User Käyttäjä Salasana  

keskiviikko 30.7.2025 / 19:25
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > yleistä keskustelua tietokoneista > ajuri- ja softaongelmat > opera 9 - kauneusvirhe (porttinumerot otsikossa)
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
Opera 9 - Kauneusvirhe (porttinumerot otsikossa)
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
Rochefort
Junior Member
_
7. lokakuuta 2006 @ 09:44 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Pieni asia mikä minua pitkään häirinnyt Operassa. Eli ikkunan otsikossa näkyy porttinumerot (kai) ennen varsinaista sivun otsikkoa ja otsikko on keskellä yläreunassa, kun se normaalisti on vasemmalla Operan logon vieressä. Puhun nyt siis Opera ikkunan yläpalkista, jossa on siis mm. Piennennä, Palauta ja Sulje (x) napit. Esimerkiksi nyt palkin keskellä lukee
1515:982 - Afterdawn.com: Keskustelualueet: Aloita uusi viestiketju - Opera,
kun siinä mieluummin lukisi palkin vasemmassa laidassa pelkkä:
Afterdawn.com: Keskustelualueet: Aloita uusi viestiketju - Opera,
eli ilman numeroita.

Eihän tuo oikeasti mitään haittaa tuolla ylhäällä, mutta jostain syystä se pistää silmään ja ärsyttää.

Pienen ongelman se aiheuttaa, kun Opera on pienennettynä alapalkkiin ja yritän katsoa mikä sivu siinä on auki. Numerot vievät paljon tilaa otsikon alusta esim nyt siinä lukee
1515:982 - Afterdawn...
Varsinaista otsikkoa mahtuisi paljon enemmän ilman numeroita. Pikku juttu mutta osaisko joku sanoa, millä numerot sais heivattua hel.. -pois?
AfterDawn Addict

5 tuotearviota
_
8. lokakuuta 2006 @ 05:05 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Tools/Preferences/Advanced/Show Web page size in title bar (ruksi pois)

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 8. lokakuuta 2006 @ 05:06

Rochefort
Junior Member
_
8. lokakuuta 2006 @ 08:24 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Kiitos. Pikkasen poskia punottaa, sen verta helppo homma, mutta en kai ollu tuota huomannu ku olin joskus nerokkaasti päätelly, että portteihin ne varmaan liittyy. Pieni kutina mulla kyllä oli, että itse olin taas jotain säätäny ja niinhän se oli.
Mainos
_
__

_
AfterDawn Addict

5 tuotearviota
_
8. lokakuuta 2006 @ 08:26 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Siihen tottuu, siihen poskien kuumotukseen, kokemusta on :) Hyvä että oli apua.

afterdawn.com > keskustelu > yleistä keskustelua tietokoneista > ajuri- ja softaongelmat > opera 9 - kauneusvirhe (porttinumerot otsikossa)

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy