gigabyte GTX460 1GB//80+500Gb//Sonata II + Silverstone 500W
|
mettala
Member
3 tuotearviota
|
28. lokakuuta 2006 @ 17:45 |
Linkki tähän viestiin
|
ei varmaankaan meinannut itseään...
ja kyllä varmasti kaikkia on "ownattu" ja kaikki ovat "ownanneet"
eikä yksi kuva statseista mitään todista, sillä "maailman parhaaksi pelaajaksi" ei tulla yhdellä hyvällä pelisessiolla vaan siellä huipulla pitää myös pysyä vuosia. tällä tavalla tuosta Fatal1tystä se #1 pelaaja on tullutkin(kaiketi)
kyllä mullakin on kuvia omista statsesita missä oon ollu ylivoimainen koko servulla, mutta silti olen vain keskivertopelaaja
ja ihme virtuaalikyrvän kasvattelua täälä...
"All animals except man know that the principal business of life is to enjoy it"
-Samuel Butler
|
Lamppunen
Junior Member
|
28. lokakuuta 2006 @ 17:49 |
Linkki tähän viestiin
|
Joo. En saa liitettyä kuvia sivuille, jos hoku haluaa nähä mun wolfenstein kuvia, ota yhteyttä osoitteense *edit by Jannejt*.
Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 28. lokakuuta 2006 @ 19:43
|
Nobody00
Junior Member
|
28. lokakuuta 2006 @ 19:39 |
Linkki tähän viestiin
|
Kyllä, tänään näin 2 fatalityä ja yhen fatalin, eli suosittu nimi on :) anteeksi erehdykseni :D Proksi tullaan harjottelemalla ei vineemällä ja statsien kattomisella. Selfkilliki on iha suolesta, just on tappamas jonku ni /kill consolessa ja JES >_< -.-
|
Moderator
7 tuotearviota
|
28. lokakuuta 2006 @ 19:44 |
Linkki tähän viestiin
|
Lamppunen: taisin jo kerran sun sähköpostin aikasemmin editoida?
EI SÄHKÖPOSTEJA FOORUMIIN
tutustu nyt niihin sääntöihin (linkki allekirjoituksessani) ja katsele millaiset yksityisviesti -ominaisuudet täällä afterdawnissa on esim. yhteystietojen vaihtamiseen!
|
Nobody00
Junior Member
|
28. lokakuuta 2006 @ 19:46 |
Linkki tähän viestiin
|
Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 28. lokakuuta 2006 @ 19:47
|
Lamppunen
Junior Member
|
4. marraskuuta 2006 @ 08:00 |
Linkki tähän viestiin
|
Kuvaisin itseäniä kun pelaisin, mutta kun ei ole videoohjelmaa.
Ja en oo muokannu mun kuvia yhtään!
|
Undercova
Senior Member
|
4. marraskuuta 2006 @ 11:16 |
Linkki tähän viestiin
|
http://keskustelu.afterdawn.com/thread_view.cfm/415646
Tuolla ohje miten nauhoittelet ihan ilman lisäohjelmia.
Ja kuten sanottu, ei pari kuvaa paljoa sano, itsellänikin oli joskus stenillä 60% accuracy ja kasa tappoja, muttei se sitä meinaa että aina osuu maaliin samalla tavalla, joskus on vaan parempia päiviä.
Ja ne kuvat saat näkyviin lataamalla sen kuvan imageshackiin, ja sitten copy/paste siitä linkistä joka sanoo että link to forums tai jtn vstaavaa.
Phenom II X4 965BE 4Ghz/ Gigabyte GTX660 Windforce / Asrock 970 Extreme4 / Kingston HyperX 2x4GB / SF-2000 koppa / Kingston V300 120GB SSD / WD Caviar SE16 250Gt / Corsair VX450
|
Senior Member
|
4. marraskuuta 2006 @ 11:27 |
Linkki tähän viestiin
|
Niinpäniin, yksinkertaisuudessaan tarvitsee vain pelin aikana kirjoittaa konsoliin se /record niin saa jo sellaista materiaalia minkä voi lähettää vaikka kaverillekin. Tiedostokoot ovat tosi pieniä mikä on vain hyvä asia.
"Rousku" : Asus M4A785TD-V Evo//Phenom II X4 945@stock//6Gb DDR3//Gigabyte GTX460 1GB//80+500Gb//Sonata II + Silverstone 500W
|
zuko
Junior Member
|
14. marraskuuta 2006 @ 18:47 |
Linkki tähän viestiin
|
Et ssä aivan liian paljon siittareita kuten myös kauhea lagitus ja aivan ihmeelliset osuma pisteet sekin vielä et äijiä pitää ampua lippaallinen ennekuin tipahtaa tiimipelinä menis vielä ilman siittareita....
Niimpä niin
|
Senior Member
|
15. marraskuuta 2006 @ 10:55 |
Linkki tähän viestiin
|
Tiimipeliksihän se on tarkoitetukkin. Vain sitä vartenhan koko peli alunperin tehtiin. Huijareita liikkuu julkisilla servereillä, ei niitä siellä ylemmillä tasoilla ole. Johtuen siitäkin että siellä he käryävät heti ja esim. Clanbase ei tykkää hyvää jos selviää että tyyppi on huijannut.
Lagia ei ole jos on asetukset kunnossa ja serveri suunnilleen samalta puolelta maailmaa.
Osumapisteet eivät ole mitenkään ihmeellisiä, päähän osuu jos päähän tähtää. Hitboxit vain ovat jossain etmainissa niin erilaiset esim etpro:ssa että siinä mielessä olet oikeassa.
Pelin ei ole tarkoituskaan olla realistinen. Harvempi jannu tarvitsee "lippaallista" tippuakseen, kolme/neljä osumaa normietäisyydeltä (tarkoittaa sitä ettei etäisyys miinusta vahinkoa) riittää jos osuu päähän. Tämä on hyvä siitä syystä ettei tuurilla voi pärjätä niin paljon kun yksittäinen sattumalta roiskaistu headshotti ei tapa.
|
AKAmortar
Newbie
|
15. marraskuuta 2006 @ 14:04 |
Linkki tähän viestiin
|
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Lamppunen: Hmm, Wolfensteinia pelaa miljoonia ihmisiä. Suurin osa on noobeja.
Kuka tietää 2fast4youFightClub servun? Servu on kai yksi parhaimmista servuista. Siellä pelaa tunnetuimmat, ja kuuluisimmat pelaajat. Mun nimi
wolffessa on SuperSaiyan4Finland man (fin), kuulun pr0 joukkoon. Kuka on teidän mielestänne paras pelaaja?
ET SÄ KYLLÄ MIKÄÄN PRO OLLU KUN KÄVIN PELAAMASSA TUOLLA SAIT NOKKAAS AIKA HELPOSTI
|
AKAmortar
Newbie
|
15. marraskuuta 2006 @ 14:09 |
Linkki tähän viestiin
|
mortar(FIN)
on paras pelaaja ketä on olemassa!
haastetta naabit?
|
Member
1 tuotearvio
|
15. marraskuuta 2006 @ 14:29 |
Linkki tähän viestiin
|
Jepjep, hyvähä se on owanata ku monet pelaa Fatality nickillä katoppa esim cb -,- ja veikkaanpa ettei tuo tyyppi koske ET pitkällä tikullakaa :>
EDIT: ohoh, hups, hih, tässä oli toinenki sivu :D:D:D
Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 15. marraskuuta 2006 @ 14:30
|
ZuZ
Suspended due to non-functional email address
|
16. marraskuuta 2006 @ 14:04 |
Linkki tähän viestiin
|
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Lamppunen: Hmm, Wolfensteinia pelaa miljoonia ihmisiä. Suurin osa on noobeja.
Kuka tietää 2fast4youFightClub servun? Servu on kai yksi parhaimmista servuista. Siellä pelaa tunnetuimmat, ja kuuluisimmat pelaajat. Mun nimi
wolffessa on SuperSaiyan4Finland man (fin), kuulun pr0 joukkoon. Kuka on teidän mielestänne paras pelaaja?
Pro eli Professional = ammattilainen eli tienaa elantonsa.
Tuskin olet pro:ta nähnytkään, saati sitten oletko taitava amatööri... suurisuinen teini joka kaipaa huomiota postistasi päätellen.
-AMD Athlon XP 2600+
-1Gt 333Mhz Kingston
-ATI Radeon 9800Pro 256Mb
-CTX 17" LCD 14ms
-SB Audigy 2
-Logitech MX510
-fUnc Surface 1030
-40Gb+120Gb Seagate barracuda
|
Member
3 tuotearviota
|
16. marraskuuta 2006 @ 14:24 |
Linkki tähän viestiin
|
Itkuuko vinkuuko parkuuko rääkyykö kitiseekö nitiseekö suriseeko itse "pr0" lamppunen aka SuperSaiyan4Finland man (fin)...
Turha täällä mitään skillejä mainostaa...
voin tästä vaikka väittää että olen pr0 quake3:ssa vaikka en ole sitä pelannut pariin kuukauteen... olen vain suht. koht. hyvä siinä, se taas riippuu päivästä, mapista ja muista pelaajista jne.
Broken leg maybe makes me slow, but it doesnt mean that I couldnt kill you
|
Janush
Newbie
|
17. marraskuuta 2006 @ 10:32 |
Linkki tähän viestiin
|
Lamppunen, jos väität itseäsi Pro-pelaajaksi, et pelaisi pubeilla joitain LOW-skillejä vastaan. Noobien omistaminen public-servereillä ei tee susta pro-pelaajaa. Jos saat 25 tappoa peräkkäin engyllä, se kertoo hyvin paljon vastustajien tasosta. Sitten kun saisit samoja tuloksia matseissa huipputason klaaneja vastaan, niin nostaisin hattua. Eli mahdotonta. Toisaalta eipä frägeillä mitään väliä ole, jos matsi on stopwatch.
|
Janush
Newbie
|
17. marraskuuta 2006 @ 10:36 |
Linkki tähän viestiin
|
Niin ja sitä on todellakin vaikea sanoa kuka on paras. Jos Lamppunen on pro, niin sitten hänelle on varmaankin tuttuja mm. TeKoa, Shewie, Ganon, Tiigeri sun muut hituc paremmat. Frägivideoita kannattaa ladata netistä.
|
Senior Member
4 tuotearviota
|
17. marraskuuta 2006 @ 10:59 |
Linkki tähän viestiin
|
lol vaan 25 tappoo peräkkäin kyl meikä vetää sen pari sataa hedua per matsi et pistä paremmaks :P
|
Senior Member
7 tuotearviota
|
17. marraskuuta 2006 @ 12:10 |
Linkki tähän viestiin
|
PÖH! Lagit ja muut ei mua häiritse! Mä tartten vaan korin kaljaa ja teen matsissa ainakin miljoona tappoa! (minkä jälkeen herään roskiksesta kahdeksan albiino kääpiön kansaa alastomana ja pehvaani on tatuoitu PWND by PrOBoyZ92 LoLTz!!111 mut se onkin jo toinen tarina). ^^
Q9550 / Asus P5Q-PRO / Gainward 4850 / DDR2 Kingston HyperX 8GT / Zalman ZM600-HP Silent 600W / SATAII 2TB
Bite IT!
Fight IT!
|
Janush
Newbie
|
17. marraskuuta 2006 @ 13:46 |
Linkki tähän viestiin
|
Yaht, voi kuule se riippuu edelleen keitä vastaan oot pelaamassa. :P Jos teillä on tiimejä, niin voitte tulla haastamaan.
Meidän serveri on 2.60b:ssä, käyttää ETpro 3.2.6 eli uusinta uutta ettei mitään 2.55-homoilua.
IP on 62.104.19.222 että tervetuloa halukkaat haastajat. :D
|
-WK-
Senior Member
|
17. marraskuuta 2006 @ 14:02 |
Linkki tähän viestiin
|
Lainaus: käyttää ETpro 3.2.6 eli uusinta uutta ettei mitään 2.55-homoilua.
hohhoijaa...
|
DRUIDER
Newbie
|
24. marraskuuta 2006 @ 00:30 |
Linkki tähän viestiin
|
Juu todella hyvä ja haastava peli joka palkitsee pelaajan vain ajanmyötä. =o) Itse oon näppäilly peliä jo toista vuotta ja aina vaan tulee vastaan kaikkea uutta ja oppimisen arvosta. Pelistä kiinnostuneille voisinkin suositella myös vilkaista sivua *edit by Jannejt* tuoreklaani jossa kourallinen osaajia -ja lisätietoutta saatavailla. Voi rekisteröityä myös foorumiin ja jos pelaamisen alkeet on jo opittu niin saattaa päästä porukkaan mukaan! =O)
Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 24. marraskuuta 2006 @ 09:23
|
Moderator
7 tuotearviota
|
24. marraskuuta 2006 @ 09:24 |
Linkki tähän viestiin
|
EI PELKKÄÄ BOLDIA!!
..eikä mainostusta.
|
Mainos
|