User Käyttäjä Salasana  

lauantai 23.8.2025 / 22:40
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > digitaalinen video > aloittelijoiden digivideo-ongelmat ja -keskustelu > elokuva näkyy väärinpäin
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
Elokuva näkyy väärinpäin
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
joppe91
Suspended due to non-functional email address
_
5. lokakuuta 2006 @ 15:59 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
En nyt oo ihan varma kuuluisko tän aiheen olla täällä mut en nt muutakaan kesinyt.
Mut ongelma on se et kun mulla on elokuva joka näkyy väärinpäin, niin onko jotenkin mahdollista kääntää se jotenkin??
AfterDawn Addict

3 tuotearviota
_
5. lokakuuta 2006 @ 16:44 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Veikkaisin codekki ongelmaa. Onko sulla asennettuna mitä codekkeja? Kokeilepa katsoa sitä videota VLC:llä. VLC käyttää omia codekkeja jotan koneella olevat vialliset codekit ei häiritse sen toimintaa.

Give a man a fish and you feed him for a day.
Teach a man to fish and you feed him for a lifetime.
Staff Member

32 tuotearviota
_
6. lokakuuta 2006 @ 10:12 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
FFDshow:n asetuksissa on Flip Video, jos käytössä on FFDshow. Mutta kuten LaLLi80 tossa totesi niin vika on varmaan codec packetissa (tai lähinnä sen oletus asetuksissa).
joppe91
_
6. lokakuuta 2006 @ 11:44 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Mistä mää nään et mulla on oikeet codecit tai mitä codekkeja mulla ees on???

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 6. lokakuuta 2006 @ 11:45

AfterDawn Addict

3 tuotearviota
_
6. lokakuuta 2006 @ 12:31 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Etkö tiedä mitä kodekkeja olet asentanut? Gspot osaa ainakin listata koneella olevat kodekit, mutta helpommalla pääset kun katsot ihan lisää/poista sovellut listalta kaikki kodekkeihin viittaavat.

Senior Member
_
6. lokakuuta 2006 @ 16:31 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Olisi ihan hyvä kertoa myös millä playerilla katsot niitä leffoja.
joppe91
_
6. lokakuuta 2006 @ 17:02 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
No oon koittanu kattoo BsPlayerilla,WMP:llä ja sit sellasell Power DVD ohjelmalla. Ja kaikilla näkyy väärinpäin.
Kun katoin niin ei mulla näyttäny olevan mitään codekkeja:)
Senior Member
_
6. lokakuuta 2006 @ 18:59 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Kokeile tota vlc playeria.http://keskustelu.afterdawn.com/thread_view.cfm/87718

Ja tossa vähän opastusta.Sorry Lalli. 4 viikon duuni putki näkyy taas toiminnoissa.

Luin ja ymmärsin tai sitten en.!

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 6. lokakuuta 2006 @ 19:12

joppe91
_
7. lokakuuta 2006 @ 06:02 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
No miten ton sait sitten korjattua et se näkyis noilla muillakin ohjelmilla oikein päin ja ku mulla ei oo kai mitään codekkeja kaan asennettu.

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 7. lokakuuta 2006 @ 06:03

Mainos
_
__

_
AfterDawn Addict

3 tuotearviota
_
7. lokakuuta 2006 @ 06:28 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
No haepa nyt Gspot ohjelma jolla analysoit videon joka näkyy väärinpäin. Gspot kertoo millä kodekilla se sitä pyörittää.
http://keskustelu.afterdawn.com/thread_view.cfm/52202

afterdawn.com > keskustelu > digitaalinen video > aloittelijoiden digivideo-ongelmat ja -keskustelu > elokuva näkyy väärinpäin

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy