Utorrent hidastaa koneen tehoja?
|
|
chatboy
Member
6 tuotearviota
|
1. lokakuuta 2006 @ 12:11 |
Linkki tähän viestiin
|
Tällä hetkellä on 5 dvd julkaisua latauksessa/jaossa täydessä vauhdissa. Monitori boksi vaihdettu litteään kolmisen viikkoa sitten. Ongelmana on se, että utorrent ollessa päällä niin ruudun päivitys on todella hidasta. Johtuukohan ongelma litteänäyttöstä vai koneen tehosta? Ennen vastaava ongelmaata ei ollut.
|
Senior Member
|
2. lokakuuta 2006 @ 03:36 |
Linkki tähän viestiin
|
Kuulostaa kummalliselta. Paljonko µTorrent vie muistia ja prossutehoa? Onko käytössä uusin vakaa versio, eli 1.6?
- Intel Core i5 2500 3,3 GHz :: Asus P8H67 :: 2x4096MB DDR3 :: Gigabyte Radeon HD7970 OC :: OCZ Vertex 3 120 GB SSD + Samsung 1.5TB :: LG W2452TX 24" + DELL U2412M 24" -
- Samsung Galaxy S4 -
- Samsung Galaxy Tab 10.1 -
|
chatboy
Member
6 tuotearviota
|
2. lokakuuta 2006 @ 09:41 |
Linkki tähän viestiin
|
Aion tänä iltana tehdä koko järjestelmän syväpuhdistuksen ja lopuksi eheytän k.levyn. Katsotaan jumittaako vielä sen jälkeen. Niin ja uusin päivitys vielä päälle utorrentiin.
|
Member
3 tuotearviota
|
8. lokakuuta 2006 @ 11:37 |
Linkki tähän viestiin
|
Mulla oli sama ongelma, mutta ku hommasin lisää rammia niin ei oo tullut... Aika omituinen juttu (silloin oli kylläkin 1.5 käytössä, nykyään 1.6)
Broken leg maybe makes me slow, but it doesnt mean that I couldnt kill you
|
chatboy
Member
6 tuotearviota
|
8. lokakuuta 2006 @ 17:31 |
Linkki tähän viestiin
|
Puhdistin ja eheytin k.levyn ja päivittelin mutta ei auttanut. Koska k.levyyn oli muutenkin kertynyt kaikenlaista turhaa niin päätin formatoida levyn ja asentaa winxp:n uudelleen. Nyt kaikki toimii hyvin.
|
Mikosch
Newbie
|
4. marraskuuta 2006 @ 14:58 |
Linkki tähän viestiin
|
Minulla on ollut samanlaisia ongelmia tuon ohjelman kanssa. Joskus kun otin sen käyttöön, niin kaikki toimi moitteettomasti, mutta nykyään kun ohjelmaa käyttää, niin prossunkäyttö nousee 100% ja koko kone hidastelee kuin mikäkin.
Olen formatoinut koneen pariinkiin otteeseen, mutta eipä ole auttanut. Jos joku osaisi sanoa, mistä on kyse, niin olisin kyllä kiitollinen.
Niin ja muistakaa, että meikä on melko nobo näissä, eli kirjoittakaa niin, että vähäpäinenkin (=minä) ymmärtää =).
EDIT: Jäi tuossa mainitsematta, että ohjelmaversiona on 1.6.
Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 4. marraskuuta 2006 @ 14:59
|
Member
3 tuotearviota
|
4. marraskuuta 2006 @ 17:54 |
Linkki tähän viestiin
|
koneesi specsit ja käyttis
Broken leg maybe makes me slow, but it doesnt mean that I couldnt kill you
|
Senior Member
|
4. marraskuuta 2006 @ 20:32 |
Linkki tähän viestiin
|
jos ajattelee maalaisjärjellä niin itse utorrenti ei paljoa vie muistia mutta jos lataakin vaikk 4 isoa tiedostoa 200 henkilölt niin onhan se selvä juttu että kone hidastuu noin isojen hommien takia..eli jos on koneella muistia esim 512megaa niin ei millään voi olla kone nopea tuommoisten tiedostojen lataamiseen..ottakaa huomioon koneen kapasiteetti
Toimii,ei toimi,toimii,ei toimi SE TOIMII
|
Mikosch
Newbie
|
5. marraskuuta 2006 @ 06:43 |
Linkki tähän viestiin
|
Lainaus: koneesi specsit ja käyttis
-Windows XP home
-Pentium 4 CPU 2,93 GHz
-2x512Mt DDR400
-GeForce 6600 GT 128Mt
-Ja kovoilla kyl on tilaa vähintäänkin riittävästi
Näitäkö hait?
|
Mainos
|
  |
|
kapurapu
Suspended due to non-functional email address
|
5. marraskuuta 2006 @ 10:36 |
Linkki tähän viestiin
|
Hmm... Kyllä noi useimmat P2P softat pyörii täysin huomaamattomasti taustalla. Vaan noi Pythoniin perustuvat clientit on suhteellisen raskaita samoin kun javalla pyörivät. Mutta natiivit kuten uTorrent tai BitComet ei kyllä todellakaan tunnu missään.
Hyvä että edes huomaa esim eMulen, BitComentin tai uTorrentin olemassaoloa. Ei niistä mitään haittaa ole.
4x4 tekniikkaa odotellessa saa tää intelin rutku hoidella toisella corella noi hommat.
Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 5. marraskuuta 2006 @ 10:42
|