User Käyttäjä Salasana  

keskiviikko 12.11.2025 / 20:40
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > yleistä keskustelua tietokoneista > windows -ongelmat > tiedostojen siirto ongelma
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
tiedostojen siirto ongelma
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
jeejeeje
Member
_
9. lokakuuta 2006 @ 10:42 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Elikkä mulla on tämän näköinen ongelma: Mulla on oma ja kaverin kone lanissa ja pystytään siirtelee tiedostoja. Mutta kaveri ei voi ottaa kun mun toiselta kovolta tavaraa. Kun yrittää mitä vaan ottaa toiselta kovolta tulee joku errori. Ennen on kuiteki pystyny, että mikäköhän tässä mättää?

Kummatki kovot NTFS
AfterDawn Addict

5 tuotearviota
_
9. lokakuuta 2006 @ 10:47 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Hakuammuntaa, onko kaverisi järjestelmänvalvojan oikeuksilla?

jeejeeje
Member
_
9. lokakuuta 2006 @ 11:10 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Hmm.. Ai onko se tuolta käyttäjätileistä järjestelmän valvoja? pitää kattoo. Mutta kuitenkin toiselta kovolta saa tiedostoja.
AfterDawn Addict

5 tuotearviota
_
9. lokakuuta 2006 @ 11:54 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Niin minulla ei ole sen kummempia tietoja kuin mihin itse olen törmännyt kun olen normaalisti rajoitetussa tilassa, niin ellen ole antanut enempiä oikeuksia, niin en esim. kerran saanut kopsattua omalta kovalevyltä tietoja talteen USB-asemaan.

Eli siis ajoin käänteisesti sitä takaa, että jospa kaverisi on rajoitetussa tilassa. Oikeuksiin nuo kaiketi kuitenkin liittyvät.

jeejeeje
Member
_
15. lokakuuta 2006 @ 16:19 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
eikö kukaan osaa auttaa?
AfterDawn Addict

5 tuotearviota
_
15. lokakuuta 2006 @ 16:24 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
No miten se oli, oliko järjestelmänvalvoja vai rajoitettu, tai jotain muuta?

jeejeeje
Member
_
15. lokakuuta 2006 @ 16:47 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
katoin tuolta käyttäjä tileista ni järjestelmänvalvoja oli.
AfterDawn Addict

5 tuotearviota
_
15. lokakuuta 2006 @ 16:51 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Just, no eipä sitten mulla muuta, halusin vain varmistaa tuon :( Toivottavasti joku viisaampi keksii mistä on kyse.

Staff Member

32 tuotearviota
_
16. lokakuuta 2006 @ 15:35 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Mikähän tuo errori tarkalleenottaen on?
jeejeeje
Member
_
17. lokakuuta 2006 @ 07:46 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Ok tämmöstä valittaa:

Virhe kopioitaessa tiedostoa tai kansiota.

Ei voida kopioida X: käyttö estetty.
Varmista, että levy eei ole kirjoitussuojattu ja ettei tiedosto ole käytössä.

Ja tämä tulee sii vain toiselta kovolta siirrettäessä. Ja vielä oudompaa on se, että tätä ei ole tapahtunut ennen.
Senior Member

7 tuotearviota
_
17. lokakuuta 2006 @ 08:22 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Onkos se polku mistä kopioit niin kuinka pitkä? Kokeile sellaista että laitat sen tiedoston ihan aseman juureen ja siitä se kaveri sitten yrittää kopioda sen.

Q9550 / Asus P5Q-PRO / Gainward 4850 / DDR2 Kingston HyperX 8GT / Zalman ZM600-HP Silent 600W / SATAII 2TB

Bite IT!
Fight IT!
Mainos
_
__

_
jeejeeje
Member
_
19. lokakuuta 2006 @ 14:36 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Joo tostahan se johtu. kiitti!
Pystyyklöhän tota korjaamaan mitenkään kun ei aina jaksaisi kopioida eri paikkaan noita?
afterdawn.com > keskustelu > yleistä keskustelua tietokoneista > windows -ongelmat > tiedostojen siirto ongelma

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy