User Käyttäjä Salasana  

sunnuntai 3.8.2025 / 13:34
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > pelit ja pelikonsolit > pc:n pelit > järjestelmänvalvojan oikeudet
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
Järjestelmänvalvojan oikeudet
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
Anthero
Newbie
_
26. syyskuuta 2006 @ 12:16 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Elikkäs... Mulla oli tuo Battlefield 2 asennettuna ja kaikki ok..
Sitte hommasin normaalisti ton 1.4 päivityksen... kaikki toimi normaalisti...
Sitte ostin Special Forcesin... piti sitte hommata se 1.4 uudestaan... oon asentanu pelin pariin kertaan uudestaan ja päivityksenki ladannu eri paikoista, mutta aina ku avaan sen päivityksen asennusohjelman, tulee viesti "You must have Administrator privileges to run Setup"
Sitte kävin kattomassa ohjauspaneelista ni mulla on ne pirun oikeudet... >:( Eipä toimi silti... mitä tehdä?? :'(
Staff Member

32 tuotearviota
_
26. syyskuuta 2006 @ 14:41 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Onko Windows käyttäjänimessäsi ääkkösiä tai välilyöntejä?
Anthero
Newbie
_
26. syyskuuta 2006 @ 14:45 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Ei ole...
Anthero
Newbie
_
27. syyskuuta 2006 @ 11:05 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Eikö kukaan tosiaan pysty auttamaan ;<
Senior Member
_
27. syyskuuta 2006 @ 11:08 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
On nyt hieman kaukaa haettu mutta...

Luo uusi tili ja anna sille järjestelmän valvojan oikeudet. Loggaa sisään tuolla tilillä ja koeta asentaa uudelleen.

What weve got here is failure to communicate. Some men you just cant reach, so you get what we had here last week...which is the way he wants it. Well, he gets it. And I dont like it any more than you men.
Anthero
Newbie
_
27. syyskuuta 2006 @ 13:24 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Juu kyllä tämä nyt toimii... en kyllä käsitä miksi se juuri tuossa asennuspaketissa valitti niistä oikeuksista... oon sen jälkeen vaikka mitä asennellu omalla käyttäjällä mutta nyt tosiaan toimii tuo Patchi... kiitos :)
Senior Member

1 tuotearvio
_
30. syyskuuta 2006 @ 10:24 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Noista oikeuksista se on valittanut joka pätsissä jollekkin. Ihmetyttää kyllä edelleen tuo ääkkös-ongelma. Kyllä niitä ruotsissakin piisaa.. :)

Ja tervetuloa Anthero foorumille.

Asus P5Q-Pro | Intel Q9550 @3.65ghz | 4GT -800 | EVGA GTX295 | Corsair HX650 | Antec p182b
Mainos
_
__

_
Anthero
Newbie
_
30. syyskuuta 2006 @ 10:47 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Jep kiitos kiitos... oon täält aina löytäny apuu vaan googlel hakemal ja nyt aattelin itekki reggaa et voi kysellä jos ei ko. ketjua löydy...
afterdawn.com > keskustelu > pelit ja pelikonsolit > pc:n pelit > järjestelmänvalvojan oikeudet

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy